goeie morgen jij bent ook lekker vroeg bij hanna hihi hier is het ook lekker weer. wat een bofkont ben jij dat je morgen al naar de vk mag. en donderdag cker je pretecho? ik heb hem vrijdag zullen we dan te weten komen wat er in me buik woont.. nou meiden fijne dag allemaal
Hoi Noa, Ja inderdaad morgen lekker naar de VK. Ik kijk er echt naar uit, maar ben ook weer zenuwachtig aan het worden. dat gevoel zal wel niet meer overgaan in de zwangerschap..... Ach ja, als ik het hartje heb gehoord is alles weer goed. Moet natuurlijk ook weer bloeddruk opmeten en daar zie ik weer erg tegenop. Brrr, vind ik zo eng. (ja ik weet het... ik ben een muts hiermee ) Ja en dan donderdag de pretecho. Spannend hoor. Jij vrijdag, wordt een leuke week voor ons! groetjes, hanna
Joehoe! Zonnetje! 8) (Net weer achter de wolken vandaan... straks maar snel naar buiten als 'ie dan nog schijnt! Jullie zijn er wel vroeg bij hoor, Hanna en Noa! Wow, Hanna! Je mag morgen alweer. En ja, die angst... Had het er net met manlief nog over dat de angst toch ook wel weer tevoorschijn komt voor a.s. donderdag. De angst om niets te horen... Fijn trouwens dat de misselijkheid weer wat lijkt mee te vallen! (Hier ook!) Bloeddruk meten vind je eng? Bang voor een te hoge bloeddruk? Gisteren ging veel beter dan verwacht. Was eigenlijk best gezellig met de familie (meestal als je er tegenop ziet) en 's ochtends nog even goed gesprek met schoonzusje gehad. Was wel even fijn. Daarna nog wagens bekeken bij babydump. Neigen toch naar de bugaboo... hmmm. Even kijken of dat financieel mogelijk is. (Ach, duur is het toch wel!) Hopen op een zonnige week (letterlijk en figuurlijk graag!) en volgende week is het alweer Lente!! Fijne zondag verder allemaal! Nynke
@Nyn, Goed te horen dat je de dag op een prettige manier bent doorgekomen. Uit eigen ervaring weet ik dat dit niet niks is! Tja... die Bugaboo he, die vind ik ook helemaal geweldig en waarschijnlijk gaat ie het wel worden.Nu zijn wij in de gelukkige positie dat we hem krijgen van mijn ouders. Van mijn schoonouders krijgen we de kinderstoel. We boffen maar! Ik moet niks van bloed, bloeddruk opmeten, bloedprikken, aders hebben, dus opmeten is eng omdat het zo gaat kloppen brrrrrrrrrrrrrrrrrr Ik heb ook al gezegd dat we bij alle afspraken dat gewoon als eerste doen.... hebben we dat maar gehad Dat scheelt weer he! Manlief gaat morgen mee dus kan hij me weer ondersteunen.... en misschien... daar heb ik ene hoopje op... raak ik nou eens hiervan af tijdens deze zwangerschap! Dat zou fijn zijn! Ja heerlijk he dat lenteweer! Groetjes, Hanna
Ja Hanna, erg fijn dat jullie die spullen krijgen! Ik hoop dat het bij jullie nog lekker lenteweer is, want hier is het bewolkt en is het gaan regenen. Bah! Maar... wel goed om dus maar eens lekker de zolder aan te pakken. (Rotzooi!) Over bloed: ik ben zelf ook helemaal geen held. Vooral niet met bloedprikken. Een beetje bloed kan ik nog wel zien, maar dat moet niet te gek worden. Bloeddruk opmeten kan ik wel tegen. Blijft het tenminste wel IN je lichaam, haha! Da's het voornaamste wat mij betreft. Maar een prettig gevoel is het niet. Ik probeer me altijd maar zoveel mogelijk te ontspannen, dan valt het wel mee. Heel