Hello ladies iedereen de week goed begonnen? Ik heb morgen een vrije dag en ga dan lekker gyppyzwemmen met dochterlief Jullie nog leuke plannen?
Hello leuk zwemmen met de kleine! Hier vind hij t ook leuk maar ik niet zo ghihi bikini vrees Hier altijd op donderdag vrij de rest werken dus niet veel plannen van de week Gaan jullie carnaval vieren?? Wij gaan alleen optocht kijken meer niet
Ik ben deze week ook donderdag vrij maar mijn vrije dagen zijn alweer gevuld. Zwemmen koffie leuten daarna huishouden ff rondje winkels voor boodschapjes verjaardag uitje met personeelsvereniging... En dan vrijdag weer werken en 's avonds hapje eten. Hihi en dan moet t weekend nog beginnen druk druk druk Ik heb echt totaal niks met carnaval. Leeft hier ook totaal niet. Nou ik ga nog even in de weer met een verkouden meisje hier, hopelijk wordt t niet erger want dan zouden we niet kunnen zwemmen. En dat vinden we allebei altijd heeeel leuk. Ondanks de bikinivrees
Hey! Kheb morgen ook m'n vrije dag. Heerlijk vanavond samen ff wat klusjes gedaan. Morgen gezellig dagje naar m'n moeder. Samen shoppen en vrijdag/zaterdag verjaardagen. Lekker hoor zwemmen. Wij gaan (heel) soms baantjes zwemmen Maar hopelijk wordt je dochtertje niet erger verkouden. De water temp. Wordt vaak wel iets warmer gezet toch?
Watertemperatuur is altijd wel prima te doen. Maar als ze snot verkouden is en koortsig is zwemmen sowieso niet echt een heel goed idee. Ach ik kijk morgen wel wat haar stemming is
Hier morgen ook lekker vrij Iedereen leuke plannen! Hoop indd niet dat je dochtertje ziek wordt lana, zwemmen is altijd leuk met kleintjes! Hier maandag nog wezen babyzwemmen, was ik een half uur te vroeg, vriend gaat normaal meestal en had zich even vergist in de tijd, slimbo hhi.. Mja toen nog maar even een half uurtje extra in het grote bad gezwommen, vond L helemaal niet erg Ik weet nog niet wat ik morgen ga doen, ligt ook een beetje aan het weer.. Hoop op weer een beetje lekker weer net als vandaag, dan misschien een lekker stuk fietsen met L. Ben net verhuisd aan naar een dorp en hier komt de optocht voor de deur langs, dus zal denk ik wel even gaan kijken. Hou zelf eigenlijk niet zo van carnaval, vriendlief wilde al iedereen geen uitnodigen maar van mij hoeft t allemaal niet zo nodig Mja we zien wel wat t gaat worden!
Uit welke buurt komen jullie eigenlijk? Misschien wat voorbarig en geen idee of jullie vitamines willen gaan gebruiken maar vandaag was bij Etos de tweede gratis. Hier op t forum wordt veel gesproken over Etos zwanger worden of over tarwekiem en teunisbloem. Geen idee of t werkt maar misschien een goede kans om in te slaan (of foliumzuur), vitamines zijn toch vaak lang houdbaar
Ik kom uit de buurt van Breda. Jullie? Weten jullie misschien iets leuks voor een bruiloft? We willen eigenlijk toch niet een groot feest, maar wat kun je nog meer gaan doen? Iemand misschien leuke tips?
Hoe is het nu met je dochtertje Lana? Nog lekker wezen zwemmen? Ik kom uit de omgeving Rotterdam. M'n man moet er allemaal nog een beetje aan wennen dat we voor een kleintje gaan herkenbaar? Heb hem van het weekend maar ff voorbereidt dat ik in juli ga starten met foliumzuur. Vond hij we erg dichtbij klinken, moest jullie partner er ook aan wennen? Ik zal het nog maar niet in huis halen anders wordt ie zenuwachtig @kabouter; wil je een intiem feest doen of toch wel met een grotere groep? Vrienden van ons hadden het klein gehouden, en met die groep gezellig buffet gedaan's avonds. Was wel relaxt
Je kan een high wine of high tea doen? Of gewoon een receptie s middags en daarna met een select groepje gaan eten. Je hebt ook thema restaurants met vermaak erbij. Misschien is dat wat? Haha nou ik heb gister met die aanbieding al wat gehamsterd. Staat nog wel even te verstoffen in de kast maar de houdbaarheidsdatum kan dat hebben haha. Manlief hier wilde juist eigenlijk een week na de bevalling alweer. Die is juist ongeduldig! Ja nog wel flink verkouden maar wel goed in humeur gelukkig! Wij wonen in het midden van het land.
