hoi hoi hier alles ze gangetje me rug en stuitje spelen nu wel op, dit is nu al de 3e dag wordt echt gek er van. @milla gefeliciteerd met jullie dochter! lijkt me tof hoor 3 meiden. me pa heeft heeft ook 3 meiden alleen verschillen ik en me zusje 15 jaar hihi. dus jullie kunnen nu een echte meiden kamer gaan maken. leuk hoor.
Hey allemaal, morgen ben ik 16 weken maar sinds gisteren heb ik een paar keer per dag ontzettende steken aan de linkerkant van mijn buik. Het zijn echt pijnlijke steken, maar ook wel snel weer over.. Is dit dan bandenpijn?
Hoi! Hanna, is er geen zwembad bij jou in de buurt? Ik ga namelijk eerst gewoon baantjes zwemmen en zo nu en dan eens meedoen met zwangerschapszwemmen. Dat zijn losse lessen. Misschien is zwangerschapsgym wat voor jou als je de yoga te zweverig vindt? Ivje, leuk dat je ook gaat zwemmen. Ik hoor graag hoe de les je bevalt! Ik ga het gewoon eens proberen in mijn oude bikini, volgens mij moet dat nog lukken.... : Groeit het badpak dat je hebt gekocht mee, of moet je straks weer eens nieuwe kopen? Milla, leuk dat jullie er nog een meisje bij krijgen! Grappig dat ze eerst hadden verteld dat ze een jongen dachten te zien. Toch nog weer een verrassing! Hahaha, je dochter wilde een broertje...! Hadden jullie toch wel even je best voor haar kunnen doen?! Mijn broer wilde per se een zusje. Dat heeft hij met mij gekregen! Hahaha, mijn ouders zijn er de hele zwangerschap mee bezig geweest om hem duidelijk te maken dat het ook wel een broertje zou kunnen worden! Je dochter draait straks vast wel bij als ze in augustus/september een heel schattig zusje ziet! Noa, last van je stuitje? Heb ik ook! (Net naast m'n stuitbeen) Vooral als ik veel gelopen heb speelt het op. Komt dat van de zwangerschap bij jou, denk je? Ik weet 't namelijk niet... Wel vervelend in elk geval. Mariya, ik denk ook dat het bandenpijn is. Had zelf ook wel steken bij lachen/hoesten en bij navraag aan vk bleek dat dat waarschijnlijk ook al bandenpijn zal zijn geweest. Kan ook langer aanhouden ipv steken. Nu heb ik zelf trouwens ook wel pijn net boven mijn schaambeen. Volgens de vk kon dit wel groeipijn zijn... Heeft iemand van jullie hier ook last van? (Niet erge pijn, maar maakte me wel een beetje ongerust) Ga nog lekker even de stad in. Vandaag schijnt het zonnetje nog! Groetjes!
@nyn ze denken inderdaad dat het door de zwangerschap komt, omdat alles weker wordt enzo. en vroeger ben ik nog al vaak van de trap gevallen dus ja het heeft al wat beurse plekken opgelopen en dat komt nu terug.
Aha. Wist niet dat dat daar aan te merken zou zijn! Wel lastig dat je er zo'n last van hebt. Heb je ook pijn hoger in je rug? Hoop voor je dat het niet erger gaat worden in elk geval! Groetjes, Nynke
Hoi meiden, Milla, leuk een meisje erbij! Ik denk ook dat je dochter wel bijdraait Ze zal wel moeten he hahhahah Nyn, hier ook pijn boven mijn schaambeen. Beetje lastig om te traceren waar het nou van is. We hebben hier in de buurt wel een zwembad, dus baantjes zwemmen is wel een leuk alternatief. Wie weet ga ik dat wel eens uitproberen.... Ik heb daarnet een aantal kledingstukken besteld bij BabyWalz. Hopelijk is het wat als ze aankomen! Een paar shirts, een broek en een blouse.... Fijne avond! Groetjes, Hanna
Goedemorgen! Niet lullig bedoeld, maar wel fijn dat jij de pijn herkent boven het schaambeen, Hanna. Als we er beiden last van hebben, zal het vast geen kwaad kunnen! Zullen we het dan inderdaad maar op groeipijn houden wat mijn vk zei?! Spannend dat je kleding hebt besteld! Ik ben altijd bang dat het dan niet goed past, dus kies toch nog altijd voor kopen in de winkel. Hopelijk is het allemaal net zo leuk als je dacht! Iedereen een fijne dag gewenst! Nynke
Nyn, ja inderdaad, ik had dat ook wel een beetje hoor, zo van fijn ik ben niet de enige die dit voelt. Nu is het vandaag weer een beetje beter dus dat iks wel lekker. Ben wel weer aan het werk en dat gaat goed. Half dagje, tot half 1 en dan lekker weer naar huis. Vanmiddag ga ik nog wandelen met mijn zus. Ik hoop dat het weer een beetje meewerkt!
