ja inderdaad wij wachtte gewoon de apk's af hihi en ja je moet inderdaad wel een leuke fris kleur hebben voor de tripp trapp stoel. en tja over de namen zijn we wel mee begonnen voor hij ging varen. maar de naam voor een jongen is bijna al cker en voor een meid vindt ik het moeilijk. dus hier zijn we ook nog wel even aan het nadenken over de naam hihi
Namen, daar zijn we wonder boven wonder gewoon al uit! Niet te geloven bij ons, want we hebben een heel andere smaak over werkelijk alles Alleen de vernoemnamen van het meisje daar moeten we het nog over hebben. Maar omdat we denken dat het een jongen wordt, ga ik daar nog maar niet over beginnen hahahah Mijn theorie is: welke naam stond het eerst vast? Dat wordt em! Bij ons was dat de jongensnaam, dus........ Wordt vervolgd op de 19e
Hahaha, dat worden veel jongens, dus! Die namen worden het snelst bedacht/vastgelegd! Maar goed... da's ook mijn theorie. De naam die je het eerste bedenkt bepaalt het geslacht! We zullen zien... Nu eerst nog even stukje errug foute puberfilm kijken! Ciao!
Hoi, Daar ben ik ook weer Ik heb het zo druk gehad de laatste dagen, zit ook niet zo lekker in mijn vel, komt ook door het weer denk ik, hoop dat de zon snel komt! @ Nyn, gezien jou theorie, krijgen we een meisje, ik heb al heel lang een meiden naam, maar over de jongensnaam ben ik toch weer gaan twijfelen.. wat de naam betreft hoop ik op een meisje, dat is een stuk makkelijker! Ik heb echt geen idee of we een jongen of meisje krijgen totaal geen idee of voorgevoel.. de ene dag denk ik dit dan weer dat, er is wel iemand die een jongen voor ons voorspelt heeft. Ik vind het wel grappig. We zullen zien! @ Hannah, wat vervelend dat je nog steeds zo veel moet overgeven. Hopelijk gaat het snel afnemen! @ Noa, weet je al welke wagen je wilt? Ik heb een mutsearts transporter (grijs) gekocht. Ben er super blij mee! Ik las ook over geslachtsbepaling. Op 23 maart weten wij wat het wordt, ik heb dan ook een afspraak bij een echobureau voor de geslachtsbepaling ik ben dan 16 weken en 5 dagen. Net als bij Hannah werkt het ook zo dat als ze het niet kunnen zien je dan kosteloos terug mag komen, ik hoop dat dat niet nodig zal zijn!
Milla, dit is jouw dag! 8) Het zonnetje schijnt en ik heb zelf in elk geval al echt een beetje lentegevoel vandaag! Ook het weekend wordt volgens mij best mooi als ik het weerbericht goed heb gezien! (Vrijdag geloof ik mooiste dag...) Ik hoop dat je je snel weer een beetje fijner voelt in elk geval. De theorie over naam/geslacht komt van Hanna, maar ik geloof hier ook wel in! Ik ben erg benieuwd wat er allemaal uit jullie echo's naar voren komt. Duurt helemaal niet zo lang meer! Ik heb trouwens even gekeken op de site van Mutsy en dat zijn inderdaad ook leuke kinderwagens! Wat voor kleur heb je, Milla? Ik zag dat de Mutsy 4rider als beste koop uit de bus is gekomen bij de test van de consumentenbond in 2008! Bugaboo scoorde ook erg goed, maar is duurder, vandaar geen beste koop volgens de consumentenbond. Wij moeten ons hier ook maar eens gaan verdiepen! Ik ga weer lekker de tuin in! Net de stoep geprobeerd schoon te krijgen... Valt nog niet mee! Ik zal eens kijken wat het resultaat tot dusver is...
hoi meiden alles goed heb vandaag de 16 weken bereikt! jippie @milla wij hebben de quinny speedi fugde genomen. na aantal wagens getest te hebben in de baby-dump hahah
@Noa, ja dat klopt wel, alhoewel ik het nu wel lang vind om te wachten totdat ik weer naar de VK mag. Er zit nu 4 weken tussen en daarvoor 1,5 steeds. Dus voor mij is dit wel even afzien. Maar hopen dat maandag alles goed is en dat ik de baby snel voel. Dat zal me ook wel meer gerust maken denk ik. Ja nog 2 dagen tot de 16 weken!