Kom uit het midden van het land Als ik ga trouwen lijkt een tuinfeest me leuk met een bbq ofzo, gewoon met alleen goede vrienden en familie, is augustus wel een goede tijd voor! Hoeft niet veel te kosten, moet je natuurlijk wel een leuke tuin ter beschikking hebben Volgens mij moet hier nog ergens een pot foliumzuur staan van me dochter, binnenkort is even opzoeken, zal toch nog wel goed zijn?! Hhi Lana kan je man die van mij niet even aansteken, hier is vriendlief nog best wel onzeker.. Niet over dat die nog een kindje wil, maar of het wel de goede tijd is enzo terwijl ik echt niet kan wachten! Net een stukje 'one born every minute' gekeken op tlc, moet ik echt niet doen, babykriebelss!
Hier een Brabander Tuinfeest lijkt me ook wel wat en hoeft inderdaad niet veel te koste wij willen niet trouwen geef mn geld liever ergens anders aan uit ghihi zijn jullie allemaal getrouwd?? Tlc kijk er ook regelmatig naar leuk Hier heeft mn vriend dat ook wil graag een tweede maar kan t wel t is crisis enz. Komt allemaal wel goed je gaat erna leven. Morgen nog werken en dan weekend joehoe en dan nog een week en zijn we een weekje vrij en wordt onze grote vriend 1 jaar!!
Thanks voor jullie reacties, we gaan het eens bespreken dit weekend, komt nu wel errug dichtbij... Eerst nog werken zaterdag en verder nog geen plannen, gewoon lekker rustig aan denk ik Foliumzuur wil ik ongeveer een maandje voor ons trouwen gaan slikken..
Ja wij kunnen t geld ook wel voor andere dingen gebruiken op t moment, maar hoop toch ooit nog wel een keer te gaan trouwen! Ohh vpower jouw zoontje ook al weer bijna een jaar, wat gaat het snel he! Ik had t wel een beetje moeilijk vlak voordat L 1 werd, t gaat allemaal zo snel en dan heb je opeens echt geen baby meer. Maar moet wel zeggen dat ze sinds ze 1 is opeens zo veel wijzer is geworden en ik vind het echt zo leuk! Ze begint je nu echt te begrijpen en kan echt al veel meer! Ga je echt een feestje doen, of houden jullie t klein? Van t weekend komt me broertje (11) hier logeren, dus dat is altijd wel leuk! Voor de rest ook nog niet echt plannen..
Wat een jong broertje heb je, wat leuk! En wij wonen misschien dan redelijk dicht bij elkaar. Ik kom uit omgeving Amersfoort en jij? Haha nou manlief wil echt wel graag weer al laat hij het volledig aan mij. Denk dat die folium vast nog goed is is lang houdbaar vaak. Gewoon ff op de pot kijken!! Ik mag morgen nog werken en s avonds uit eten met 3 vriendinnetjes. Dochterlief gaat uit logeren dus die zaterdag ophalen en s middags komt een vriendinnetje met mijn dochter knuffelen. Zondag lekker niks! Wij zijn in 2011 getrouwd. We hebben t groots gevierd. Kost inderdaad heel wat maar elke cent waard ik zou het zo weer over doen!! Echt de mooiste dag van mijn leven
Inderdaad.. Heerlijk weekend :-D ik heb de eerste verjaardag erop zitten. Morgen en zondag ook nog.. Pff.. Druk! Maar wel erg gezellig Wij zijn in 2009 getrouwd.. Al bijna 5 jaar hebben het niet echt groot gehouden. Smiddags taart enz. Met daggasten en s avonds heerlijk buffet en daarna receptie en feestje. Fijn weekend en geniet er allemaal van!
Jaaa weekend. Gisteren uit eten geweest en net lekker uitgeslapen want dochterlief is uit logeren nu er uit om haar weer op te halen!!
@lana Dan wonen we inderdaad heel dicht bij elkaar, kom daar ook vandaan. Wat toevallig! Lijkt mij trouwens ook wel weer is lekker een keertje een beetje uitslapen, maar kan het nog niet over me hart verkrijgen om der ergens anders te laten slapen maar wie weet misschien binnenkort een keertje?! Net even naar me potje foliumzuur gekeken, hij is goed tot 28-8-2014 Is dit een teken dat we eerder moeten beginnen Hhi nee dat wordt tegen die tijd toch maar een nieuw potje halen voor de zekerheid.