veel succes ermee dan morgen! Laat je mannetje je lekker emotioneel ondersteunen (zij hebben het toch al zo gemakkelijk! Best oneerlijk als je ziet wat wij er allemaal voor over moeten hebben, vind je niet?!). Nog kort over gisteren.. ik denk dat het meeviel omdat ik de klap eigenlijk donderdag al gehad had. Die dag vond ik veel moeilijker. Natuurlijk sta je er op een dag als gisteren wel bij stil en heb ik stiekem ook nog een klein traantje uit mijn ooghoek moeten wegvegen, maar dat hoort er inderdaad op zo'n moment gewoon bij. Nu de blik vooruit en hopelijk na donderdag weer vol goede moed! Hoe laat moet je naar de vk morgen, Hanna? Dat jullie maar lekker mogen genieten van een mooie hartslag! Groetjes, Nynke
hoi meiden @hanna ja cker een leuke week voor ons, en ik heb het ook hoor als ik weer naar de vk moet weer zenuwachtig hoor. en over dat bloeddruk meten enzo vindt ik niet zo erg vind deweegschaal wel hihi al ben ik tot nu toe alleen maar afgevallen. @nyn hier was het zonnetje ook snel verdwenen maar geen regen gehad gelukkih. dames ga even soeppie maken en lekker bankhangen hihi
Goeimorgen meiden, Ik ben al weer op mijn werk. Wat gaat dat weekend toch altijd snel! Vandaag naar de VK om 4 uur daus gelijk uit school daarheen. Hopelijk worden alle kinderen gelijk om 3 uur opgehaald, anders moet ik even een collega inschakelen. Ik doe er altijd ongeveer 3 kwartier over met de auto, dus het wordt wat krap. Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Het geeft me toch een gerusttellend gevoel dat ik dus niet alleen ben bij het niet echt zwanger gevoel. Heb nog nauwelijks kwaaltjes gehad en mijn buik is wel zichbaar maar niet echt aanwezig. Voelen doe ik ook nog niets. Hanna succes bij de vk vanmiddag. Lekker genieten van het horen van het hartje. Nog ff een vraagje hebben jullie ook nog last van afscheiding. Blijft bij mij wat komen en maak me toch ongerust, steeds bang dat ik tochnog ongesteld wordt. Eigelijk heel gek, dat zal niet zomaar gebeuren.
Hallo meiden! Oeh, Hanna, nog een uurtje en dan mag je! Ik snap je zenuwen, maar je zult zien: het komt allemaal goed! Ik hoop dat je de kids snel kunt afleveren, zodat je snel in de auto kunt springen. Geinig trouwens dat je in het onderwijs werkt. Ik heb dat ook gedaan. Net gestopt en twijfel of ik misschien ergens anders toch nog weer ga beginnen. Het lesgeven blijf ik leuk vinden! Welke groep heb je? Laat je zo even weten hoe het geweest is? Ik denk aan je in elk geval! Ivje, ik voel me ook niet altijd zwanger, tenzij ik weer eens boven de pot hang... Ik merk wel dat ik begin te groeien, maar hoor nog vaak in mijn omgeving dat ze er niets van kunnen zien. Grrrr... ik haat het wanneer ze dat zeggen! Ik zie het zelf namelijk wel! Afscheiding heb ik ook nog best veel. Eerst was dat voornamelijk wit, nu wat vaker gelig. Op sommige dagen check ik inderdaad ook of ik niet ongesteld ben geworden.... Natuuuuurlijk worden we dat niet! (nog lang niet in elk geval!) Ik ga snel weer even zonnetje opvangen! Vandaag schijnt 'ie volop hier! 8) 8) 8)
Hier scchijnt het zonnetje gelukkig ook, hopelijk blijft hij ook nog ff. Moet nog een half uur werk en dan naar huis, lekker ff genieten van de zon hoop ik.
