Ik kende haar zelf niet maar iemand anders uit mijn omgeving wel. Je zou eens rond kunnen vragen in je omgeving of iemand een goede gastouder kent? Wij betalen 4.5 per uur en dan heb je daarnaast nog wel bureaukosten. Wij hebben ook de oma s ingeschakeld en ik ben dan zelf een dag thuis. Twee dagen naar de go. Ik vind het inderdaad ook wel goed dat ze lekker andere kindjes leert kennen, kan helemaal geen kwaad om te leren delen en samen spelen!! Ja 9 maanden en 9 tandjes, niet normaal toch?!?!
Wij weten nog niet wat we tzt willen, gastouder of kdv. Mijn vriend kan in ieder geval geen dag minder werken, ik werk al parttime maar weet nog niet wat ik straks kan qua lichamelijk. Ik werk nu 5 halve dagen, maar misschien dat ik dat nog wil aanpassen . Dat moet ik me nog bedenken wat het handigste is. Qua uren wil ik in ieder geval proberen om het aantal zo te houden, maar de indeling ben ik nog niet over uit. Wellicht dat mijn moeder 1 dag in de week wil oppassen (doet ze ook bij mijn zus) en misschien schoonmoeders. Of om en om bijvoorbeeld. Ik wil in ieder geval niet alleen de oma's laten oppassen. Hoe hebben jullie die keuze gemaakt? @weekendplannen: zaterdag staat in het teken van mijn petekindjes 'S ochtends eerst met mijn vriendin, petekindje en haar andere dochter naar de kinderboerderij. En 's middags ga ik met mijn zus en 2 petekindjes nog iets leuks doen. Zondag lekker met vl de stad in. Succes met je tentamen morgen!
Tentamen zit erop, lekker weekend! Ja ik moet tegen die tijd misschien ook maar is informeren in de buurt naar gastouders als het anders niet meer te betalen is.. Bij L in de groep zijn al meerdere kindjes naar een gastouder gegaan toen ze een broertje of zusje kregen omdat het anders niet meer te betalen was. Ik wilde eigenlijk ook niet dat alleen opa's en oma's oppassen, omdat ik wilde dat ze ook bij andere kinderen was, maar ook omdat ik hun niet wil belasten laat maar zeggen. Van mijn moeder wist ik eigenlijk dat ze sowieso niet 1 vaste dag wil oppassen, omdat ze zelf net uit de kleine kinderen is (broertje is 11) en nu net een beetje vrijheid heeft.. Mijn schoonmoeder zou het misschien wel willen en misschien is dat in de toekomst nog wel een optie voor 1 dagje ofzo? Nu passen ze allebei af en toe op als er iets is of we gaan weg ofzo en dat vinden ze super leuk! @LVtje leuk dat jij zo veel petekindjes hebt joh! Wij doen daar hier eigenlijk helemaal niet aan, ik zou het eigenlijk ook heel lastig vinden iemand te kiezen zonder iemand anders te benadelen.. Wil jij ook een peetoom en tante voor jou toekomstige kindje, of weet je dat nog niet? Ik zit hier trouwens al weer op dag 38 van me cyclus en nog niks te bekennen.. Heb echt nooit zulke lange cyclussen gehad voordat L er was, en was vorige ronde ook al 37 dagen. Hoop wel dat t nog wat korter wordt voor september
En, goed gevoel over je tentamen? Wat voor opleiding doe je? Ja, heel erg leuk. Van het zoontje van mijn vriendin ben ik ook echt officieel peettante, hij is ook gedoopt. Van de twee van mijn zus meer suikertante zeg maar, hun zijn niet gedoopt. Erg leuk dus drie van die mannetjes van 1,5/2,5 en 3,5 jaar Wij willen ons kindje in ieder geval niet laten dopen, dus ook geen officiële Peetoom en tante, maar misschien ook wel iets van suikeroom/tante, zien we nog wel. Wat balen van die lange cyclussen, ik hoop dat het met de tijd gewoon weer in een sneller ritme komt.
Ik had laatst ook een cyclus van 37 dagen baalde er nu op voorhand al van hahaha dat moet ik straks niet hebben Wij hebben geen officiële Peetoom en tante. Mijn schoonzus haar opvoeding benadert de meest de onze dus daar zou mijn voorkeur naar uit gaan. En anders mijn beste vriendin. Stel dat ons iets overkomt. Dat hebben we ook al uitgesproken. En suikerooms en tantes nou die heeft ze in overvloed!!! Nu moet ze gaan slapen want vanmiddag weer een druk program. Marja zal je altijd zien.... Ik ga fietsstoeltje halen via mp, en dat ligt naast kinderboerderij dus ook even daar kijken. Op de koffie bij mijn moeder en daarna eten bij schoonouders. Heb je het gevoel dat je tentamen goed ging? Hier boden de oma 's de oppas aan. Zij kozen de dag dat hun uitkwam. Gekeken welke dag ik vrij kon krijgen en voor de overige dagen hebben we de gastouder. Go is overigens erg flexibel bij ons dat vind ik echt wel een pre. Hebben 0 uren contract betalen alleen wat we afnemen!
