Ja super irritant....ik hem stressen, voor niets want nu kan ik die test helemaal niet doen...to be continued!
@sannekrul Zou inderdaad even naar de ha gaan. Beter een keer teveel dan te weinig he. @Frummels Wat balen zeg. Ik zat er ook al helemaal klaar voor. Hoop dat je snel een nieuwe test hebt! @Meysje Ik duim voor een mooie echo voor jou vandaag! Hier best wel wat last van mijn buik en onderrug. Misschien wat veel gedaan gisteren. Wil vanavond eigenlijk nog even gaan sporten, maar twijfel of dat verstandig is in deze drukke week.
Dus... Alles is goed. Vandaag precies 7 weken. Bij baby 1 zit een bloeding. Maar word verder begeleid door het ziekenhuis.
Niettt....een tweeling!!!!! Wat ontzettend leuk zeg! 2 kloppende hartjes? Wat gaan ze nu precies doen?
Wat een feest @Frummels dit gaat echt goed komen, ik voel het aan alles! En dan worden wij allemaal de ZPtantes van jullie mooie kleine . Hier geen test meer gedaan. Ook geen CB meer...nu 2 weken wachten. Vandaag al sinds ik wakker ben behoorlijk misselijk (wat kan een mens daar blij mee zijn zeg)
Een tweeling?! Wow mooi zeg! Fijn dat alles goed is. Gaan ze nog iets met die bloeding doen of verdwijnt dat vanzelf? Krijg nu ook helemaal zin in mijn echo .
Wow super mooie echo! En ik was gelukkig niet de enige, lees ik, die nog niet wist dat je een tweeling verwacht. Wat gaaf! Hoop dat alles goed gaat, kan die bloeding kwaad?
Wouw n tweeling wat leuk zeggefeliciteerd @Meysje Ja ik wil ook n echo haha.ben benieuwt. Bij ons liggen tweelingen in fam. Me moeder van tweeling en bij me vriend 3 ling