Eind augustus - begin september 2009 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

    noa307 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden was ik weer

    kreeg vandaag telefoontje van me vriend hij was in een amerikaanse winkel dus alles eel goedkoper omdat de dollar laag is. hij ging baby shoppen zo lief!!!! maar ze hadden allen blauw of roze ik zo nou dan koop je maar gewoon roze en zeg je het maar dat je een dochter krijgt.
    en net belde hij op moest ik kiezen tussn 3 kleuren enhet was dus een guess horloge hihi. die heeft hij 2 jaar geleden ook meegenomen van aruba maar die is helemaal op dus ik krijg een nieuw jippie!!!! hier vindt ik ze veel te duur haha.

    @nyn jouw vriend is dus ook trots op je buik!! mooi toch ik ben ook trots op me eigen buikkie hoor.
    en ja 3 mei of 4 mei komt hij terug dus heb wat om naar uit te kijken.

    @kleinwonde jeetje jij ziet het gewoo vanaf de buiten kant nou die dame van mij schopt aleen op me blaas, zal ook wel tegen em buik schoppen maarja de placenta ligt voor dus ze moet even wat meer kracht ehebben wil ik er daar ook echt duidelijk voelen.
    hoe was het bij de vk?
    lekker hoor dat je hond mee kan naar je paard. mij hond kan gelukkig ook mee naar stal anders had ik soms wel een probleem hihi.
     
  2. nyn81

    nyn81 Actief lid

    27 mei 2008
    214
    0
    0
    Haha, met roze spullen is het inderdaad lastig volhouden dat je een jongen verwacht! ;)
    Goed dat jij ook trots bent op je buik, Noa! Fijn gevoel, toch?!

    Ik ga nog even afwassen en wat spullen bij elkaar rapen voor de vakantie. Morgenvroeg eerst naar de vk en dan weer verder inpakken!!!! Heb er zo'n zin in!!!

    Oh... kennen jullie het boek van Kluun voor vaders (Help ik word vader of zoiets geloof ik...)?
    Zo ja: enig idee of dat een leuk boek is? Zat eraan te denken om m'n man dat cadeau te doen voor ons eenjarige jubileum, zijn namelijk zaterdag een jaar geleden getrouwd. Heb ook al van die vieze foute marsepeinhartjes bij de HEMA gekocht, haha, handig dat het bijna moederdag is!

    Fijne avond!

    Groetjes,
    Nyn
     
  3. noa307

    noa307 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @nyn inderdaad moeijlijk vol te houden dat het een jongen wordt dan hihi.
    en we mogen inderdaad trosts zijn op onze buikkies hoor. is toch iets wondelijks vindt ik.

    je gaat dus bijna op vakantie lekker hoor, enehh wel die zon mee nemen voor me zoals je belooft hebt, enehh morgen ben ik alweer 22 weekies hihi
     
  4. nyn81

    nyn81 Actief lid

    27 mei 2008
    214
    0
    0
    Ja, alweer 22 bijna weken! Gaat hard nu!

    Even over de zon... hoop dat je het niet erg vindt, maar neem de zon eerst vanaf hier mee naar Frankrijk!!! ;) Daarna zal ik hem, zoals beloofd, weer meenemen naar Nederland!

    Heb koude voeten... ben even aan het kijken of de teenslippers die ik had gekocht wel lekker zitten! Waren namelijk veel te duur, dus hoopte dat ze niet lekker zouden zitten... :oops:
    Hahaha, wat er niet goed aan is, is dat je er koude voeten van krijgt!!! Moet ik ze dus toch terugbrengen (wat ik lekker niet ga doen...).

    Ohhhhh, sluit de pc nu maar af, anders zit ik alle klusjes die nog wachten weer veel te lang uit te stellen!

    Tot morgen!
     
  5. nyn81

    nyn81 Actief lid

    27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hoi meiden!

    Wilde even laten weten dat ik vanmorgen naar de vk ben geweest en dat het hartje heel mooi klopte! We hoorden het nu veel duidelijker (als een paard in galop) dan de vorige keren. Alles weer goed, baarmoeder twee vingers boven de navel en buik is 22 cm. (Lees overal dat je +4 weken moet doen om aantal weken van zwangerschap uit te rekenen, maar volgens vk gaat dat verhaal meestal niet op. Maar goed ook, anders zou ik nu op 26 weken uitkomen!)
    Ik heb nu ook alle vier de vk's gezien en heb gelukkig bij geen van de vier het idee dat ik die ABSOLUUT NIET bij de bevalling zou willen hebben. Wel heb ik natuurlijk wel mijn voorkeur, maar dat lijkt me logisch. Omdat we nu kennis hebben gemaakt met alle vier de vk's, ga ik in het vervolg alleen naar de controles. Weet m'n man tenminste ook wie we allemaal tegen kunnen komen bij de bevalling.

    Noa, gefeliciteerd met je 22 weken!
    Bedenk me trouwens nu pas.... is je man eind augustus/begin september sowieso bij de bevalling, of niet, Noa? Wil je er anders iemand anders bij hebben? Lijkt me dat je zoiets intiems niet met iedereen wil delen....

