Hha sorry dat ik jou nou ook aan het twijfelen breng! Misschien heb je wel gewoon gelijk hoor, maar staat mij gewoon iets vaags van bij?! Maar ik zal als het zover mag zijn wel gewoon even informeren
Hello ladies Ik heb er weer een werkdag en sportsessie opzitten. Nu lekker met de pootjes omhoog en straks the blacklist kijken . Jullie de week ook goed begonnen?
Pff nou heb nu al geen zin meer in de werkweek Zo lekker The Walking Dead & The Vampire Diaries kijken
Hier ook gewerkt geen zin vandaag maar ja moet ook gebeuren. Kleine man ligt lekker in bed en ik op de bank gtst kijken Fijne avond allemaal
Bahh.. Deze week tentamens, vandaag de eerste gehad en moet morgen weer, dus ik ga me maar weer in me boeken proberen te storten Woensdag en donderdag gelukkig lekker vrij!
Zou zo graag minder gaan werken.. Vind het nu al zwaar af en toe 40 uur per week, dan ook nog het huishouden bijhouden.. Weekend is voor t poetsen en de was. Het is altijd zo'n cirkeltje waar ik in zit, soms wordt ik er moe van. Ben ook nog eens super perfectionistisch dus bij mij moet alles perfect schoon zijn waardoor ik s'avonds ook vaak aan t poetsen zijn. Gek wordt ik soms van mezelf... Mij lijkt het fijn om gewoon eens een dagje extra te hebben voor mezelf. Eens op me gemakje wat dingetjes te doen, of eens bij iemand op de koffie te gaan... Mis dat echt!
Ik heb tot mijn verlof ook 40 uur gewerkt maar wel met opbouw van een verlofdag extra per maand. Vond het eigenlijk prima te doen. Na verlof werkte ik vier dagen en sinds het nieuwe jaar drie om vier. Nu heerlijk om tijd door te brengen met dochterlief maar denk dat ik vanaf 2015 weer vier dagen wil werken. Tenzij ik dan al zwanger ben misschien
Kabouter, begrijp je wel hoor.. 40 uur vind ik ook erg veel! Ben nu meestal 3 dagen weg (soms 4 maar dat vind ik al erg veel), mijn dochter gaat 2 dagen naar het kinderdagverblijf.. Hoe willen jullie dat eigenlijk gaan doen als je een kindje hebt, of zien jullie dat dan allemaal wel? Ik heb zo iets van ach dat zien we dan wel weer, maar mijn vriend is er wel erg mee bezig, want kinderdagverblijf voor 2 kindjes is natuurlijk ook niet gratis! Mja je weet toch niet hoe het loopt en misschien heb ik tegen die tijd al wel een baan Gisteren de box afgebroken, ben benieuwd wanneer we hem weer op kunnen zetten! Liep net even bij de prenatal voor slofjes voor mijn dochter en dan zie ik al die schattige kleine dingen en dan gaan me eierstokken toch echt wel klapperen Ik wil helemaal niet tot september wachten, duurt langg!!
Haha ja ik heb een (pril) zwanger vriendinnetje dan klapper je toch wel een beetje mee. Heb al aardig wat cadeaus ingeslagen voor haar en al die kleine spulletjes zijn zo schattig! Hier zit dochterlief inmiddels in maat 74. Das echt geen 56 meer De box staat hier nog wel maar gebruik hem zeer weinig. Die kan dus ook wel weer de zolder op. Hopelijk vangt ie niet te lang stof . Gaan en zo ja wanneer weer aan de foliumpillen? Bah leren voor tentamens.. Succes iig! 40 uur werken is ook pittig, al vond ik het door wat extra vrije dagen goed te doen. Maar ik begon dan ook om zeven uur tot half vier. Heb je nog wat aan je avond! Met uk fulltime werken is echt geen optie voor mij, vandaag mijn vrije dag en dat is toch wel erg leuk saampjes. Net wezen babyzwemmen, altijd groot succes Wij brengen haar naar gastouder. Maar idd een tweede kindje betekent dubbele kosten. Pff dan moeten we t financiële plaatje weer even opnieuw rangschikken
Dochter net in bed gelegd, gaat langzaam over naar 1 slaapje dus ben benieuwd of ze gaat slapen Ze gaat hier ook al weer richting maat 80, als dat dan vergelijkt met dat hele kleine is 80 echt zoo groot! De box stond hier ook al maanden eigenlijk alleen maar een speelgoedopslag te zijn, dus werd wel is tijd. Babyzwemmen doen wij ook ja, erg leuk, ze is nu net naar de volgende groep en dan zie je toch wel dat ze nog wel erg klein is, maar wel erg leuk! Foliumzuur ga ik wel gebruiken ja, denk paar weken voor we er echt voor gaan.. Jij? Toen ik nog werkte, werkte ik ook vaak van 7 tot 4 dat scheelt indd wel!
