Eind augustus - begin september 2009 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hahaha Ivja, da's helemaal gezellig! Waren jullie toevallig ook de spannende (? geen idee...) film ocean's 12 aan het kijken?

2. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hoi!

Niemand meer hier geweest ondertussen?

Wij hebben vandaag een dagje 'geshopt', maar nog niets gekocht! Eerst naar een keuken gekeken en een erg mooie gezien. Daarna op kinderwagenjacht en zijn nu definitief verliefd op de Bugaboo. Nu de prijzen eens op een rij zetten van al onze wensen (moeten ons huis dit jaar ook nog laten verven en willen badkamer en de tuin ook liefst nog voor augustus aanpakken... valt dit al onder nesteldrang?! :)) en dan maar kijken of en wat er allemaal mogelijk is!

Hanna, heel veel plezier gewenst met de 20 weken echo morgen! Ik ben erg nieuwsgierig of je morgen weet of het een jongen/meisje wordt! :) Ik hoop dat je er verder niet teveel over inzit en dat jullie lekker kunnen genieten van beelden van een mooi gezond kindje!

Groetjes,
    Nynke

PS Ga je het aan ons verklappen als je weet of het een jongen of meisje wordt? :)

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Pff, ik heb vandaag zo'n drukke dag gehad dat ik nu pas tijd heb om hier weer te kijken.
    En dat zegt wat als forumverslaafde :D
    Vanmorgen in de file..... 1,5 uur over gedaan om op school te komen. Balen hoor. Toen gelijk aan het werk, na schooltijd nog een bespreking, toen langs een vriendin, eten bij mijn ouders en nu.... gedouched en wel nog even achter de laptop.
    Wat een dag!

Nyn, keukens, da's altijd leuk om te kijken, wel moeilijk om te kiezen. Jullie zijn nog al wat van plan verbouwingtechnisch :)

Jaja, morgen de echo. Ben erg bennieuwd! Nu ik afgelopen maandag het hartje heb gehoord is het gelukkig iets minder spannend.
    Ik ga hier wel vertellen hoor! Dus morgen zullen jullie het wel lezen!

Fijne avond!

Groetjes, Jowien

4. Milla

Milla Niet meer actief

Joepie! Ik ben vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest, de echo en controle waren goed! En......
    We weten (waarschijnlijk) wat het is!! De gyn hield voor de zekerheid nog wel een slag om de arm, maar ik heb wel vertrouwen, denk niet dat ze zomaar wat zegt! Voor de zekerheid laten we de geslachtsbepaling maandag gewoon doorgaan hoor, dan zijn we helemaal zeker! Ik zou met het andere geslacht ook net zo blij zijn hoor, maar vind het helemaal super!

Hanna.. (ik blijf je Hanna noemen hoor!) Succes vandaag met de echo!
    Wat bijzonder dat je zo dicht bij de bevalling van je zus bent geweest!

Nynke, herkenbaar hoor, ik ben het huis/tuin (alles) tegelijk aan het doen, wil alles af hebben voor de beeb komt!

Hoe gaat het met de andere dames?

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk dat je zo'n mooie echo hebt gehad Milla, en dat alles goed was.
    Ik zou die geslachtsbepaling ook gewoon nog door laten gaan hoor :D
    lekker nog een echo toch?
    Hahaha, heb ik hier mijn eigen naam onder getypt vanmorgen.
    Beetje sufduf nog denk ik!
    Over 2,5 uur de echo! :D

Groetjes, Hanna ;)

6. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hi!

Oehhhhh! Spannend, Milla! Mag ik raden dat het een jongen wordt deze keer? :) Je hebt namelijk al 2 meiden en lijkt erg blij, dus misschien uitbreiding van gezin met andere geslacht? Nou ja, inderdaad 't is allebei erg leuk! :D

Hanna, spannend dagje weer! Ben ook erg benieuwd wat ze jullie gaan vertellen! Veel plezier!