hoi meiden alles goed hier wel hoor en dat gevoel van het zwangerzijn is hier ook niet echt aanwezig me buik begint nu wel wat te komen maar niemand ziet het nog hihi. en kwa ongesteld worden gevoel dat denk ik ook wel is maarja dat kan natuurlijk nu niet hihi
Alles goed gegaan, Hanna? Ik had al eerder gespiekt.... Hoop dat je genoten hebt! Ivje, nog lekker even van de zon kunnen genieten? Al lekker bruin?! Ik ga zo even filmpje kijken. Tot morgen?! Groetjes, Nynke
Hoi hoi! Zo hehe, vandaag zit erop. Spannend was het, wachten tot 4 uur. Maar alles was goed. Hij/zij liet zijn/haar hartje gelijk goed horen. Gelijk toen de doptone op mijn buik lag Heel fijn om te horen. Ons minimensje vond het blijkbaar minder leuk, want het gaf nog 2 keer een por tegen de doptone (POK ) hahahahhah Dus helemaal gelukkig hier en over 2 weken mag ik weer even luisteren, omdat ik heb aangegeven dat ik 4 weken wachten echt lang vond. Lief toch dat ik dan extra mag? Groetjes, Hanna
Hoi, Hier gaat alles goed, heb het alleen erg druk, veel last van mijn bilspieren en bovenbenen, waardoor het pijn doet als ik langer dan een paar minuten sta, hoop niet dat het t begin is van opnieuw maanden lange bekken instabiliteit! @ Ivje, zon? Ik weet niet waar jij woont, hier helaas geen zon gezien, terwijl hij meer dan welkom is! @ Hanna, fijn dat alles goed was bij de vk! Weet je als je straks bevallen bent, is niets meer eng wat bloedprikken enzo betreft. Ik wil je niet bang maken, maar zo'n bevalling is zo heftig, bloederig enz. Laat staan dat je misschien een infuus krijgt, ruggenprik enz enz. Bloedprikken maakt je niet meer zoveel meer uit Toen ik net bevallen was lag ik op een kamer met meerdere vrouwen, in de ochtend prikken ze dan standaard bloed, de ene vrouw lag tegelijkertijd te bellen, de ander te lezen enz.. na éen bevalling is het een peuleschil, echt waar jij komt er ook vanaf! @ Nyn, wat vervelend zo'n dag als zaterdag dat je er steeds aan wordt herinnert.. hopelijk sta je er volgend jaar met een wolk van een baby niet eens of misschien pas achteraf bij stil! Heftig hoor, gelukkig mag je deze dag zwanger mee maken.. maar het is niet hetzelfde he.. tuurlijk ben je nu gelukkig maar je wilde toch ook dát kindje.. ik heb zelf geen ervaring, maar dat hoor ik van anderen die het hebben meegemaakt, heel logisch denk ik! Sterkte!
Hahaha, Milla bedankt voor de opbeurende woorden Ik ben niet voor niks 34 en nu pas een kindje. Dit alles heeft me heeeeeeel lang doen tegenhouden om er aan te beginnen. Maar mijn tactiek is: niks er over lezen, iig geen bloederige enge verhalen en gewoon over me heen laten komen.Maar geloof me... ik zal blij zijn als alles achter de rug is!
Sorry was niet de bedoeling om je bang te maken, wilde je eigenlijk alleen gerust stellen, misschien niet zo handig met die voorbeelden Hoe het ook loopt, als je straks je kleintje in je armen hebt is het allemaal de moeite waard geweest, echt waar!
Goedemorgen! Ben al weer op school.... Nog maar 2 nachtjes slapen tot de echo @Milla, je hebt me niet echt bang gemaakt hoor. Ik weet van de laatste bevalling van mijn zus hoe het er allemaal uitziet. Toen was ik toevallig in de buurt met een pan nasi, omdat we dachten dat de bevalling nog wel even zou duren. Niet dus. mijn nichtje werd geboren toen ik onderaan de trap stond hahahah en ik was er dan ook een paar minuten later al bij. Kijk, elke bevalling is natuurlijk anders, maar ik ga er gewoon vanuit dat ik een natuur talent ben in bevalllen
Goedemorgen dames! Hanna, fijn dat jullie kleintje zich zo goed liet horen! En je weet ook meteen weer dat 'ie zich goed kan bewegen, haha! Goed dat je hebt aangegeven dat de 4 weken je te lang duurden. Fijn dat ze dat serieus nemen en je sneller laten terugkomen! Ik vind het zelf inderdaad ook wel erg lang duren nu. Gelukkig heb ik 3 weken na de vk de 20 weken echo, dus ik denk dat ik na die echo weer ongeveer 3 weken moet wachten tot het vk-bezoek. Dat lijkt me goed vol te houden. Milla, ik help je hopen dat de bekkeninstabiliteit je bespaard blijft! Kun je daar al zo vroeg in de zwangerschap last van krijgen? En is het zo dat je er nu meer kans op hebt, omdat je het in je eerdere zwangerschap ook al had? De zon schijnt hier weer heerlijk vandaag! Echt genieten!
Oh ja, hihi, wat wel leuk was... ik zou gisteren een film gaan kijken... heb ik de hele tijd liggen slapen! Ik werd wakker gemaakt toen de film afgelopen was. Zijn jullie ook nog steeds zo moe? Gelukkig vind ik slapen heeeeerlijk!
het gaat hier gellukig beter met het moe zijn. Maar ik was gister samen met mijn man film aan het kijken en we zijn beide voor de tv in slaap gevallen. Ik blij dat ik een keer niet de enige was die sliep.