    Ik ga hard aan het werk. Moet nog heel wat gebeuren voordat we op vakantie kunnen.

    Groetjes!
     
  6. noa307

    noa307 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

    alles goed? hier wel redelijk ben rechter been doet echt zeer hoef maar klein stukkie te lopen en verga al van de pijn. lijkt we als me been uit de kom draait heel raar.
    VANDAAG 22 WEKEN!!!

    @nyn gelukkiG WAS ales goed bij de vk. en liet de kleine weer goed van zich horen.
    en fijn dat je nu iedereen gezien heb van de vk. is toch wel zo prettig ipv je ze pas ziet een je bad hihi.

    me vriend is tegen die tijd wel thuis. mischien blijft hij tot maart aan de wal als hij in opleiding gaat, en anders wordt hij 21 sep ingevlogen naar afrika.
    en ik weet niet als ik er nog iemand bij wil hebben, mischien me moeder maar vindt dat het wel iets van mij en me vriend samen is dus mischien zijn we gewoon met ze 2tjes
    hoe ga jij dat doen?
     
  7. nyn81

    nyn81 Actief lid

    27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hoi!

    Even pauze... pfff... sjouw me een ongeluk met alle kampeerspullen! Het meeste zit gelukkig al in de auto.

    Noa, rot dat je zo'n last van je been hebt! Doe rustig aan en houd het wel in de gaten! Kunt beter rustig aan doen en erger voorkomen, denk ik dan maar.

    Fijn dat je vriend bij de bevalling kan zijn. Je vroeg of ik nog iemand anders dan m'n man erbij wil hebben.... nee. Vind het inderdaad ook iets van ons tweetjes. Moet er eerlijk niet aan denken om mijn moeder erbij te hebben :oops: . Heel lief mens, hoor! En ze is van harte welkom als de kleine er eenmaal is! :D

    Net een bekende tegengekomen. Goh, ben je zwanger?? Hihi, de eerste die het niet weet die het echt durft te vragen! Maar... is niet mijn favo-kennis en ze kwam dan ook meteen met de opmerking: Maar je bent toch nog heel jong, toch?! :evil: Jaja... in vergelijking met jou wel, ja! :) Zij is pas laat moeder geworden en ze hebben het bij 1 kind gehouden. Moet je ook maar net willen. Ik vind 28 een mooie leeftijd voor een kind, absoluut niet te jong in mijn ogen. Ik wilde eigenlijk altijd op mijn 24e moeder worden, dus ik ben juist laat! ;)

    Ik ga de laatste spullen pakken en de laatste klusjes doen (o.a. grasmaaien!). Ik denk dat ik jullie over drie weken weer 'zie' hier (tenzij ik nog puf heb om hier nog te komen spieken vanavond...)! Tot dan!
     
  8. noa307

    noa307 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @nyn ik doe cker rustig aan. en ben ook blij dat me vriend er bij is hoor bij de bevallig maar de kans dat me moeder er ook bij is is heel klein hoor. het is gewoon ons moment voor het eerst samen met je kindje.

    maar je hebt dus bijna alles in de auto lekker hoor, rij je zelf ook naar franrijk toe of niet?
    als je niet meer komt reageren in iedergeval een hele fijne vakantie en geniet er van, is de laatste met jullie 2tjes
     
  9. nyn81

    nyn81 Actief lid

    27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hihi, kan niet laten nog even te kijken.
    Alles gepakt en schoon... heerlijk! (Het past!!!! :D )

    Thanx Noa, we zullen zeker genieten!
    We rijden inderdaad om en om. Denk dat ik dit jaar niet te lange stukken achtereen wil rijden, iets vaker wisselen, dus.

    Nu snel naar bed (tenminste...eerst nog even yoghurtje eten. (Ben kapot na een lange dag hard werken! En morgen dus weer vroeg op.) Ik zou zeggen, slaap straks lekker allemaal, blijf gezond samen met jullie mannen en beebjes en ik zie jullie over een tijdje weer!

    Groetjes,
    Nynke
     
  10. KleinWondertje

    KleinWondertje Niet meer actief

    Goeie morgen!

    Zie dat ik net te laat ben om je een fijne vakantie te wensen Nyn...?!
    Hoop iig op mooi weer voor je en we horen wel hoe het was!

    Noa ik heb ook zo'n last gehad van mn been, alleen mn linker ;).
    Heb er echt een week of 2 last van gehad en die pijn was soms bijna ondraaglijk. Heb op een gegeven moment mezelf ingebandageerd zodat de boel bij elkaar bleef en dan ging het goed. De VK dacht dat het vanuit mn bekken kwam en doortrok naar mn been, gelukkig is het nu zo goed als over. Hopelijk heb je er minder last van en is het snel weer over!

