Goedemorgen! Ook ik heb gisteravond heerlijk gewandeld met manlief! Zelfs met wandelen merk ik nu dat mijn conditie achteruit is gegaan..! Hebben het dus even rustig aan gedaan. Ik kreeg gisteren een bloemetje van 'm, omdat we 6 jaar bij elkaar zijn. Stel ik de stomme vraag: Oh, van wie heb je die gekregen?! Had 'ie dus speciaal voor mij gekocht... Ik denk dat ik vanavond maar eens een verrassingsmaal voor hem klaar zet. (Even de kookboeken induiken dus!) Fijn dat het werken weer wat beter ging, Hanna! Vandaag weer een kort dagje voor jou, dus geniet van de middag! (Tenzij je cursus hebt o.i.d....natuurlijk) Groetjes!
hoi meiden alles goed hier wel hoor, lekker ana het genieten van het zonnetje. en zit op de 19 weken yohoe we zijn bijna op de helft meiden. @hanna ja ik vond het ook vroeg 13 weken en dan al weten maarja ik zei al tegen der wacht nou maar adf met je 20 weken echo. en lekker gewandeld met je zus, het is daar ook zo zalig weer voor, en tja en tv kijken en hier reageren ja vrouwen kunnen meerdere dingen te gelijk he hahaha. @nyn jij ook al lekker gewandeld, pff ik loop alleen met de hond hihi is ook leuk hoor. en kwa conditie ik merk het ook dat ik sneller buitenadem ben zo nu en dan. en was je het vergeten je 6jaar samenzijn. ach je moet maar denken hoort er bij hihi. ben je al overuit wat je gaat koken?
Hoi! Ik had inderdaad niet erg stilgestaan bij ons 6-jarig samenzijn, maar had al helemaal niet gerekend op een bloemetje! Eind april is onze trouwdag (dan zijn we 1 jaar getrouwd), dus daar was ik meer mee bezig. Ik heb gisteren (officieel waren we toen ook pas 6 jaar samen) lekker gekookt: pangasius filet in een garnalen/saffraan-roomsaus met gele rijst en gegrilde groente (aubergine, zoete paprika en courgette). Kunnen we vandaag ook weer lekker van genieten! Neem vandaag een dagje vrij, ga lekker wat schoonmaken/opruimen en naar buiten! 8) Gaan jullie trouwens al in de weer met zonnebrandcrème vanwege de kans op een zwangerschapsmasker? Wilde er eerst niet mee bezig zijn, maar las gisteren dat zo'n masker pas na 4 maanden of langer na de bevalling weer verdwijnt! Ik dacht dat dat meteen na de bevalling wel weg zou trekken en dan zou ik het niet zo erg vinden, maar om er zo lang mee rond te moeten lopen.... Ben benieuwd of jullie daar al wat op bedacht hebben! Milla en Ivje, alles ook nog goed met jullie?! Lang niets gehoord. Geen nieuws is goed nieuws hoop ik dan maar!
hoi nyn het eten dus was lekker hihi, en ja logische dat je nu aan je 1jaar getrouwd zijn denkt dan het 6 jaar samen zijn. en groot gelijk hoor dagje vrij nemen doet een mens goed he. en kwa zonnnebrand nog niet overnadedacht eigenlujk ik ben altijd heel snel bruin dusja. me vriend is getint en als we van vakantie terug komen ben ik bruiner dan hem dus dat vindt ik altijd wel leuk. ik lag gisteravond in bed voelde ik aan de linkerkant een plopje ik dacht nou zal wel me darmen zijn en ja hoor nog een keer op de zelfde plek dus ik denk dat me kleintje even van zich heb laten horen.