Jeetje, wat zijn we alweer een eind naar beneden gezakt! Ik zal snel een berichtje achterlaten! Hanna, was de pijn zo erg dat je thuis bent gebleven dinsdag? Da's wel heel zuur! Ik hoop dat de regen bij jullie meeviel, zodat het de wandeling niet heeft tegengewerkt. Ik ben gisteren naar Utrecht geweest, lekker geshopt met 2 meiden. Was erg gezellig! Zelf niet zoveel gekocht: voornamelijk praktische kleding. Alvast voor de yoga (ga ik later ook nog doen) een lekkere joggingbroek. Voor de vakantie een vest en nog een extra shirt. Wel voor de kraamvisite van vanavond nog 2 leuke shirtjes gekocht bij de HEMA. Ooooh, moet me echt inhouden om niet voor onszelf allemaal leuke spulletjes te kopen! HEMA rules! Met de aankopen gaan we een beetje wachten tot na de 20 weken echo, hebben we besloten. (Alhoewel... de wagen gaan we waarschijnlijk as zaterdag wel bestellen.) Zijn toch nog een beetje huiverig voor evt. misgaan van de zwangerschap. Eigenlijk wel jammer, want ik heb zin om lekker los te gaan in spullen kopen en te genieten!
hoi meide alles goed? ben al weer over de 18 weken heen gaat snel nu hiihi. buik begint ook te groeien.me nichtje van 5 vindt dat maar raar hihi gek kind. @nyn ik heb ook alleen me wagen al hoor en me kamer komt eind april voor de rest heb ik ook weinig hoor krijg wel is wat van de aanstaande oma's maar ik durf eerlijk gezegd ook nog niet zo te winkelen als ik 14 april me echo heb en alles is goed heb me voorgenomen om lekker te gaan shoppen voor de kleine.
Hi Noa, Leuk dat je buik begint te groeien! Hier begint 't nu ook echt zichtbaar te worden! En ik ben vandaag ook alweer 18 weken! Joehoe! Voelt toch steeds goed, hè, een weekje erbij! En je hebt al een wagen en kamertje! Leuk hoor. Wij hebben een wieg gekregen waar ik vroeger zelf in heb gelegen. De commode hadden we ook al geregeld (oude van manlief). Verder hier dus eigenlijk nog niets gekocht! Oh ja, een boek waarin je van voor de zwangerschap tot aan de pubertijd kunt schrijven. Verder wel wat spulletjes cadeau gekregen: wat rompertjes, een knuffel en een muziekdoosje. Fijne dag verder!