    Hoeveel zijn jullie al aangekomen? Ik nu in totaal 5,5 kilo. Weeg me thuis nooit, heb zelfs niet eens een weegschaal. Dinsdag was ik weer bij VK en toen mocht ik er weer op, weeg nu 62.5 kilo. Het is alleen mn buik, want kwa heupen en kont heb ik nog niet veel extra's. Ze zei dat ik er wel vanuit kon gaan 15 kilo aan te komen, kan me er zo weinig bij voorstellen :).
    Verder was alles weer goed, grappig ze zei tegen mij ook dat het net een galopperend paardje was....
    Nou fijne dag allemaal, zonnetje laat het hier btje afweten, is zeker al vertrokken met Nyn mee :D
     
  11. Milla

    Milla Niet meer actief

    Hoi meiden,

    Sorry dat ik even niet meer heb meegeschreven, heb het nogal druk gehad de laatste weken en een paar vervelende dingen in mijn omgeving meegemaakt, alles gaat verder goed met de zwangerschap hoor, maar als jullie het goed vinden spring ik vanaf hier weer in!
     
  12. noa307

    noa307 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

    alles goed? hier wel hoor heb vandaag me tuin opgeknapt en weer plantjes gekocht hihi dus ik ben der helemaal klaar voor. en heb vandaag lekker een gebakkie gegeten want me vriend is jarig, hij is er wel niet maar vondt dat ik wel een gebakje verdiende haha.

    @klein wonder.
    jij dus ook al zo last van ej been, grrr echt een kwaaltje wat er bij dus hoort. ik heb het vooral als de hond uitlaat of te lang winkel hihi. gelukkig is het bij jouw over nu.

    en je was bij de vk geweest. en alles was goed mooi hoor. jij bent 5,5 aangekomen ik nog helemaal niks ik moet maandag heen dus dat weet ik het en dan meld ik het weer even oke?
    dus je heb een paardje in buik hihi.vindt het altijd mooi geluid hoor als ik het hartje hoor. ik mag dinsdag ook weer kijken dus mij week kan niet meer stuk hahaa.


    @milla hoi hoi welkom terug en het is hartstikke leuk als je weer mee schrijft.
    gaat alles goed met je zwangerschap?
     
  13. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

    Daar ben ik ook weer even.
    heb het erg druk en 's avonds geen puf om de computer aan te slingeren.
    Alles gaat goed hier!
    Ben nu 3,5 kilo aangekomen, vanmorgen toevallig even gewogen.
    Dus dat valt allemaal nog wel mee.

    Zaterdagmorgen gaan we op vakantie, dus nu al aan het inpakken enzo. Hele klus hoor als je sneller moe bent.
    's Avonds gaat ook de buik wel een beetje in de weg zitten.
    Hebben jullie dat ook?

    Ik ben gisteravond naar de mamamazzeldagen geweest bij de prenatal en ben daar heel goed geslaagd. Een mooie Bugaboo, een boxkleed en nog veel kleine dingen gekocht.
    Heerlijk winkelen daar!

    Groetjes, Hanna
     
  14. noa307

    noa307 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

    alles goed hier wel hoor!!! lekker genoten van het mooie weer. en me meisje laat zo nu en dan ook lekker van zich voelen.

    @hanna jij bent dus goed geslaagd bij de prenatal. en jij gaat ook al op vakantie lekker hoor. en de buik in de weg verhaal komt hier nog niet voor (gelukkig)
     
  15. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

    Even een berichtje van uit Frankrijk. We hebben nu lekker internet in het huisje :D
    Alles goed hier, we genieten van onze laaste vakantie samen.
    De tijd vliegt maar dat is een goed teken!

    Groetjes, Hanna
     
  16. KleinWondertje

    KleinWondertje Niet meer actief

    Leuk vanuit Frankrijk!
    Goed dat je het naar je zin hebt, mooi weer?
    Geniet er maar lekker van en van elkaar!

    Hier alles wel goed. Moet eerlijk zeggen dat m'n kleine prinsesje af en toe zo erg tekeer gaat dat het gewoon zeer doet. Uit het niets voel ik dan ineens een stomp.... maar over het algemeen is het wel fijn wat te voelen. Vandaag kreeg ik voor het eerst 2 schopjes in mn blaas, heel apart gevoel!
    Nu lekker vrij tot maandag en zaterdag gaan we babyshoppen. Schoonzusje is ook zwanger dus we gaan met zn allen :D

    Jullie nog plannen met deze dagen?
     
  17. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    KleinWonder: leuk dat je zaterdag gaat shoppen :)
    waar ga je voor kijken?
    Hmm, een schopje in je blaas... dat lijkt me nou niet erg lekker !
    Jij ook zwanger met de schoonzus??.... ik ook!!! :D

    Wij gaan morgen lekker winkelen in de stad Bordeaux en vrijdag gaan we naar de Atlantische kust om daar ook eens te kijken.
    Het is wisselvallig weer, soms zon, soms regen, rond de 17 graden, maar we vermaken ons best :)

    Groetjes, hanna
     
  18. nyn81

    nyn81 Actief lid

    27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hoi meiden!

    Ik ben er weer, heb een heerlijke vakantie gehad!
    Maar... zijn jullie er ook nog? Zie dat er al een tijd niet meer geschreven is... :( Hoop dat alles goed gaat met jullie en de zwangerschappen.

    Groetjes en wie weet tot ziens hier!

    Nyn.
     

Deel Deze Pagina