Noa, leuk dat je je kleintje waarschijnlijk gevoeld hebt! Hier aan het genieten. Lekker een paar wasjes gedraaid, gestofzuigd, etc. Verder lekker buiten genoten van de zon! Vandaag de eerste 'zwanger!' opgestuurd gekregen, dus die meteen helemaal uit gelezen. Helemaal geweldig om al die verhalen te lezen, incl. de verhalen over de bevalling! Wel merk ik dat ik het af en toe een beetje eng begin te vinden dat ik er zelf ook aan moet geloven, aan de andere kant lijkt het me ook een erg bijzondere ervaring! Bizar om aan het eind van de ellende ineens een kind in je armen te hebben, lijkt mij! En je dan te beseffen dat je voortaan altijd met z'n drieën bent i.p.v. met z'n tweeën! Tot later! P.S. Heb trouwens geen zonnebrandcrème gebruikt... heb me voorgenomen er over niet al te lange tijd wel een gewoonte van te gaan maken om me steeds even in te smeren. Gelukkig bestaan er crèmes die je 's ochtends smeert waarna je er voor de rest van de dag geen omkijken meer naar hebt.
je hebt dus lekker genoten van het mooie weer, goed om te horen en ik zie soms ook wel is op tegen de bevalling, maar inderdaad we krijgen er wat moois voor terug dus ik weet cker dat het alles waard is wat we moeten door staan. en inderdaad we zijn dan met ze 3tjes zal voor mij wel wennen zijn normaal ben ik alleen als me vriend varen is en nu dus niet meer. ow geen zonnebrand gebruikt ach zolang je het maar in de gaat houdt denk. en inderdaad je hebt creme die de heledag bescherming geeft. heb vanmiddag ff onkruid uit de tuin gehaald en daat soort dingtjes, het shoppen was minder geslaagd nergens wat leuks gevonden voor me zelf grrr dus ga binnekort maar even naar alkmaar ofzo nou meiden tot later ga even wat te eten maken
Mornin'! Jammer dat je niets leuks gevonden hebt met shoppen, Noa. Hoop dat je ergens anders meer geluk hebt. Wel fijn dat je tuin weer onkruid-vrij is! Is je vriend na de bevalling ook nog steeds zulke lange periodes van huis trouwens? Zal inderdaad wel flink wennen zijn met zo'n kleintje erbij! Hier is het echt feest! Gisteravond zijn we naar twee verschillende babyzaken geweest waar we een maxi cosi, starterspakket flessen en een babyfoon hebben gekocht en ... we hebben de bugaboo besteld! We hebben even goed rondgekeken en al een hoop geld bespaard! De maxi cosi was afgeprijsd, evenals de flessen en de babyfoon en de bugaboo hebben we ook voor een goede prijs gekocht. Oh ja: in de kleur antraciet+oranje en als extraatje zat er een gratis fleecebekleding bij (is nu een actie van bugaboo) die we in het geel hebben besteld. Vrolijke kleurtjes, toch?! En de donkere onderkant leek ons wel praktisch. Maar goed... ik kan jullie echt aanraden om de acties goed in de gaten te houden, want je kunt je er een hoop geld mee besparen! Vanavond gaat hier waarschijnlijk voor het eerst de bbq weer aan! Houden we onze traditie in stand om als eerste in de buurt weer buiten te bbq-en! Fijne dag allemaal!
hoi meiden was ik weer hier is het weer mooi weer dus iets te klagen valt er niet. heb lekker het beddegoed buiten hangen enzo. @nyn ow je hebt dus flink geshopt. welke kleur heb je van de maxi-cosi ik let ook op de aanbiedingen hoor, zo kon ik dus ook me wagen voor de helft goedkoper krijgen. als me vriend terug is gaan we de maxi-=cosi halen en de flessen enzo. en wat we nog meer nodig hebben ja me vriend gaat mischien in opleiding in augustus dan is hij thuis tot maart en anders vliegt hij eind sep in naar afrika voor 2 maanden en dan winterverlof en dat zit ze plaatsing er op en gaat hij naar een andere boot dus dat is nog even afwachtte ow bbq lekke hoor, me vriend vindt dat ook zo leuk dus zal wel in mei gaan gebeuren
Wow, Noa, dat zou lekker zijn als je je vriend van aug-mrt thuis hebt! Maar goed... 2 maanden is voor jou waarschijnlijk ook wel weer te overzien?! Over een paar weken is hij in elk geval weer terug, zo te lezen! We hebben gekozen voor de maxi cosi deep red (heet 'ie volgens mij...). Rood met zwarte randen. Ik loop zo lekker de stad in om een ijsje te scoren! Jammer genoeg heb ik gisteren net gelezen dat ook schepijs niet echt verstandig is i.v.m. listeria-bacterie, maar goed... laat ik mijn eetlust even niet door bederven! (Die zaak waar ik ijsje ga scoren is net weer geopend, dus oud ijs zal er toch nog niet tussen zitten!) Groetjes!
