@Tijgertje88 kwaaltjes komen en gaan hier en heb er al amper Niet te veel zorgen maken over die kwaaltjes, al snap ik het wel.
Welkom ikke! @Tijgertje88 slopend he die wisselende zenuwen. Hier ook weinig last. Tot ik gisterenavond bijna tegen de vlakte ging van een suikerdip. Nog nooit gehad. Maar we gaan het meemaken. Ik ben er van overtuigd dat ik zwanger ben van een windei ofzo. Ik vergelijk kwaaltjes ook met de eerste zwangerschap. Daar heb ik het eerste trimester niet kunnen koken van misselijkheid, en deden mijn borsten zo'n pijn dat ik met bh moest slapen en kon ik om de tien minuten naar de wc. Nu niet. Nu eigenlijk alleen moe en moet ik op tijd eten. Oh wel een halve cup gegroeid haha. Dat is dan wel weer leuk.
Welkom meis en gefeliciteerd! Mooie oplopende testen! Op basis van de dokterte van de lijnen denk ik wel dat je iets korter zwanger bent dan 4+3, zou dan kunnen of weet je precies je eisprong?
Elke zwangerschap is anders He! Mijn borsten doen de ene zwangerschap ook meer zeer dan de andere en ik ben 1 zwnagerschap zo mega duizelig geweest dat ik mij afvroeg of ik nog wel ook autorijden, heel bizar. Alles kan! Zie je op tegen de echo volgende week of kijk je ernaar uit?
Ik word gek van mezelf haha. Ik heb geen krampen of trekkent gevoel meer sinds een paar dagen en sindsdien nemen de kwaaltjes beetje af, zou misschien juist een goed teken moeten zijn haha.
Ja Ja ik vergelijk het ook terwijl ik weet dat alle zwangerschappen anders zijn. Boobs zijn minder gespannen dan eerst en dus iets minder pijnlijk ook. Gister ging ik boven de wc maar verder bijna geen last en vandaag nog minder, krijg er echt een akelig evoel door terwijl me vriend zegt dat ik er juist van moet genieten.. Pff word echt moe van mezelf haha
Inderdaad gewoon genieten zeg ik ook tegen mezelf maar angst neemt soms ook de bovenhand Vandaag nog cb indicator gaan halen dan ben ik weer even gerust als ik die vandaag of morgen doe
Haha altijd leuk om de uitslag te zien he . Ik probeer maar te denken zolang ik geen krampen en veel bloedverlies heb is alles goed. Als het niet goed zou je lichaam dat wel echt laten merken. Net gegeten en heb het idee altijd of tot aan me keel zit haha, flink aan het duwen
Aa meid alles kanecht waar ! Niet te druk maken o meen je... niet fijn !! Waarom kunnen we niet in ons lichaam kijken zodat we weten waar het vandaan komt. Ik hoop dat het stopt en niks bijzonders was/is
@Meysje o nee wat rot zeg, is het weer gestopt? Bloeden is echt zo kut.... Vandaag heftig dagje gehad, mijn borsten waren minder gevoelig en dan merk ik dat er meteen spanning in mn lijf komt. Gelukkig staan ze nu weer volle bak aan en ben ik weer gerustgesteld.
O bah ! Dan ben je meteen weer ongerust he? Ik had vandaag ook ineens nergens geen last meer van.. nu wel weer iets
Het lijkt nu weer weg te zijn. Vooral door de weinige klachten zit het me niet helemaal lekker. Maar we gaan het meemaken. Overigens bij mijn zoontje rond dezelfde tijd last gehad van roze en rode afscheiding maar toen had ik bronchitis. Nu geen rare dingen
Gelukkig dat het nu weer rustig lijkt @Meysje Hier vanochtend weer heerlijk misselijk wakker geworden! Zo Fijn!