Denk dat t wel redelijk ging, hoop op een voldoende! Doe de master gezondheid en maatschappij. Ja lijkt me erg leuk, LVtje, kan me voorstellen dat het dan ook wel gaat kriebelen als je 3 van die leuke peetkindjes hebt L heeft ook meer suikerooms en tantes, hier zijn onze broers en zussen nog niet echt gesetteld, maar als me broertje en ze vriendin dat wel gaan doen zou ik denk ik het liefst willen dat L daarheen zou gaan als er wat met ons gebeurd. Maar ja hopelijk is dat nooit nodig! Heb L nog maar even op bed gelegd, denk toch dat ze niet zo lekker is van de prik, beetje huilerig en normaal slaapt ze eigenlijk nooit meer 2x per dag. Is je dochter nog lief gaan slapen vanmiddag lana? Dat lijkt me inderdaad wel makkelijk van een gastouder, dat het wat flexibeler is, hier is dat nog wel is lastig.
Duim voor je mee dat het een voldoende is, zal vast goedkomen! Qua voogd moet je wat ik begrepen had wel vastleggen, het is niet automatisch zo dat het kind naar de peetouders gaat als er iets gebeurd. Wij zijn officieel voogd van de twee van mijn zus en dat is bij de notaris vastgelegd. Je hoopt natuurlijk dat het nooit nodig is, maar mijn zus wilde het graag vastgelegd hebben. Ze wil niet dat er op zo'n moment onnodig met de jongens gesleept moet worden. Wie wij als voogd willen vragen ooit weet ik nog niet, mijn zwager is ernstig ziek dus ik zou me bezwaard voelen om hun te vragen. Ze hebben al 2 kinderen en een man die ziek is. Misschien mijn schoonzusje als ze tzt gesetteld is. Wel een leuk druk programma toch Lana Vervelend dat L zich niet helemaal lekker voelt. Hopelijk doet het slaapje haar goed.
Zoo ik zit eindelijk even (terwijl dochterlief het huis aan het slopen is. Leuk dat ze kan kruipen zeg). Vanochtend bij een baby beurs geweest. Klein en lokaal maar wel leuk. Kwam bekende tegen en daar koffie mee gedronken. Was er heen gelopen, was drie en halve kilometer maar pff nog best vermoeiend haha. Marja ik wil echt een paar kilo er af voordat ik weer begin. Anders komen er van volgende zwangerschap misschien weer wat kilo 's bij en dan eindig ik als een vetje. Dat willen we niet Morgen gaan we wat in en om het huis doen en smiddags lekker eten bij vrienden. Ze kan enorm goed koken dus dat wordt smullen. Oh *piep* ik ga even mijn inboedel redden van een sloper !
Hha Lana, jij ook al zo'n sloper Hier gooide mevrouw vanmiddag een potje met van die sierstenen door de kamer, heel leuk! Ze is ook druk met overal opklimmen, dus ik ben de hele dag bezig met der overal af en uit halen.. hha Hier ook de hele dag op stap geweest. L had nieuwe kleren nodig, ze is opeens zo hard gegroeid! Maar helaas niet zo goed geslaagd, alles is al zo zomers, dus vanavond maar even op internet kijken.. Ze is trouwens nog niet ziek geworden, gelukkig!
Ik heb heel veel tweedehands kleding van familie maar ook op marktplaats kan je voor een habbekrats hele pakketten kopen! Vorige week naar kleding beurs geweest, voor 30 mega veel Merkspul gehaald. En daarboven op shop ik me ook nog eens suf hihi ze moet drie keer per dag verkleed worden om alles aan te kunnen. Vind shoppen voor haar nu bijna leuker dan voor mezelf. Al ga ik over twee weken dochterlief uit logeren sturen ivm etentje 's avonds maar ik breng haar eerder naar die vriendin waar ze slaapt zodat ik eens even lekker kan shoppen. Man ik kan bijna niet meer voorruit komen van de rugpijn na al dat gewandel vandaag. Merk toch dat die bevalling al is het nu negen maanden geleden nog steeds gevolgen heeft helaas. Al wil ik de dames die voor nr 1 gaan niet ontmoedigen waha Zo ik ga een klein draakje het bed op slingeren en mij installeren op de bank en daar kom ik tot ik naar bed ga niet vanaf!!
