Eind augustus - begin september 2009 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha, ja Noa dat was dan wel een lucky shot ;)
    En over het aankomen of niet (bij ons) ... ik maak me daar niet druk om. Wat er niet aan komt hoeft er ook niet af en als onze baby's het goed doen? Dan maakt het helemaal niet uit!

2. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hoi meiden!

Wat leuk dat er lekker wat gekletst is hier!

Noa, jeetje, wat is je vent lang weg! Kan me voorstellen dat dat nu wat anders voelt dan normaal. Maar... je zit alweer bijna op de helft en dan zie je hem weer! :) Even volhouden dus nog voor jou en als je je ei kwijt moet (niet letterlijk, want het duurt nog wel even voordat er een nieuw ei vrijkomt :)), dan kun je hier bij ons terecht!
    Hahaha, idd echt een lucky shot! Mooi verwoord, Hanna! ;)

Hanna, doe het maar eens lekker rustig aan. Ik ken het gevoel dat je je klas niet 'alleen' wilt laten (Geen invaller kan immers tegen jou op! :) ), maar als je goed bent uitgeziekt heeft een klas daar meestal ook meer baat bij.
    Is de koorts gezakt?

Jullie zijn geen kilo's aangekomen, dus? :confused: Bij mij gaat het echt hard! Was de laatste keer in 5 weken drie kilo aangekomen en in totaal ga ik al naar de 7/8 kilo.... :oops: Maar... nu is het nog niet heel erg, ik was eigenlijk toch te licht. Hoop alleen niet dat het in dit tempo doorgaat, want dan heb ik na de bevalling wel een probleempje... :) (Het extra gewicht zit namelijk niet alleen in m'n buik en borsten.... :()

R1lana, welkom! Jij ook een fijne zwangerschap gewenst!

Groetjes!

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hihi een lucky shot zo kunnen we het wel noemen eigenlijk hihi. ja nog even en dan is hij er weer hihi. en dit ei mag nog wel 22 wken blijven zitten hoor hihi.
    en ik maak me ook niet druk over het niet aankomen, alleen zegt iedereen om me heen nou meid je moet toch wel is gaan aankomen nouja ik eet gewoon maarja me kindje groeit goed dus ik ga
    er maar vanuit dat het goed gaat.

@nyn nou bij de borsten wat extra maakt niet uit toch?altijd meegnomen hihi. maar volgnes mij krijgen we het strax druk genoeg en vliegen hopelijk de kilo's er weer af haha

4. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    hihihi :oops: nee, bij de borsten vind ik het juist wel prima! Eindelijk eens een wat grotere cupmaat! Het nadeel is dat mijn benen/billen ook wel erg hard meegroeien... Gelukkig word je er niet zo duidelijk mee geconfronteerd; die zwangerschapsbroeken rekken wel mee! ;)

5. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hallo!

Alles hopelijk nog steeds goed met jullie? Het is zo stil.... :( Ik ga er maar vanuit dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad en daarom geen tijd hebben gehad om hier een berichtje achter te laten! :D

Hier is het in elk geval wel goed. 20 weken echo begint in zicht te komen en voel de spanning toch al wel een beetje toenemen! Hoop zo dat alles goed is met onze kleine!

Ik zag trouwens dat ik jullie vraag over de kraamvisite helemaal vergeten was te beantwoorden. Was erg leuk! Je gaat er toch anders naar kijken... goh, hebben wij straks ook! Heb hun oudste nog naar bed gebracht en voorgelezen. Erg leuk. Gelukkig maar! Stel je eens voor dat ik het vreselijk zou vinden en me dan zou beseffen dat het niets voor ons zou zijn.... Zou een beetje te laat zijn voor zo'n gedachte! :) :) :)

Ga nu even pauzeren en dan straks weer hard aan de bak!

Groetjes,
    Nynke

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed? hier weel hoor ben weer door de apk heen gekomen, was niks gegroeid en me kleintje lag prima pp schema ze heb me zelf ook laten voelen en ik voel me bm erg goed.

inderdaad de spanning voor 20 weken echo komt hier ook hoor, 14 april moet ik heen.

ga ff eten maken meiden tot later

7. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Noa, fijn dat je weer goed door de keuring bent gekomen! :D
    Tot waar komt je bm nu?

Die van mij komt nu net boven mijn navel. Kun je goed zien doordat mijn navel erg ondiep is geworden; grappig vind ik dat! Voelen kan ik 'm ook wel, maar niet zo goed.

Ik ga nog snel even buiten van 't zonnetje genieten!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ook weer even een berichtje van mij.
    Ik ben vandaag weer gaan werken en dat valt tegen.
    Hmmm, hopen dat het morgen weer wat beter gaat :)
    Wel weer heel erg leuk om de kinderen te zien!

