Aha ik snap het. Wat jammer dat hij geen fijne herinneringen heeft.. Nou we gaan het zien met die kleintjes van ons!
mvm kwam langs. Zelf nog getest met een k2v5 in de veronderstelling een knaller te krijgen. Streep was echter veel lichter dan opp mijn nod dus licht onzeker. De test van mvm knalde gelukkig wel
Hey allemaal, Mag ik me bij jullie aansluiten? Na een actieve kinderwens van 3 jaar nu (ofja, eigenlijk al op 1 Januari maar ik was nogal in shock ) eindelijk een positieve test (mbv OI, 1e x) - kan het nog steeds niet geloven en vind het ZO spannend dat ik me bijna niet durfde aan te melden hier... 15/1 op controle bij fertiliteitspoli & echo. Alles is nieuw en eng en spannend en zenuwslopend dus ben bij voorbaat al blij met jullie
Prachtige mvm test! Je maakt nu teveel hcg aan voor een kV test en daardoor geeft ie een lichtere streep, niet aan de hand!
Welkom! En gefeliciteerd! Wauw net als ik al zo lang bezig, wat fantastisch dat het gelukt is! Hoe oud ben je dan voeg ik je toe! En wat is je uitgerekende datum?
Dankjewel Ik ben 37 en ik gok voor nu maar even op 5 september. Eeep - sorry, ik ben niet alleen een leek in zwanger zijn maar ook in forums Jij (en alle andere meiden natuurlijk) ook gefeliciteerd! Ik vond het altijd stom als mensen zeiden "de aanhouder wint" maar het lijkt er toch op dat ze gelijk krijgen. Vind het nu vooral moeilijk om gewoon blij te zijn na zoveel verdriet, frustratie en stress... Hopelijk snel een beetje meer zekerheid!
Uitgerekend 29 augustus Meysje - 30 jaar - 2e kindje 4 september sannekrul - 27 jaar - 1e kindje Tijgertje88 - 29 jaar - 3e kindje 5 september femmie88 - 29 jaar - 2e kindje Nikki15 - 37 jaar - 3e kindje Lykke - 37 jaar - 1e kindje 7 september Noukie1992 - 25 jaar - 1e kindje 8 september Frummels - 30 jaar - 1e kindje lady89 - 28 jaar - 2e kindje 11 september ano1 - 25 jaar - 2e kindje 12 september Lizzy16 - 32 jaar - 2e kindje Afspraken Januari: 09 ll echo Meysje 15 ll echo/intake Meysje 16 ll echo Frummels 18 ll echo/intake lady89 19 ll echo Sannekrul 24 ll echo/intake femmie88 26 ll echo/intake noukie1992
Welkom @Lykke en @ano1! Hier is MvM ook geweest vandaag. Had een hele mooie knaller (nog duidelijker dan de vorige keer met 5 weken) en ga vanaf dinsdag beginnen met verzamelen.
Bij deze dan ook maar mijn stokkies, 31/12, 1/1 en 3/1 Vermoed dat de nod ongeveer 27 of 28 dec was maar was er toen nog stellig van overtuigd dat het na 1 ronde O.I. vast nog niet raak zou zijn
Dan stop je toch met testen? Als je test zo positief is dan wordt ie niet ineens negatief hoor! De kans dat het mis gaat is heel klein hè, houd je vast aan de 90 procent!
Goeiemorgen meiden, ik durf niet zo goed te rommelen aan dit mooie lijstje, misschien kan iemand anders m'n echo/fertiliteitsarts erop zetten (15/1)? Is het trouwens normaal dat ik sinds een week ineens hele levendige dromen heb, of is dat toeval? Ik werd vanmorgen compleet opgefokt en vechtlustig wakker (zo ben ik in wakkere staat helemaal niet hahaha! ) Bizar...
Uitgerekend 29 augustus Meysje - 30 jaar - 2e kindje 4 september sannekrul - 27 jaar - 1e kindje Tijgertje88 - 29 jaar - 3e kindje 5 september femmie88 - 29 jaar - 2e kindje Nikki15 - 37 jaar - 3e kindje Lykke - 37 jaar - 1e kindje 7 september Noukie1992 - 25 jaar - 1e kindje 8 september Frummels - 30 jaar - 1e kindje lady89 - 28 jaar - 2e kindje 11 september ano1 - 25 jaar - 2e kindje 12 september Lizzy16 - 32 jaar - 2e kindje Afspraken Januari: 09 ll echo Meysje 15 ll echo/intake Meysje 15 ll echo Lykke 16 ll echo Frummels 18 ll echo/intake lady89 19 ll echo Sannekrul 24 ll echo/intake femmie88 26 ll echo/intake noukie1992