Fijn Milla, dat je de verbouwingsdrang herkent! :) Wij willen inderdaad ook alles afhebben voor augustus! :)
    Hebben gisteren erg mooie keukens gezien, dus ik ben erg benieuwd. Hebben in Duitsland gekeken omdat het daar waarschijnlijk goedkoper is, maar moeten dat nog wel even checken hier in Nerderland. Ook weer even Bugaboo's bekeken op internet, beetje prijsvergelijken. Lijkt via internetshop iets goedkoper te zijn... Kunnen dan misschien toch nog zo'n 100 euro besparen! :D (Kunnen we dat weer uitgeven aan de.... keuken? badkamer? tuin? hihi, genoeg om geld aan uit te geven in elk geval!)

Vanmorgen bij vk geweest en... hartje gehoord, joehoe! Wat nog mooier is, is dat ik het ook hoorde bewegen en tegelijkertijd die plopjes voelde! :D Ben weer helemaal gelukkig dus! :D :D :D :D
    Echt leuk om te weten dat ik inderdaad af en toe kindje voelde, wist het namelijk niet zeker. Nu kan ik erg vaak glimlachen als ik het weer voel!
    Nog drie weken en een dag en dan alweer de 20 weken echo. Erg fijn dat dat niet zo lang meer duurt! Dan 2 weken wachten en weer op controle bij de vk. Is dus nu wat beter vol te houden, denk ik. Helemaal nu ik onze uk voel! :D

Hoop dat het verder bij jullie ook allemaal goed is. Nogmaals heel veel plezier, Hanna! Kom nog wel even spieken later op de dag...

Groetjes!

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meide

alles goed?
    jullie willen dus ook alles af hebben voor augus nou hier willen we ook nog wat dingtjes klaar hebben.

@milla ow ben benieuwd wat je krijgt!

@nyn jou dag is weer helemaal goed, en leuk om te horen toch dat wat je voelt de kleine is.

@hanna en wat krijg je?

ik krijg morgen de echo whoehoe

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

De echo was geweldig, echt een aanrader zo'n pretecho. Bijna een uur gekeken en veel uitleg gekregen!
    En... we krijgen een meisje :D
    Hahahah, wij die er vast van overtuigd waren dat het een jongetje zou worden...... moeten nu toch even omschakelen hihihi.
    Het maakte me echt niet uit wat het zou worden, dus dat is wel goed.
    Ik vind het heel fijn dat ik het nu weet.
    Is er ergens een cursus staartenmaken? Hihi, daar ben ik helemaal niet van.
    Nou ja een boblijn is ook helemaal in toch? :D
    Nee, we zijn hier helemaal in ons nopjes.
    Ze heeft ook nog voorgedaan hoe ze drinkt. Fantastisch om te zien!

Noa voor jou nog maar 1 nachtje slapen. Veel plezier bij de echo!
    Laat je hier ook weten wat het wordt of blijft het nog geheim?

Nyn, geweldig geluid he dat hartje :)

Fijne avond verder!

groetjes, Hanna

9. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Wow Hanna... een meisje! Wat leuk, zeg! Ben wel benieuwd of mijn voorgevoelens dan ook niet blijken te kloppen... :confused:
    Hahaha, ik kan je nog wel een cursusje vlechten geven! Drie strengen, links over midden, rechts over midden en die twee stappen herhalen tot je aan het eind van het haar bent. ;) Je hebt nog een paar maanden, dus: succes! :)
    Maar een bobline kan inderdaad ook en zelfs kort haar kan erg hip zijn!
    Maar wat ontzettend leuk allemaal! Ook leuk dat je haar kon zien drinken, geweldig! Geniet er nog maar lekker lang van na!

Noa: heel veel plezier morgen! (Je ziet er vast wel naar uit na het verhaal van Hanna te hebben gelezen, denk ik!) Ik begin haast zelf te twijfelen of wij ook toch niet zo'n pretecho moeten laten maken.

Oh ja Hanna, nu mondje dicht? :-$ Succes! (weet niet of ik het voor me zou kunnen houden... knap als jullie dat lukt!)