Jippie, ook ik heb vandaag de 16 weken bereikt! Voelt toch wel weer goed een week erbij. Heb trouwens een vraag... Zijn jullie saunagangers? Zo ja, zijn jullie alweer geweest sinds je zwanger bent, of ben je van plan te gaan tijdens de zwangerschap? Ik had het er gisteren met een vriendin over en volgens mij had ik ergens gelezen dat het na 14 weken weer mag, maar vandaag las ik in een boekje dat de gevolgen niet bekend zijn en dat het bovendien als niet prettig wordt ervaren door veel zwangere vrouwen... Hmmm... Wat denken jullie?
@ Noa en Nyn, Gefeliciteerd met jullie 16 weken! @ Nyn, ik ben geen echte saunaganger, ik ben er wel eens geweest, maar kom er niet vaak. Persoonlijk zou ik tijdens de zwangerschap niet naar de sauna gaan, het doet veel met je lichaam, en ook met je temperatuur, ik zou het niet aandurven.. misschien even googelen? Ik heb de grijze mutsearts transporter, volgens mij is dat weer wat anders dan een mutsy. @ Hannah herkenbaar die ongerustheid, ik heb in het begin 4 echo's gehad, nu om de 3-4 weken, stom hoor, want eigenlijk ben ik daarin heel verwend, toch maak ik me een beetje zorgen en ben ik blij met bevestiging dat het goed zit! Hebben jullie dat ook dat jullie dit zo'n rare periode vinden? Ik heb niet echt een buik, maar ik voel me ook niet meer ziek of zwanger. In het begin was ik ziek, voelde ik vanalles en had ik veel steekjes enzo. Soms lijkt het net alsof ik helemaal niet zwanger ben haha! Ik hoop dat ik mijn beebje snel veel ga voelen en wat dikker wordt nu is het zo'n rare periode!
Helleu, Milla, ik heb inderdaad even gezocht op het net. De sauna's raden het aan (natuurlijk!), de meesten geven aan dat je voor 14 weken voorzichtig moet zijn. De meeste vk's en gyn's raden voor 14 weken af en zeggen dat je het daarna rustig aan moet blijven doen. Merk dat ik ook even 'toestemming' nodig heb van mijn eigen vk hierover... Stond helaas niet bij hen op de site. Over de kinderwagen... dacht dat Mutsy het merk van jouw wagen was, maar ik ben er ook nog niet helemaal in thuis... Komt nog wel. Ben ondertussen een beetje in een dip geschoten... Voel me er meteen ook weer een beetje stom over. Komende zaterdag is namelijk de uitgerekende datum van mijn eerste zwangerschap en daar voel ik me ineens verdrietig over. Maar ja, ik heb niets te klagen... ben inmiddels toch alweer opnieuw zwanger?! En natuurlijk ben ik daar enorm blij mee, maar toen ik het me besefte vanmiddag ben ik in tranen uitgebarsten. Voel me er echt weer verdrietig over. Wellicht ook de zwangerschapshormonen? Baal er nu eigenlijk wel van dat we ook nog een afspraak hebben staan met familie van manlief waar ik toch al geen zin in had... Bah! Nu helemaal niet meer! Sorry... moest dit even kwijt.
