Eind augustus 2014 gaan we voor ons eerste kindje :) wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kabouter24, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Welkom lvtje leuk dat je mee komt kletsen. Je eerste kindje spannend en over drie weken laat je je spiraal ( schroef ;) ) verwijderen zie ik aan je banner heb je hem lang gehad??

Hier een heerlijke dag vandaag hij vond zijn driewieler erg leuk en we zijn smiddags naar de efteling geweest we zouden eigenlijk heel de dag naar de dierentuin gaan maar hij is snot verkouden dus doen we als hij wat minder verkouden is.

Klapperende eierstokken die ken ik ook ghihi

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!

Ja, spiraal nu een 5 jaar gehad en daarvoor al jaren de pil gehad. Heb dus géén idee wat mij cyclus gaat doen.
    In overleg met huisarts gaan we het spiraal al eerder laten verwijderen en dan inzicht krijgen in de cyclus. Het vooraf stoppen met medicatie ga ik niet trekken, maar ik moet accuut stoppen op het moment dat ik overtijd loop. Vandaar dat het (extra) handig is om te weten wat mij cyclus is.

Zie alleen op tegen het overstappen op condoom haha :)
    Ik vond dat in het verleden altijd zo'n enorme moodkiller...

3. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Gezellig LVtje:)! Hhi volgens mij wil zowat iedereen hier stiekem al eerder beginnen, spannend he!? Wel balen dat je met je medicijnen zit, hopelijk heb je snel inzicht in je cyclus! Condoom is indd een moodkiller, maar gelukkig maar voor even;)

4. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    En bijgelegen? Dan kunnen we je overhoren ;)
    Ah leuk ik ben over een maandje 29! Willen jullie al lang kinderen en kwam het er niet van of zijn je stokken pas sinds kort gaan klapperen? Hoop inderdaad dat je cyclus lekker snel regelmatig is. Wel spannend zo cold turkey stoppen met medicijnen. Waarvoor gebruik je die medicijnen als ik vragen mag?

Oh leuk efteling! Wel chill dat je daar zo makkelijk voornaam uurtjes heen kan. Dierentuin loopt niet weg :). Driewieler is dus een goed idee? Mooi, Dank voor de suggestie haha gelijk weer inspiratie.

5. Coortje88

Coortje88 Actief lid

10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd vpower! Je had mooi weer voor een dagje uit!

Welkom voor de nieuwe ;) gezellig!
    Ik zie ook overal zwangerebuikjes en baby's. Haha het kriebelt!

Morgen heerlijk dagje thuis. Huishouden en uitslapen ;) en dan is de werkweek al weer half voorbij:)

6. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Welkom LV'tje.

Ook voor jullie eerste kindje. Spannend hoor!
    Gezellig dat je hier mee komt kletsen :)

7. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Dank jullie voor het gezellige welkom :D:D

Leuk om te kletsen met meiden in hetzelfde schuitje, verder is iedereen of al bezig of heeft al kinderen. ;)

@Lana: kom maar op met het verhoor haha :cool:
    Nee, heb in grote lijnen wel even bijgelezen maar het is nog niet helemaal blijven hangen hoor. Komt vanzelf wel :)

Nee, mijn eierstokken klapperen pas sinds een paar maanden heel hard hihi. Vroeger altijd geroepen dat ik geen kinderen wilde, dat werd de laatste jaren al naar misschien maar niet nu. Tot een half jaar geleden ineens heel sterk het gevoel kwam van ja, als het ons gegund is héél graag.
    Mijn vriend had altijd van, ik weet het nog niet. We waren er helemaal niet mee bezig eigenlijk. Ben blij dat het inmiddels voor hem ook een duidelijke ja is.

En bij jullie?

Natuurlijk mag je het vragen. Heb ruim 7 jaar geleden een zwaar ongeluk gehad en daar dagelijks nog last van.

@coortje88: je hebt een heerlijke dag zo voor een dagje thuis. Hoop dat je naast het huishouden ook nog een beetje kunt genieten van het lente weer.

Ik moet vanmiddag werken, helaas haha. Nou ja, straks maar even met de honden op stap, genieten we toch ook van het zonnetje!

Fijne dag allemaal!

8. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Zo heftig zeg dat je daar na zoveel jaar dan nog dagelijks last van hebt!!!
    Hier gingen ze twee jaar terug klapperen. Wilde wel altijd al dat ik graag kinderen wilde maar had er niet zo n haast mee. Jaar na ons trouwen waren we er klaar voor. En onze dochter ook want die diende zich gelijk aan hahaha

Ik ben vanochtend wezen babyzwemmen. Nu wat in het huis en aan de was doen en vanmiddag even wandelt boodschapjes doen :)

Morgen weer aan de arbeid. Jammer want we moeten maar snel genieten van de laatste stralen heb ik begrepen. Er zou sneeuw op komst zijn?!

9. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ja, het is erg frustrerend soms. Maar ja, je doet er helaas niks aan. Kwestie van ermee leren leven ;)

Fijn dat jullie niet lang hebben moeten wachten op je dochter.
    Hopelijk is het bij nummer twee straks ook zo vlot raak!

Vind je dochter het zwemmen leuk? Ik genoot er altijd enorm van toen ik mee ging met de twee van mijn zus. Die hadden er ook zo'n lol in, was erg leuk!

Die sneeuw is een of andere grap wat ik begrepen had. Is een oud bericht.
    Het wordt wel minder, maar gewoon 10 graden en kans op een bui. Geen sneeuw dus (gelukkig) Al mag het van mij zo blijven als nu, heerlijk!
    Zit net even lekker in het zonnetje tijdens mijn pauze :cool:

10. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Oh haha nou pfieuw gelukkig maar ben niet zo n sneeuw mens :D
    Ja het zwemmen is een grote hit, zeker een aanrader
    En ja als nr twee zich ook zo snel aan dient mogen we in ons handen wrijven. We zullen zien.... Zegt natuurlijk niks maar je hoopt t stiekem wel :)

11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Je weet het inderdaad niet, het zou wel fijn zijn natuurlijk.