Ik zal hier een paar dagen niet zijn, want we gaan samen met een stel vrienden een weekend naar Dublin! Joehoe! Nog tegoed van onze trouwdag van vorig jaar. Zal het alleen wel zonder de overheerlijke Irish coffee moeten doen... ;)

Groetjes!

Noa, ik lees je verhaal later! Ik ben benieuwd!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nyn, bedankt voor de snelcursus en... ik heb ook al bedacht..... ze wordt natuurlijk niet al met heel lang haar geboren (als ze al haar heeft natuurlijk) Dus ik heb nog wel even de tijd inderdaad.
    Wat is jouw voorgevoel dan? Een jongen of een meisje?
    Veel plezier in Dublin.

Noa, heel veel plezier bij de echo vandaag!
    Ik ben heel erg benieuwd hoe je het vindt.
    het is toch ook een pretecho?

Fijne dag,

groetjes, Hanna

11. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hahaha, nee, ik denk ook niet dat je dochter met het haar tot de kont wordt geboren, Hanna! Scheelt weer een jaar...

Mijn voorgevoel zegt een jongen en ik vind de bugaboo met (licht)blauwe kap wel mooi.... Ach, kan ook best een meisje in een blauwe kar liggen, toch?! (Willen de basis antraciet doen) En anders kopen we na de geboorte nog een extra setje bekleding... Kost toch allemaal niets! ;)
    Wat voor kleuren hadden jullie uitgezocht, Hanna? (Of had je dat wel verteld...?)

Heel veel plezier, Noa! (Ik spiek voordat ik wegga nog even, dus hoop dat je meteen vanmorgen mag!)

Groetjes!

12. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hihi... of gaan jullie nu voor de roze bekleding, Hanna?! Je weet nu immers dat het een meisje wordt! ;)

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha, nou ik denk niet dat het de roze bekleding wordt :D
    mijn zus heeft het wel voor hara dochtertje, wel leuk, maar net iets te voor mij ;)

Ik wil graag een groene Bugaboo, maar .... die is er niet. Hmmm, nog maar eens even goed kijken.
    Oranje vind ik ook wel vrolijk!

Groetjes, Hanna

14. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hoi!

Ben er nog... afspraak van vanmorgen gaat niet door, dus straks meteen met z'n tweetjes naar vliegveld. Ook wel gezellig.
    Nog niets van Noa... Jammer! Nou, nogmaals veel plezier dan Noa! Ik lees later wel hoe het was.

Hahaha, dacht al dat je niet voor roze bekleding zou kiezen, Hanna! :) Kiezen wij ook niet voor. Ik denk dat het bij ons of blauw of oranje wordt. Oranje vinden wij inderdaad ook erg leuk. (Lime-)groen was ook leuk geweest, maar die hebben ze inderdaad niet!
    Basis antraciet weten we in elk geval wel al zeker. (Is al heel wat, toch?!)

Fijne dag verder en geniet van een zonnig weekend!

Nynke

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

het was een beetje een rare echo de baby had geen zin om zicht te laten zien, dus moest het even wakker porren maar lag wederom lekker te slapen en te duimen. maar wel het hartje gehoord omdat ik zei leeft het nog wel hihi omdat het zo stil lag. dus toen probeerde ze weer te kijken maar ze zag geen duidelijk beeld grrrrr
    en het schoppen zal ik ook later voelen want de placenta ligt aan de voorkant.

dus helaas nog even afwachtte tot de 20 wek en mag ik daarna nog x terug komen

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Noa, Was deze echo een pretecho met garantie dat je toch te weten komt wat het is?

Ik ben nu officieel los in het kopen van babyspullen nu ik weet dat we een meisje gaan krijgen.
    Ik hbe bij de HEMA net een leuke roze knuffel gekocht (nog in de aanbieding ook, dus die kon ik niet laten hangen :D )
    En een foto-album voor de eerste foto's van onze kleine!

Vanmiddag krijgen we vrienden op visite. Leuk en gezellig, maar ik snak ook naar wat rust.
    Gelukkig hebben we morgen geen afspraken en kan ik dan echt even rustig aan doen. Boekje lezen, beetje internetten.... Ha, daar heb ik nu al zin in.