@nyn hier niet echt een sauna ganger meer een zonnebank, maarja dat raadde ze je ook niet echt aan hihi. en ik snap wt je bedoeld obver aankomende zaterdag, ik was de vorige keer op 3 mei uitgerekend en daar denk ik nu af entoe al aan. maarja niet te lang bij stilstaan maar en lekker genieten van deze zwangerschap, @milla hier nog een die het maar een rare periode vindt, ik heb vanaf het begin niet echt kwaaltje maar nu denk ik wel is, zit het allemaal wel goed merk niks haha maarja lievder dit dan dood en dood ziek. ben blij als ik 20 maart weer mag kijken pretecho dus nog 1 weeekie wachtte. deze week is wel snel gegaan vindt ik zelf. voor we het weten hebben we allemaal een mooie buik, en kan iedereen het zien, en voelen we onze kleintjes ook
Nyn, Ik hou helemaal niet van de sauna... Mij te warm... dus ik kan je helaas geen advies geven. Ik herken je gevoel van de bevallingsdatum na de miskraam. Ik heb dat ook gehad.... wat een rotdag.... Maar weet... die gaat ook weer voorbij en dan kan je ook weer verder. Ik was toen nog niet weer zwanger en dat maakte het denk ik wel extra moeilijk. Als ik jou was zou ik die afspraak gewoon afzeggen en iets gaan doen waar ik zin in had. Milla, inderdaad.. ik ben het met je eens.... een rare periode in de zwangerschap. Ik ben dan wel weer misselijker aan het worden (helaas), maar ook hier nog geen grote buik, laat staan een trappelende baby. Maar die tijd komt! Gewoon rustig afwachten... maar dat is best wel moeilijk he.
@hanna cker moeijlijk ook rustig af te wachtten pfffff. en jij wordt weer misselijk nou daar wordt je ook niet echt vrolijk van, hopelijk wordt het niet te erg voor je .
Noa, dat hoop ik ook niet... en anders .... over 24 weken is het over he! Tot nu toe geniet ik nog niet echt van het zwanger zijn helaas. Wie weet gaat de misselijkheid nog wel over, maar ik ben al bijna 16 weken, dus ......
Hannah en Noa, bedankt voor jullie bemoedigende woorden. De afspraak afzeggen zal erg moeilijk worden. We gaan vanavond naar mijn schoonzus en als ik morgen merk dat het echt niet gaat, dan ga ik gewoon naar huis heb ik besloten. Wat moet het extra moeilijk voor jou zijn geweest, Hanna... Pfff, wat dat betreft ben ik inderdaad wel blij dat ik in elk geval zwanger ben op die datum. Op zich voel ik me vandaag wel weer wat rustiger dan gistermiddag. Ik was er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig geweest dat die datum eraan zat te komen en toen ik er weer aan dacht, werd ik er echt door overvallen. Hanna; wat rot dat je weer zo misselijk bent. Ik hoop dat je daar in het weekend geen last van hebt en leuke dingen kunt doen zonder die rottige misselijkheid. Ik herken je gevoel dat de roze wolk er niet echt is, voor mijzelf heb ik het gevoel dat de mk daar ook nog mee te maken heeft. Je bent toch bang om echt blij te zijn voor het geval er toch nog iets misgaat. Ik hoop dat we na de 20 weken echo (of het liefst na de controle volgende week al!) weer wat beter kunnen genieten. (En zonder misselijkheid is het misschien ook wat makkelijker om te genieten! ) Milla; ook jouw gevoel herken ik dat de buik nog niet heel hard groeit. Vandaag denk ik zelfs dat 'ie wat kleiner is dan afgelopen dagen... En af en toe denk ik: hee! Wat voel ik nu? Zou het... Maar ik weet niet zeker of ik het echt al gevoeld heb. Over enkele weekjes moet dat toch duidelijk te voelen zijn, lijkt mij! Maar: ondertussen heeft Hanna de 16 weken ook weer gehaald. Nu Milla nog, maar dat duurt ook niet lang meer! We gaan echt de goede kant op en zitten strakjes alweer op de helft! Kom op, dames! Laten we een lach op onze gezichten toveren en ons straks in het mooie lentezonnetje met een dikke buik rondlopen! We zijn zwanger, joehoe! Hihi, ook al voelt dit niet altijd zo. Even ons wat moed inpraten!
Goedemorgen meiden, Vroeg op hier, maar een lekker zonnetje buiten De misselijkheid is minder erg dan halverwege afgelopen week, dus misschien gaat het nu weer de goede kant op. Morgen mag ik lekker naar de VK! Ook een fijn vooruitzicht. Even het hartje horen! Heb er zin in! Nyn, ben je gisteren een beetje goed doorgekomen? Hoe dan ook...de dag is weer voorbij! Nu kijken naar de toekomst! Fijne dag allemaal, groetjes, Hanna