@Frummels oke.denk gewoon dat ik vanncht verkeerd gelegen ofso heb.t lijk beetje op beknelde zenuw.ervaring mee .heb t ook vaak aan de schouder gehad overbelasting werk
Dames jullie weten de spanning er wel in te houden hoor met jullie echo’s Morgen nogmaals bloedname bij de ha. Die info wordt dan ook aan de gyn doorgegeven. Vind het toch een beetje spannend en nieuwsgierig waar men hcg peil zal staan morgen Hier nog 11 dagen tot de echo, aftellen maar!!
Hier nog 16 dagen tot de echo, duurt een eeeeeeuwigheid. Ik voel me helemaal niet zwanger, vanochtend wat ongi krampjes maar verder echt niks.
@sannekrul .Ja heb t aan d3 linker been.soort doof gevoel spierpijnen @Salvatore .duurt lang he.ik vind donderdag al lang.pff gaat van alles door me hooft .of er wel wat zit en zo .maar geduld haha.en die kwaaltjes is bij mij ook wisselend .ene dag meer dan de andere .vanmorgen juist wel weer duizelig en zo.en gister weer menstruatie krampe .en roep maar niet te hard voor je t weet heb je weer kwaaltjes
Hier Alles goed hoor. Meeting kwam op 8+0 uit. Dus perfect. Bloeding ook zo goed als weg. Zoals het er nu uit ziet heb ik geen verhoogd risico op een miskraam meer aldus vk en gyn
Wat een super nieuws meis!! Was de kleinere baby nu helemaal ‘bij’ gegroeid want die was eerst wat kleiner toch?
Wauw @Meysje wat een prachtige echo! En wat goed nieuws! Heerlijk van genieten. Nog steeds geen last van kwaaltjes?
Uitgerekend 28 augustus Meysje - 30 jaar - 2e/3e kindje 4 september sannekrul - 27 jaar - 1e kindje Tijgertje88 - 29 jaar - 3e kindje 5 september femmie88 - 29 jaar - 2e kindje Nikki15 - 37 jaar - 3e kindje Lykke - 37 jaar - 1e kindje Ivypark - 30 jaar - 2e kindje 7 september Noukie1992 - 25 jaar - 1e kindje Salvatore - 33 jaar - 1e kindje 8 september Frummels - 30 jaar - 1e kindje lady89 - 28 jaar - 2e kindje 12 september Lizzy16 - 32 jaar - 2e kindje 1982Ikke1982 - 36 jaar - 2e kindje Afspraken Januari: 16 ll echo Frummels 18 ll echo/intake lady89 19 ll echo Sannekrul 19 ll echo/intake ivypark 22 ll echo Nikki 15 24 ll echo/intake femmie88 26 ll echo/intake noukie1992 26 ll echo Tijgrtje88 31 ll echo Salvatore 31 II termijn echo Meysje Februari 14 II echo en reguliere controle Meysje 28 II Meysje geslachtsbepaling
Hier de echo na vrijdag gezet.veloskundige belde hoe t ging.had met haar n afspraak donderdag.maar zei mag helaas geen inwendige echo doen.dus alleen donderdag intake en vrijdag middag pas echo.anders zat ik donderdag nog in onzekerheid met de gewone echo.dus nu helemaal onzeker