@nyn ja inderdaad 2 maanden zij wel te over zien hoor. maar tot maart thuis lijkt me ook leuk maarja dat horen we in juni. ja nog 1 maandje en dan is hij der weer. dus kan nu aftellen hihi. wij gaan voor de pinic oceaan als het goed vondt ik wel een leuk kleurtje wat voor allebij kan. maarja mischien twijfel ik toch weer als in de winkel sta. was je ijsje lekker? heb bij de supermarkt zo bak hertog ij 3 chocolade mee genomen lekker met chocolade saus er over, moet me beheersen om niet de hele bak op te eten. dus heb ook maar lekkere verse aarbeien mee genomen hha
Hallo, ik meld me hier ook even als het mag Had me in het begin al bij een ander topic aangemeld, maar dat ging zo hard dat het niet bij te lezen was. Zal me even netjes voorstellen, Ik ben Yvette, 24 jaar uit Waddinxveen (z-h). Ben uitgerekend op 30 augustus, lekker op het randje dus! Ik werk als adm medewerkster, 20 uur en daarnaast ben ik fanatiek met paarden en wedstrijden. Nou eigenlijk hoor ik als zwangere dame na zo'n lange werkdag allang op bed te liggen dus ik spreek jullie morgen allemaal wel!
Hoi meiden, Weinig bij te lezen voor mij, want alles is weg! Nou ja, ik kom even zeggen dat ik vandaag 20 weken zwanger ben Straks om 12 uur heb ik de 20 weken echo. Spannend hoor! Fijne dag! Groetjes, hanna
hey meiden alles goed hier wel hoor!!! het is practig weer en me hooikoorst is genees erger geworden hihi me kleintje heb nog niet van zich laten voelen vandaag, hopelijk gaat het dat wel gebeuren vandaag hihu. @hanna gefeliciteerd met de 20 weken!!!! en hoe is je echo gegaan? nou meiden ga ff met de hond uit en daarna nog voer halen te ton met eten is helemaal op erg he, was het helemaal vergeten te kopen hihi tot later
Zat ook al te zoeken, maar alle teksten zijn idd weg... dacht even dat ik in het verkeerde topic zat . Spannend de 20 weken echo... ben benieuwd hoe het is gegaan! Gefeliciteerd iig, je bent op de helft! Ik had een blunder zeg. Je hoort sommige toch zeggen dat je in de zwangerschap soms wat lomper wordt, nou ik dus wel. Liep van de week van de dijk af op een oud pad. Alleen is dat pad inmiddels aardig dicht gegroeid en het was wat glad door de regen. Helaas dacht ik daar niet bij na dus gleed zo naar beneden . Ik gister maar denken, wat heb ik overal toch spierpijn... haha.