Ja ik ga zeker weer aan foliumzuur kleine moeite en mogelijk groot effect toch? Alleen wanneer begin ik haha want dat is een beetje stap 1 en daarna kunnen we dan er voor gaan gaat iedereen dat gebruiken? Ja de zomerkleertje zijn hier ook 80, zo groot hè haha. Maarja ook wel leuk als je ziet wat ze nu allemaal al kunnen. Hier is madam al echt een kletstante, het kruipen daarentegen snapt ze wat minder. Maar een slaapje? Hier doet snurkertje er nog drie op een dag
Zo leuk al die kleine kleertjes hier ook een vriendin die net zwanger is dan klappert t bij mij ook, nog een paar maanden en en gaan we ervoor Hier nog twee slaapje eind ochtend en rond een uurtje of drie weer. Hier gaat hij een halve ochtend naar het kdv hij vind t erg leuk daar. Ik zie ook wel hoe t allemaal loopt met twee kindjes mn vriend denkt daar ook meer ober Ma net Oals de financieen komt wel goed denk ik dan. Is man eigen denk ik. Sinds gisteren gaat v uit zijn eigen zitten ben zo trots op hem De box staat hier nog wel ff denk vind t wel makkelijk kan ik dr poetsen en gaat hij erin spelen tot nu toe gaat dat nog goed, morgen naar t cb ben benieuwd hoeveel hij nu weegt
bah baaldagen zijn niet leuk. Maar je mag hier altijd even mekkeren he als dat op lucht! zelf zitten wow wat goed!! haha bijzonder he hoe apetrots je kan zijn als uk weer iets nieuws kan. Ik duik snel mijn bedje in morgen gaat de wekker weer op half 7...
Goedemorgen, wat een drukte hier ghihi Alles goed met jullie?? Lekker weekend Hoe is t vlindertje90 je baaldagen voorbij? Nog minder als een maand dan wordt v. 1 jaar op t kdv wil ik trakteren maar wat? Jullie misschien ideetjes?
Hhi, ik had geen baaldagen volgens mij kabouter Maar jou baaldagen over kabouter? Maar wat gaat een week toch eigenlijk snel hea, klaar me tentamens en nu even lekker weekend Helaas is het hele weekend een beetje vol gepland, maar wel gezellig. Vanavond komt de hele familie lekker eten! Met jullie alles goed? Wij hadden trouwens toen ze 1 werd kleine krentenbolletjes getrakteerd op het kinderdagverblijf, ik vond het ook echt heel lastig om iets te bedenken wat iedereen mag, helemaal omdat ze op een babygroep zit. Maar de leidsters zeiden dat ze er allemaal van gesmikkeld hadden
Ja t gaat. Alleen druk weekend dit weekend. Heb gewoon nog helemaal geen tijd gehad om hier actief te reageren. Hopelijk vind ik vanmiddag een gaatje nu eerst even keuken poetsen
Had ff baaldagen omdat ik het totaal niet naar mijn zin heb op het werk! Het is op het moment ook heel erg rustig, de sfeer is vreselijk ! Misschien wisten jullie het al, maar mijn contract loopt af, ze moeten me een vast contract geven. En zoals t nu gaat wil ik er niet eens blijven werken. En zeker niet voor het salaris wat ik nu verdien... Dus het is straks maar gewoon alles of niks, want ik blijf niet meer voor hetzelfde salaris. Heb nooit iets bij gehad, en ben er wel vanaf mn 22ste. Geen CAO dus ook geen regeltjes. Maar als we straks een kleine willen en ik ga minder werken dan zal ik toch wel meer moeten verdienen nu al, anders wordt het nog krap geloof ik.. Dit zit dus constant in mijn hoofd te malen... wordt er gek van!!!!