Ja was ook ff ongerust inderdaad, maar vandaag weer lekker emotioneel en me maag kan niet veel hebben dus het zal wel goed zitten hoop i dan.
@lady89 Poeh ja geloof dat je ongerust bent. roze hoeft niet slecht te zijn dus ik duim dat het dat ook niet is!
Dat het al minder is en je nog steeds geen krampen enz hebt is al een goed teken gelukkig.. ik duim heel hard mee!!
Ja hopelijk t blijft wel bij heel licht roze bloederlies alleen met afvegen .maar heb menstruatie krampen .Ben er bang voor dat mis gaat helaas .kan alleen naar afwachten net als de andere dames sterkte
Ja krampen heb ik nu ook soms nog.. stress ik ook soms wel als het meer is dan normaal. Ik duim voor jou natuurlijk ook!!
Uitgerekend 29 augustus Meysje - 30 jaar - 2e/3e kindje 4 september sannekrul - 27 jaar - 1e kindje Tijgertje88 - 29 jaar - 3e kindje 5 september femmie88 - 29 jaar - 2e kindje Nikki15 - 37 jaar - 3e kindje Lykke - 37 jaar - 1e kindje Ivypark - 30 jaar - 2e kindje 7 september Noukie1992 - 25 jaar - 1e kindje Salvatore - 33 jaar - 1e kindje 8 september Frummels - 30 jaar - 1e kindje lady89 - 28 jaar - 2e kindje 12 september Lizzy16 - 32 jaar - 2e kindje 1982Ikke1982 - 36 jaar - 2e kindje Afspraken Januari: 15 ll echo/intake en overdracht ziekenhuis Meysje 15 ll echo Lykke 16 ll echo Frummels 18 ll echo/intake lady89 19 ll echo Sannekrul 19 ll echo/intake ivypark 22 ll echo Nikki 15 24 ll echo/intake femmie88 26 ll echo/intake noukie1992 26 ll echo Tijgrtje88 31 ll echo Salvatore Februari 28 II Meysje geslachtsbepaling
Wat een schrik dat (lichte) bloedverlies en krampen. Rationeel gezien zeg ik, kan zo onschuldig zijn en hoeft echt niets te betekenen. Irrationeel sta ik ook nog elke keer doodsangsten uit. Dus ik leef met jullie mee en hoop op het beste. @Lykke spannend morgen echo! Ik mag morgen ook weer. Geen bloedverlies meer en voel me poepiezwanger. Maar juist door het vertrouwen krijg ik ergens het idee dat het misschien wel (deels) mis is
Succes @Lykke en @Meysje , op maar mooie echo's! @Meysje vertrouw je gevoel maar lekker, je voelt je zo zwanger als je bent
@Meysje en @Lykke heel veel succes vandaag! Wat goed Meysje dat je nu meer voelt. Wat merk je allemaal en hoe laat mag je? @lady89 hoe is het nu?
Hihi.ik bloed niet meer sinds gister avond laat!afkloppen. Ben net wel thuis gekomen van het werk.voelde me zo slecht.maar gezegd dat ik de griep had.voelde me zo zweverig.hopelijk n zwangerschap sytommga lekker op bank liggen. En op wat ben ik benieuwt na de andere met de echo!
En herkent iemand deze kwaal?stond vanmorgen op .last van me boven been!raar gevoel .en nu voelt t verdoofd aan!of ik er geen gevoel heb.heb me n aantal weken wel flink gestoten tegen n betonnen paal.stom je gaat nu alles voelen .
Nee dat heb ik nog niet gehad bij een zwangerschap. Merk wel dat me armen eerder gevoelloos zijn, misschien heb jij dat in je benen..