Hé... alle berichten weg?! Nou ja, zeg! Hanna, leuk dat je je weer komt melden! Was al even bang dat je ons verlaten had! Spannend!! Jij dus ook vandaag de echo! Ik heb 'm ook gehad! Klein wondertje: lag je al in de rivier? Niet erg handig, helemaal niet als je er spierpijn aan overhoudt! Nou... over mijn 20-weken echo: Vanmorgen om half tien. Erg spannend! Maar... een heel mooi kereltje gezien!!! (Hihi, of meisje natuurlijk!!! We willen het niet weten, maar dacht op een gegeven moment iets van een piemeltje te zien, bleek navelstreng te zijn... #-o ) Maar het was helemaal fantastisch!!! Bewoog goed, groeit helemaal volgens schema (Is gemeten op 20 wk+1dag, precies wat het vandaag is, dus!), geen afwijkingen geconstateerd. Echt helemaal gelukkig!!! En mooie fotootjes meegekregen met eentje van een opgestoken duim!!! (Wilde vast even laten weten dat 'ie het prima heeft daarbinnen! ) Nou, ik ga snel verder van het zonnetje genieten (na het stofzuigen...bah!!)!! Fijne zonnige dagen gewenst allemaal! Groetjes, Nynke
Hoi meiden, @Noa, fijn dat je niet meer last hebt gekregen van de hooikoorts. @kleinwondertje, ik ben vel wat meer verstrooid geworden. Een tijdje terug met 2 verschillende schoenen naar mijn werk bijvoorbeeld @Nyn, ik heb het beredruk gehad op school vandaar dat ik geen tijd en puf had om te reageren hier. Wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad !! Die van ons was ook prima. Ons kleintje lag druk te bewegen en alles was goed. De gyn kon alleen het hartje en de wervels niet goed bekijken dus.... nu mag ik over 4 weken nog eens Niks om ons zorgen om te maken zei de gyn, maar hij wil het gewoon goed bekijken! Na de echo zijn manlief en ik nog even langs een wijnwinkel gegaan en toen nog naar een landwinkel en de AH. Alles weer binnen voor de paasdagen en een gezellige middag gehad! Oh ja, 22 echofoto's meegkregen Die ga ik zo eens uitgebreid bestuderen! Groetjes, Hanna
Hihi, toch nog even spieken en ja hoor: nieuws van Hanna! Fijn dat jullie ook een goede echo hadden!!! En wat een foto's! Ik vond 5 al heel wat. Haha, jullie kleintje was dus wat minder behulpzaam! Vind je vast niet heel erg, toch, dat je nog een keer mag kijken? En lekkere wijntjes gekocht... mmmmm! Voor jou een druivensapje? Nu echt even verder schoonmaken hier, want ik wil naar buiten!!! 8) 8) 8)
hoi meiden was ik weer wat een goed nieuwes dat jullie echo's goed waren ik moet nog dus even duimen voor me dindsag om 2 uur. nou me kleintje is vandaag alleen maar aan het chillen denk ik laat genees even wat van zich voelen, ach mischien vanavond nog. als je eeenmaal het gevoelt heb wil je het alle dagen voelen maarja hoeft inprincipe nog genees met de weken die we zijn. geduld is dus schonen zaak. hanna jij gaat dus gezelllig paas weekend van maken? ik ga brunche met de hele familie dus wordt denk ik ook wel gezellie. nou meiden ga even eten en tot later
Goed te horen dat jullie kindjes in orde zijn! Ik moet ook dinsdag om 2 uur, hopelijk dan dus ook van ons twee goed nieuws Noa. Ik voel nog steeds niks. Zal het wel niet doorhebben . Vandaag drukke dag gehad en heb voor het eerst sinds een tijdje weer hoofdpijn sinds gisteravond. Ga dus lekker in bed tv kijken en dan val ik vanzelf in slaap. Weltruste alvast voor allemaal!
@kleinwonder wij hebben op dezelfde dag en zelfde tijd de echo wat toevallig!!!! nou alles is ook vast goed met onze ukkie's en ja ik voel de mijne vaak op me blaas even een trapje geven of aan de zijkant. maar mij baarmoedr voel je ook meteen als k op me buik druk zeg maar. ik kan niet wachtte tot we hevig geschopt gaan worden hoor hahaha. en dan gaan met ze alle klagen dat het moet stoppe met schoppen hihi