ja de wagen en kamertje hadde uitgezocht voor hij ging varen, maar wel zo geregeled mocht het fout zijn bij de 20 wek dat ik het af kon bestellen. maar ga der niet van uit. maar anders is de klap helemaal zo hard als je alles al klaar hebt. jij ook fijne dag
Hoi meiden, Hier weer (of nog steeds) een zieke Hanna. Gisteren op het werk is het helemaal niet goed gegaan. Compleet met overgeven + broekpiesen rond half 11 heb ik nog wel tot half 1 vol gemaakt. Ik moet altijd 3 kwartier naar huis rijden. Normaal geen probleem maar als je je zo voelt ... pffff. NU ben ik weer thuis. Koorts. Hopelijk is het snel over, want hier baal ik van! Nyn, nou dan mag je over een paar weken echt los Leuk he al die babydingen. Ik heb nu al echt veel gekocht.... en ook gekregen. Heb niet alles nieuw, sommige dingen die ik gekregen heb zien er echt nog als nieuw uit! Gefeliciteerd met je 18 weken Noa, ook al over de 18 weken. Fijn hoor. Leuk dat je het kamertje al hebt besteld. Waar hebben jullie voor gekozen? Leuk dat je je buik ook al wat meer gaat zien. Bij mij komt ie ook al wat meer naar voren en mensen gaan het nu ook zeggen Fijne dag verder! Groetjes, Hanna
Hoi meiden, Noa, zit je vent op zee? Dat lijkt me best vervelend zo nu en dan.... Of kun je er goed mee leven? Blijft hij voor lange tijd van huis? Snap wel dat je dan voor die tijd toch wat dingen geregeld wilt hebben! Jeetje, Hanna, wat een narigheid! Overgeven en broekplassen (netjes!) is sowieso al niet leuk, maar dat wil je al helemaal niet als je op je werk bent! Pas je goed op jezelf?! Genoeg drinken en als de koorts hoog is even een paracetamol (dat kan geen kwaad, in tegenstelling tot ibuprofen). Bij twijfel even apotheker bellen, die weten het meeste van medicijnen. Misschien overbodige info, weet je alles al, maar is goed bedoeld in elk geval. Hoop voor je dat je je snel weer beter zult voelen. Wel erg leuk trouwens dat mensen nu wat van je buik gaan zeggen! Zijn dat ook mensen die niets weten van je zwangerschap? Lijkt me zo leuk! En jij komt Noa en mij vergezellen morgen: ook alweer 18 weken, joehoe! We gaan de goede kant uit met z'n allen! Gaat alles nog goed met jullie Ivje en Milla? En Mariya? Nog bandenpijn, of wordt dat al minder? Ik ga mezelf nog even nuttig maken voordat ik de deur weer uitga (kraamvisite). Later! Nynke
@nyn hij is al 5 weken weg, en nog 6 te gaan. ben het wel gewend hoor,maar moet bekennen deze tijd valt me wel zwaarder dan normaal. dus vandaar dat wij al wat dingen geregeld hadden. hoe was je kraamviste?
Hoi meiden, Nog een dagje thuis voor mij. Gelukkig begin ik al wat op te knappen, maar nog steeds niet helemaal fit. Dat merk ik als ik wat anders wil doen dan op de bank zitten/liggen. Gelukkig is het bijna weekend en hoop ik toch maandag wel weer aan het werk te kunnen. Ook ben ik nu weer afgevallen en tot nu toe weer niks aangekomen t.o.v. het begin van mijn zwangerschap. Was 1,2 kilo aangekomen en hup.... nu er weer af. Noa, zo zeg, jou vriend/man (?) is ook lang weg steeds zeg. Tuurlijk ben je het wel gewend, mara lijkt me toch inderdaad wel anders in deze tijd. Nyn, was de kraamvisite leuk? De mensen die wat over mijn buik zeggen zijn mensen die weten dat ik zwanger ben. Ik denk dat iedereen dar wel heel voorzichtig mee is om er wat van te zeggen zonder dat je het zeker weet. Stel je voor dat je zegt: Joh jij zwanger? Gefeliciteerd! En het is niet zo...... Pfffff, lijkt me toch wat minder! Jippie, ben 18 weken zwanger! Fijne dag allemaal, Groetjes, Hanna
Ik ben een vroege september mama uitgerekend op 2 september .. wens iedereen hier een fijne zwangerschap toe ! Groetjes Rilana
Hoi Rilana, Ook voor jou een fijne zwangerschap toegewenst! Gaat alles tot nu toe goed bij je? Leuk dat je komt meekletsen. Groetjes, Hanna
hoi meiden hier alles goed hoor mag niet mopperen. @hanna gelukkig dat je je al wat betervoeld, en jij bent dus ook weer terug bij je start gewicht toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben die niks aankomt. ik moet maandag weer door de apk hihi. ja me vriend is vee lweg on 8a 9 maanden per jaar. dus we mogen ook van geluk spreken dat het in 1x raak was hihi. na de mk. @rilana gefeliciteerd met je zwangerschap en klets gezellig mee.