Ik hoop dat ik een beetje op mijn zus lijk, die was met beiden in de eerste ronde raak. Maar dat is al he-le-maal geen graadmeter voor ons haha :)

Vanochtend heeft iemand voor me gependeld, maar daar kwam uit dat ik pas in 2015 zwanger zou worden. Hopelijk klopt dat niet hihi
    Nou ja, we gaan het vanzelf wel zien, je kunt toch niet meer als proberen :D

12. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oh ik zou dat pendelen ook graag een keer willen doen. Alleen snap er niet veel van. Wie doet dat allemaal?

13. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Alles goed ladies??

Hier wel hoor net terug van de dierentuin was erg leuk en lekker warm

Pendelen moet je ff bij t kopje pendelen kijken daar staat t uitgelegd
    Ze geven aan wanneer ze pendelen en dan een pb sturen met je naam geb datum en je vraag
    Ik vind t wel leuk om te weten maar geloof er niet echt in

14. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Haha nee ik geloof er ook niet in maar vind het wel leuk. Haha 2015 klinkt nu ver weg maar als je in aug begint dan is 2015 ronde 5. Niet heel uitzonderlijk lang ;)

15. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Oh ik geloof er ook niet direct in hoor. We gaan het vanzelf wel zien toch?

Mijn moeder pendelt wel altijd het aantal kinderen en het geslacht. Tot nu toe klopte het bij iedereen, als ik dat moet geloven krijgen we 1 meisje :D

En nee, als we in augustus beginnen is 2015 niet eens zo lang, als het begin van het jaar zou zijn natuurlijk haha.
    Klinkt alleen zo ver weg nog haha.

Lekker dagje dierentuin gehad dus. Heerlijk, welke dierentuin was je?

Ik heb vanochtend gewerkt en vanmiddag met een vriend twee uur gewandeld en met de honden aan het meer gezeten. Was gezellig.
    Daarna nog terrasje gepakt en nu net thuis.

16. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Ik geloof er eigenlijk ook niet zo in, doe het ook maar niet:p Hier alles goed, morgen ochtend nog tentamen en daarna lekker weekend! Jullie nog leuke plannen voor van het weekend? Hier niet echt veel plannen, L heeft een week geleden der BMR and Meningokokken prik gehad en daar kon ze na een week ziek van worden, dus we wachten maar even af.. Ben trouwens wel blij dat de sneeuw een grap was, zag er al tegen op!

17. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Wij zijn naar safaripark beekse bergen geweest eerst met de auto erdoor een giraffe heeft heel t dak van onze auto afgelikt ghihi:D was wel grappig en daarna door t park gewandeld.

Die bmr prik krijgt v met 14 maanden ben benieuwd schijnt gemeen te zijn, ik hoop dat ze er niet veel last van gaat krijgen.

Dit weekend hebben we een feestje dus v gaat logeren bij mn zusje en zn nichtje zodat wij aan de drank kunnen :p en uitslapen verder niet veel plannen geloof ik

Morgen gaat v trakteren op t kdv heb badeendjes met rozijntjes aan mekaar gemaakt en een kaartje erbij. Hij zit hier een halve dag iedere vrijdag van 8 tot 1 hij vind t erg leuk daar gelukkig

Zitten jullie kindjes op een kdv of voor degene die nog geen kindjes hebben willen jullie ze er naar toe doen??

18. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Nou mijn pendels mogen allemaal wel waar zijn hoor de laatste is oktober haha primaa!! Ik zal maar niet zeggen trouwens hoe lang mijn zussen bezig zijn geweest. Laten we het er op houden dat het goed is dat het geen graadmeter is!!

Oh heerlijk terras dat wil ik ook!!!

Hihi likkende giraf altijd leuk..

Wij moeten in mei weer voor een prik heb alleen geen idee welke. Zien we dan wel weer. We hebben nu al ons handen vol aan alle doorkomende tanden. Nr 9 is in aantocht.

Hier gaat dochterlief naar een gastouder, erg tevreden over!

19. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    ik geloof er ook niet in, maar lijkt me wel een keertje leuk om te proberen !
    Lijkt me echt gezellig als het straks bij ons allemaal raak is :D

Ik denk dat straks (schoon)ouders zullen gaan oppassen.

Ik een dag minder werken en vriend ook.
    Zit niks anders op, kinderopvang kost een vermogen, geld kunnen we denk ik niet missen..
    Oh Lana een gastouder, wat kost je dat ongeveer? is wel goedkoper toch?

20. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    9 tandjes al, L heeft er pas 4, kan me voorstellen dat ze daar niet zo blij van word! L gaat 2 dagen naar het kinderdagverblijf, ik wilde graag dat ze zou gaan omdat we geen kinderen in onze omgeving hebben en ik wel weer dat ze ook met andere kindjes omgaat. Voor ons in het nu nog wel betaalbaar omdat alleen mijn vriend werkt en we dus niet zo veel verdienen en dan krijg je heel veel terug. Als er strax nog een kindje mag komen, wordt dat wel erg duur, dus weet nog niet wat we dan gaan doen? Maar misschien heb ik dan nog wel geen werk dus dan kan L misschien ook minder gaan.. Is een gastouder goedkoper? Kende jij je gastouder al lana, of was het echt een onbekende? Want dat vond ik een beetje het nadeel daarvan dat je je kind dan aan een onbekende overlaat, mja op het kdv is dat natuurlijk ook eigenlijk zo..

Deel Deze Pagina