o meid! Ik heb vanmiddag 2 uurtjes lang ineens krampen gehad, wat voelde dat even lekker ahah! Gewoon het idee dat er wat gaande is..
Ja frummel ik duim ook, dat het nu eindelijk een keer goed mag gaan bij je! Daar stem ik wel voor hoor. Hier vandaag een redelijk goed gevoel gehad. Tot ik in de avond rugpijn kreeg. Dus zie het weer somber in. Mag morgen lekker uitslapen van mijn man en dan om kwart voor 9 echo. Gelukkig lekker vroeg
oo meid!! ik denk aan je! Ik ben nog steeds goed ziek en morgen ook nog thuis van werk, des te meer kan ik duimen voor jou!!
Voor iemand bekend? Ben normaal ontzettend bleek in mijn gezicht en zeker ais ik net wakker ben. Stond deze ochtend op en dacht amai ik zie er goed uit had een mooie roze natuurlijke blush en kleur in men gezicht. Dacht misschien dat het aan het nieuwe licht in de badkamer lag, maar toen ik thuis kwam van het werk vroeg mijn vriend of ik naar de zonnebank geweest was omdat ik zo’n mooie kleur had kan dit bij het zwanger zijn horen?
ja dat kan wel geloof ik, mijn moeder zag er ook altijd sprankelend en gezond gekleurd uit. Heb laatst foto's van haar en met haar bekeken van toen ze zwanger was en toen ze niet zwanger was. Er was duidelijk een verschil te zien
Nou dat ging net niet zoals plan....de CB-test is kapot! Hij doet helemaal niets, ook niet als ik hem in de urine stop...zo even bellen met de klantenservice waar ik hem gekocht heb...
Zou ik zeker doen, laat je maar even checken, beter een keer te weinig dan te vaak nu je zwanger bent.