haha geeft niet hoor Lana, al ben ik daar wel bang voor! Dat je aan de bevalling iets over houdt aan je lijf, incontinent wordt ofzo.. Nog even een vraagje over de pil, zat zo is te rekenen.. Jullie zeiden dat het beter was om niet midden in een strip te stoppen toch? dus echt 3 weken slikken en dan stoppen en niet bijvoorbeeld 4 weken en dan stoppen en dus de strip niet afmaken? Want ik kan het zo laten uit komen dat ik 29 augustus stop, dat is op vrijdag, ( ik stop altijd op vrijdag) maar ik zou liever op donderdag al stoppen om 1 dagje eerder ongesteld te worden. Maar dat zou betekenen dat ik geen 21 maar 20 pillen slik en dus 1 dag tekort kom, dit lijkt me ook niet echt ten goede komen? Of kan ik in mijn laatste stopweek 1 dag eerder beginnen met de pil slikken of werkt het zo niet? want zou ik het beste kunnen doen?
Een dag eerder stoppen zal weinig uitmaken denk ik. Maar ik zou inderdaad voor de laatste optie gaan, je stopt een met een dag verkorten en dagje eerder met de nieuwe strip beginnen!! Gelukkig ben ik verder ongeschonden uit de strijd gekomen hoor haha ik was ook bang voor incontinentie ofzo maar het is me bespaard gebleven. Mijn rug had ik overigens ook al voor zwangerschap last van. Maar het was redelijk onder controle en nu speelt het helaas zo nu en dan weer beetje op als ik me teveel inspan.
maakt het dan niet uit dat je stopweek 6 dagen is ipv 7 ? Pff lastig allemaal, ben allemaal zo aan het rekenen. Ik kan natuurlijk ook de voor na laatste keer dat ik ongesteld wordt een dagje eerder stoppen met de pil zodat het opschuift.. Dat zal waarschijnlijk niet heel veel uit maken denk ik? Wel balen van je rug ! Hoop dat het snel beter gaat...
Oke thanks Lana. Dan ga ik mijn voorlaatste menstruatie mn stop week 1 dagje verkorten zodat ik toch netjes die 21 pillen heb geslikt op het moment dat ik er helemaal mee stop! Ben echt zo benieuwd hoe mijn cylcus gaat zijn!! Even een vraagje he, hoe is jullie sex leven na het krijgen van een kindje? We zijn nu 5 jaar bij elkaar en merk gewoon dat ons sexleven niet echt spannend meer is.. vind dit wel jammer maar aan de andere kant denk ik dat het er ook bij hoort haha we hebben ongeveer 3 keer per week sex, we zullen dit toch wel moeten opvoeren willen we zwanger worden straks
Ze raden aan om het om de dag te doen rond je ei dus met drie keer per week zit je dan zeker niet verkeerd hoor! Al vond ik het idee dat je voor een kindje gaat het wele en enorme boost geven Haha nou het heeft even tijd nodig en het is misschien net iets meer 'plannen' maar dan hoeft t er niet onder te lijden als je een kind hebt.
Hoe gaat het vandaag met je rug Lana? Gister een gezellige dag gehad, leuk ook om de verschillen tussen de kinderen te zien. Vanmorgen heerlijk uitgeslapen en net nog maar even een uurtje gestreken. Ik had de Himalaya hier thuis met was haha, was echt vreselijk. Gister dus maar wat gedaan en net een beetje. Het is nog niet helemaal weg maar ik heb geen zin meer.
Nou mijn rug is nog niet veel beter helaas. Wij gaan vanmiddag naar vrienden. Zal je altijd zien dat dochterlief net nu niet wil gaan slapen. Dan is ze vast heel laat wakker. Grrrr Oh was daar heb ik een hekel aan!
Balen, hoop dat het snel wat beter gaat. Was je dochter nog een beetje op tijd wakker? Net even de stad in geweest, goed geslaagd Nieuwe jas, schoenen en een topje rijker.
Hey hier ook weer een berichtje van mij Last van je rug das niet zo mooi Lana rustig aan doen je hebt er maar eentje Pff strijken bleh daar geef ik niks om doe ik ook niet alleen de kleertjes van de kleine Hier een goed weekend gehad v was logeren had t goed naar zijn zin gehad Wij hadden een feestje ik had alleen een beetje teveel op ghi hi dus weinig geslapen en t was al een tijdje geleden dat ik goed aangeschoten was nu nog last van hoezo katertje Nu lekker op de bank en op tijd naar bed denk