Fijne dag !

Groetjes, Hanna

17. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hoi!

Jammer zeg, Noa, dat ze jullie kindje niet goed in beeld konden krijgen! Kan me voorstellen dat dat toch wel een teleurstelling zal zijn geweest. Gelukkig mag je later nog eens terugkomen.

Hanna, toch een roze knuffel gekocht?! Haha, je ontkomt er niet aan bij een meisje! Leuk dat je nu allemaal spulletjes gaat kopen. Krijg ik zo langzamerhand ook wel zin in!

Wij hebben een geweldig weekend gehad! Maar ook erg vermoeiend. Ben helemaal stuk nu! Lange dagen, later naar bed dan normaal... Ook lange stukken lopen doe ik minder makkelijk dat voorheen. M'n conditie is toch hard achteruit gegaan. Misschien begin ik deze week met zwemmen, is denk ik wel goed voor me. (Ik ben niet zo van het sporten normaal gesproken!)

Groetjes,
    Nynke

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Nog even wat posten hier!

@Nyn, zwemmen dat lijkt me ook wel wat... Jammer dat hier in dit boerengat :D geen zwangerschapszwemmen wordt gegeven.
    Wel de pufcursus, die zie ik niet zitten vanwege alle (misschien bloederige) info. En er is ook zwangerschapsyoga, maar dat vind ik te zweverig voor mezelf.
    Dus blijft er niet veel over hahahahha!
    Leuk dat er bij jou in de buurt wel zwemmen is!

En tja voor een meisje is wel snel veel roze inderdaad! Dat wordt nog wat met de kleertjes :)

19. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    geluukig bij ons wel zwangerschapszwemmen, ga het vanavond voor het eerst probere. Begin last te krijgen van mijn bekken/ heup dus hoop dat dit een beetje helpt.
    Zaterdag nog wel ff een nieuw badpak gekocht paste niet meer in degene die ik had.

20. Milla

Milla Niet meer actief

Goeie morgen,

Nou ik kom maar meteen met de deur in huis vallen hoor: We krijgen een MEISJE! Donderdag in het ziekenhuis zei de gyn dat we een jongen zouden krijgen, maar ze hield nog wel een slag om de arm, sinds de geslachtsbepaling van gister weten we het zeker...
    Ik wilde het eigenlijk voor mezelf houden, maar heb bij nader inzien geen zin om de komende 20 weken heel spastisch te moeten opletten bij alles wat ik zeg, bovendien willen we een leuke meiden kamer maken, onze oudste snapt ook wel dat die kleuren niet voor een jongen zijn :) bovendien kletst ze alles door, dus nu zijn we gewoon lekker open!

Ben er helemaal happy mee, van ochtend tegen de meiden gezegd dat ze een zusje krijgen, en de oudste werd heel boos :)
    'Ik wil geen zusje! Ik wil een broertje!' Echt stampvoetend, nou ja, komt omdat een meisje uit haar klas ook een babybroertje heeft en ze zo gek is met dat broertje, trekt wel bij (hoop ik) hihi.
    Ben wel heel blij met mijn meiden gezin, we hebben een leuke passende naam, heb nog wel 6 dozen vol met meiden spulletjes op zolder, dus komt helemaal goed! Ben echt enorm blij, wordt wel pittig denk ik straks 3 meiden in de pubertijd, maar wel echt genieten!

@ Hannah, jammer dat er voor jou geen passende cursus is en dat je niets kunt gaan doen. Misschien iets verder weg?
    Welke kleuren ga jij voor het kamertje gebruiken, ik zit zelf te denken aan heel licht roze. (aangezien ik veel donkerroze-limegroene assecoires heb).

@ Nynke, wat leuk zwemmen, werkt ook goed voor je conditie.

@ Noa, Jammer dat ze jullie ukje niet goed konden zien, dat verwacht je natuurlijk niet, hopelijk is het de volgende keer allemaal wat duidelijker!

Deel Deze Pagina