Eind augustus 2014 gaan we voor ons eerste kindje :) wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kabouter24, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hahaha ja duidelijk een teken dat je eerder aan de slag moet ;)
    Oh hier is ze al veel vaker uit logeren geweest, ook bij verschillende mensen. Zij vinden t leuk, dochterlief geniet er van en ik vind het uitslapen ook heerlijk. Een win win situatie :)

2. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Is er nog plaats voor nog iemand? Wij willen vanaf augustus/september proberen zwanger te worden van ons tweede kindje. We wachten nog even zodat ze grote zus ietsjes ouder is :)

3. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Tuurlijk is er nog plek, gezellig:D! Leuk dat jullie over een poosje ook voor een tweede gaan, wij ook, alleen jou meisje is iets ouder zie ik:) Is er een speciale rede dat jullie nog even willen wachten?

Lana je hebt gelijk hoor, t is indd voor iedereen leuk.. Schoonouders zijn af en toe ook al aan het hinten dat ze het wel leuk zouden vinden. Ik moet me denk ik maar een x vermannen, want voor L is het natuurlijk ook leuk om bij oma te slapen, vond het vroeger zelf ook altijd super leuk om bij opa en oma te logeren!

4. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    hey dames lekker weekend!!!

tuurlijk altijd leuk nog iemand erbij die er in september voor gaat :D

uitslapen heerlijk, hier is V denk ik pas 2 keer uit logeren geweest bij mijn moeder vond t wel even lekker even helemaal niks en lekker weg geweest toen. over 2 weken gaat hij bij mijn zusje logeren voor de eerste x kan hij met zn nichtje spelen die is eden half jaartje ouder wij hebben een feestje en t weekend erop weer bij mijn moeder weer een feestje en dan vind i t wel weer even klaar met logeren mis hem dan wel ;) bij mijn schoonmoeder laat ik hem niet logeren das zn lui varken ( oooo typ ik dit nou echt ;)) ze houd niet van vroeg opstaan enzo en als ze vrij is lamballen op de bank ik vind t daarom niks dat v daarheen zou gaan

foliumzuur begin ik mee als die schroef eruit is zit nu aan de mama fit en moet zeggen dat t help heb af en toe van die dagen dat echt heel moe ben en soms duizelig ook vaker hoofdpijn en buikpijn denk dat t door die mirena komt ik ga t wel in de gaten houden want anders ga ik hem er eerder uithalen en dan maar met de rubbers aan de gang :)....

5. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    :)

We willen nog even wachten omdat het ons leuk lijkt als de oudste het echt een beetje kan begrijpen allemaal. Vorige keer was het in ronde 2 raak, ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan.

6. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hoi kaden leuk dat je mee kletst!! Uit welke omgeving kom jij?
    Een dame van 1,5 jij zal je handen wel vol hebben of niet??

Ik ben blijkbaar erg makkelijk met uit logeren sturen. Hoor wel van meer mama's dat ze het niet zo kunnen. Ach ieder zijn ding. Ik gedei er gewoon goed op als ik af en toe even mijn handen vrij heb. Ze is bij mij. Moeder schoonmoeder schoonzus en bij twee vriendinnen geweest hihi reislustig typje hè ;) vlinder gewoon een keer de hoort op sturen, degene waar ze gaat slapen vindt het vast ook erg leuk!!
    Maar vpower jij hebt het dus niet zo op met je schoonmams ?en wat balen van die 'schroef' *proest haha klinkt zo leuk* dat je er zo'n last van hebt. Ik ben na de bevalling niet meer aan de pil gegaan en moet zeggen dat ik dat wel fijner vind zo zonder die hormoonbommetjes. Voel zelfs mijn eisprong nu haha. Handig voor straks :-D

7. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Bedankt voor het warme welkom:) Ik woon al 10 jaar in Engeland maar kom oorpsronkelijk uit Rotterdam.
    Een kleintje van 1.5 is een hoop werk, maar hartstikke leuk vind ik. Ze is nogal een dame, maar ik geniet er erg van.
    Ze gaat 1x per maand logeren, soms bij oma, soms bij een vriendin. De eerste keer (toen was ze een maand of 4) kon ik alleen maar aan haar denken maar dat is nu al een stuk minder :p

8. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik had na anderhalve maand een vrijgezellenfeest van een goede vriendin, toen is ze al voor het eerst uit logeren geweest. Al moest ik ook constant aan haar denken :)
    Voor de liefde verhuisd of studie oid?
    Spreekt je dochter ook Nederlands of spreken jullie alleen Engels thuis?

9. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Welkom Kaden, leuk nog iemand in ons clubje! :D

Wauw snel zeg in ronde 2, hopelijk gaat het straks weer zo snel, zou wel fijn zijn ;)

10. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    We praren over het algemeen Engels met wat Nederlandse woordjes ertussendoor. Ze zegt bijna alles in het Engels maar ik vind dat niet zo erg. Als ze Nederlands een beetje kan begrijpen zodat ze zich niet verloren voelt als we naar Nederland gaan dan vind ik het wel ok. Het is best lastig want mijn vriend spreekt geen Nederlands. Geen onwil trouwens hoor :)

Ik begin met foliumzuur een maandje voordat we beginnen denk ik, zou dat al veel vroeger moeten?

11. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Volgens mij is een maand van te voren prima.
    Ik ga ook in juli foliumzuur gebruiken ook een maandje van te voren. heb gelezen dat het voldoende zou moeten zijn.

12. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Volgens mij 4 weken van te voren al heb ik laatst ook gelezen dat t acht weken nodig heeft om volledig op peil te komen. Maar volgens mij iig die 4 weken zal wel goed zijn toch? Dat maakt t wel zo echt he haha

Gaan jullie nog vaak naar Nederland? Ja als ze het kan verstaan zou wel handig zijn. Maar jouw familie bijvoorbeeld spreken die dan ook gewoon Engels tegen haar?

13. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hey ladies even een vraagje aan jullie, wat zouden jullie doen?
    Ik kan dus 21 augustus mijn laatste pil nemen dan ben ik op 24 augustus ongesteld en er waarschijnlijk vanaf als we trouwen op 29 augustus. Er vanuit gaande dat mijn cyclus normaal is zou mijn eisprong dan op de 6e september zijn. Dan zijn we net 2 dagen op huwelijksreis en als het niet lukt wordt ik 1 dag na we thuis komen ongesteld..
    Of ik kan de laatste pil innemen op 28 augustus, dan wordt ik 31 augustus ongesteld en hopelijk als we gaan vliegen op 4 september er vanaf. Dan zou mijn eisprong ongeveer de 13e zijn. Dan zijn we er net een weekje. En rond de 27ste september weer ongesteld worden als het niet lukt.

Zouden jullie doen?
    Ik zit er alleen mee dat ik altijd verschrikkelijk hoofdpijn heb als ik ongesteld ben, niet alle dagen maar scheelt soms welke dag. De ene dag heb ik nergens last van en de andere dag ga ik kapot van de pijn. Ben dus bang dat ik bijvoorbeeld op mijn huwelijksdag knallende hoofdpijn heb of op de dag dat ik op reis ga. En dan is die 10 uur vliegen echt een hel!
    Ben nu voor mezelf een soort dagboek aan het bijhouden hoe mijn dagen verlopen als ik ongesteld ben, hoe erg het is qua bloedverlies en hoe erg ik hoofdpijn heb. Hopelijk wordt ik daar wat wijzer van. En ik vraag me af of het minder zou zijn als ik gewoon 3 weken de pil slik ipv nu elke keer 2 strips achter elkaar. Wat denken jullie?

14. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Volgens mij maakt het door slakken van de pil weinig verschil.
    Ja als je er hoofdpijn van krijgt en je vreest voor hoofdpijn op de bruiloft dan zou ik geen risico nemen! Dat weekje verschil doet er dan ook niet toe. Bovendien heb je dan ook alsnog je ei tijdens je huwelijksreis haha dus dat geeft vast een extra boost. Maar je gaat nu wel uit van de ideale situatie. Houdt er rekening mee dat je cyclus even de tijd nodig heeft om op gang te komen. Of misschien in het begin in de war kan zijn. Of onregelmatig of wat dan ook. 'Verwacht' niet teveel van je lijf want dan kan het alleen maar meevallen als het gelijk mooi regelmatig is! Ze zeggen wel dat je het beste kan stoppen aan het einde van je strip en niet halverwege. Hoe kom je uit met je strip als je stopt na de bruiloft ?

15. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ja en stel dat mijn cyclus ineens heel kort gaat zijn dan heb ik ook nog kans om ongesteld te worden op de huwelijksreis. Misschien beter na het trouwen stoppen zou wel idealer zijn. Maar goed dan heb ik weer de kans om met hoofdpijn te gaan vliegen. En op die dag nog licht ongesteld te zijn. Of ik moet net een dagje eerder stoppen en dan op zaterdag na mn trouwen ongesteld te worden. Wordt t toch altijd pas in de middag. Die strip kan ik gewoon afmaken dan ga ik gewoon net zo uitrekenen van te voren met doorslikken enzo dat ik dan aan het einde zit. 1 dag eerder en dus 1 pil niet meer innemen zou toch niet uitmaken? Dat is niet midden in de strip. Haha ik weet dat ik nu even uitga van het ideale hoor want heb natuurlijk geeen idee hoelang mijn cylcus werkelijk gaat zijn. Maar gewoon het idee dat het zou kunnen op onze huwelijksreis maakt het voor mij extra romantisch. :)

16. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Lastig dat je altijd zo'n last hebt van hoofdpijn.. Ik zou als ik jou was gewoon wel de hele strip afmaken, heb altijd het idee dat je lijf dan nog een beetje weet waar het aan toe is, maar slaat misschien ook helemaal nergens op:p Aan de andere kant is het ook niks als je met hoofdpijn in het vliegtuig zit, echt lastig! T is gewoon lastig dat je helemaal niet weet wat je lijf gaat doen als je ben gestopt, maar gewoon duimen dat je je ei op je huwelijksreis hebt;)

L ligt lekker te slapen, ik zit op de bank.. Hier buiten wordt het al helemaal gek hoor, allemaal muziek, iedereen loopt al verkleed. Ben wel benieuwd, ga strax wel even kijken!

17. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik zou inderdaad dan gewoon stoppen na het trouwen en hopen dat dat goed uit komt met je strip. Hoofdpijn op je huwelijksadvertentie is zo niks!!!
    En ik kan me voorstellen hoor, het idee dat het op huwelijksreis kan gebeuren maakt het extra bijzonder!!!

18. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Denk dat ik dan na ons huwelijk stop met de pil en dan maar hopen dat ik geen hoofdpijn heb. Misschien word het juist erger door de stress. Moet vandaag ook ongi worden. En shaggerijnig dat ik ben. Pff kan niks met mezelf en mn vriend word ook gek van me. Normaal wordt ik het tegen de middag maar het is nu half 5 en nog steeds niks?? Echt heel vreemd..

19. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Haha misschien ben je er teveel mee bezig?
    Zou de hoofdpijn niet minder zijn als je geen hormonen van de pil meer zou hebben?

20. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik denk het wel. Had eerst meer hoofdpijn maar toen ben ik van pil gewisseld en toen was het veel minder. Maar als ik straks stop en ongesteld wordt in die week zal ik er nog niks van merken natuurlijk wss pas op langere termijn.
    Lijkt me vreselijk dat ik straks niet meer kan timen wanneer ik ongi wordt maar af moet wachten hihi

Deel Deze Pagina