Ik ben vandaag naar de VK geweest om het hartje te luisteren :)
    Onze baby vond dit duidelijk niet zo'n goed idee en zwom steeds weg..... de nieuwe INge de Bruin? Hahhahhaa, maar uiteindelijk hadden we haar toch gevangen!
    Alles goed, dus ik ben weer gerustgesteld.

Mijn buik groeit goed, mijn gewicht niet. Ben natuurlijk met het ziek zijn weer afgevallen, maar het zal allemaal wel goed zijn!
    Ook mijn navel ligt ondieper, dat herken ik wel!

Noa, fijn dat alles goed was bij de VK. Over hoeveel weken mag je weer?

Nyn, leuk he dat voorlezen!
    Dat doe ik ook zo graag!

Groetjes, Hanna

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    me baarmoeder legt bij me navel dus lag wel op schema maar heb een lang bovenlichaam zei de vk dus lag wat anders maar me navel is ook ind minder diep hihi.

ik moet nu 27 april weer heen dan ben ik bijna 23 weken.

@hanna blij om te horen dat het bij jouw ook allemaal goed klonk, ik had een stagaire die moest zoeken en toen had ze hem eindelijk en zwom het ook weg.

ik voel wel is van die rare plopjes is dat het kindje of niet voel het aan de onder/zijkant van me buik

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die plopjes kunnen best weleens de baby zijn hoor!
    Ik heb ze ook weleens gevoeld een paar dagen geleden, maar asl ik dan echt op ga letten is het weer weg.....

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hahah dat heb ik dus ook hanna die kleintjes pesten ons nu al hihi.

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wacht maar tot ze straks geboren zijn hahahahahahh!

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hahah inderdaad
    nou dan vragen we elkaar ook om advies en tips hierzo hahahah

14. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hi dames!

Hahaha, leuk dat jullie beiden zulke zwemmertjes hebben! Hoop niet dat die van ons dat met de 20 weken echo in z'n hoofd haalt, want dan moeten paps en mams toch echt even weten of het allemaal goed is! :)

Jij dus ook alweer naar de vk geweest., Hanna. Fijn denk ik om het hartje weer gehoord te hebben!

Voorlezen vind ik inderdaad altijd heerlijk! Kan niet wachten tot ik m'n eigen kindje kan voorlezen, maar dat zal nog een tijdje duren.

Grappig dat de ondiepe navel zo herkend wordt door jullie. Ik vind het zo maf! :)

Noa, die plopjes heb ik dus meestal ook aan de (linker)zijkant! Ik weet zeker dat dat het kindje is! (Doordat ik het voelde toen je de beweging hoorde met de doptone bij de vk)
    Onderin en bovenin heb ik nu ook af en toe, maar niet zo vaak. Ook rechts voel ik het nu af en toe.
    Zou eigenlijk die plopjes de hele dag door willen voelen! Maar ja, op een stuiterend kindje zit ik natuurlijk niet te wachten... :)

Fijne dag allemaal!

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @nyn ik denk ook dat het me kleintje is, maarja cker weten doe ik het niet hihi.'
    en hier hoopt er nog iemand hoor dat het wel bijft stil liggen oop de echo, tot nu toe alle ech's nog vrij rustig gelegen dus ja. maar de benen moeten wel even goed wijdt zodat mama kan kijken wat het wordt hihi

16. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Haha, hier moet ons kleintje z'n beentjes maar goed bij elkaar houden, anders spiekt mama misschien toch stiekem! :D

Ach... met die echo's kunnen ze het beeld gelukkig mooi stilzetten, dus dan maar hopen dat onze kleintjes zich in elk geval van hun goede kant laten zien! (letterlijk en figuurlijk!;) )

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    zal hem of haar nu alvast toe spreken hihi. dat ie nu wel wat moet laten zien, laatst lag het ook alleen maar te slapen bij de geslachtsbepaling ja daar heb ik niks aan hihi.

me zus had vandaag weer een echo die is bijna 13 weken en dat kleintje was acteif zei ze, en benen wijdt en de vk dacht met 80% op een jongen.
    schijndt dat ze dat sneller kunnen zien he

18. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Jeetje, dat is snel! Dat ze dat al bij 13 weken kunnen zien!
    Lijkt me wel raar dat je zus minder ver is dan jij, maar dat zij als eerste weet wat het gaat worden, of niet?
    Leuk om alles over jullie zwangerschap te kunnen delen, lijkt mij.

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @nyn ja ik vondt het ook erg vroeg, maarja wie weet met de 20 weken echo weet ze meer.

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Joh, ik wist ook niet dat ze al met 13 weken konden zien wat het wordt.
    Maar wel leuk dat je zus het al zo vroeg weet, Noa.

Hier weer gewerkt vandaag, een lange dag. Maar het si goed gegaan.
    Nu lekker even tv kijken en tegelijkertijd internetten. Multy-tasking he :D
    Vanavond heb ik nog een stuk gewandeld met mijn zud. Lekker hoor, met dit weer!

Fijne avond!

Groetjes, hanna

Deel Deze Pagina