Ja laten we daar op hopen!! Ik ga daar ook even een kijkje nemen! Hier zouden we ook een lijst kunnen maken, zodat hier ook een overzicht is van de uitgerekende datums en afspraken?
Ik heb vanochtend nog getest. Dipstick is van de 26e en vandaag (links). Wondfo is van de 26e, gisteren en vandaag (links). Zie bij de dipstick genoeg oploop voor 48u. De wondfo wat minder vergeleken met gisteren, maar daar lijkt de controlestreep ook lichter. Ga dus morgen ook weer testen. Wil graag een knaller .
Ik ben vanochtend door de vk gebeld voor de intake en 1e echo. Is 24 januari in de ochtend, dus ik kan langzaam gaan aftellen. En komende woensdag komt MvM langs. Kan ik ook weer gaan plassen de week erna . Heb net ook nog 2 digitale cb besteld. Ga er zaterdag vast 1 doen denk ik! Hoop 2-3 te krijgen dan .
Ga toch mijn plasje alsnog ophouden en even niet drinken, als hij straks geconcentreerd genoeg is dan test ik vnv nog, ik ben er niet gerust in word echt lastig van al dat getwijfel van mezelf waarom maak ik mezelf toch zo gek
Kun je niet beter morgen testen voor de zekerheid? Dan weet je zeker dat je meer oploop zult zien. Weet dat het moeilijk is. Ik ben nu juist steeds veel aan het drinken zodat ik weet dat ik geen test kan doen
ja was op het werk aan het twijfelen en toch maar goed door gedronken, ik ben thuis gekomen en meteen mijn temp gemeten en had maar 35.4 ik dacht dit kan niet !!! en test opnieuw 36.2 (kwam net van buiten), maar was zo ongerust ... even geacclimatiseerd en weer gemeten en toen was hij terug 37 zoals de voorbije dagen. maar het kwaad was geschiet in mijn hoofd en en nu zit het er in dat ik moet testen ... ik voel me zo'n idioot! ben nog er nog steeds niet uit hoor testen niet testen en wachten tot morgen ondertussen niet aan het drinken zodat ik later nog kan beslissen
Heel herkenbaar die angst Nouk, maar ik vraag me af of je niet nog meer gestresst gaat raken door testen vanavond....de kans dat hij lichter is doordat het geen ochtendurine/geconcentreerde urine is, is zeer aanwezig en je kan ook niet vergelijken. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar zou het rot vinden als je nog meer van streek raakt. Ik probeer maar steeds tegen mezelf te zeggen: je hebt er toch geen invloed op, het gaat zoals het gaat....werkt bij mij niet altijd helaas, maar meestal wel. Straks heb je over een paar dagen een knaller en zit je niet een paar uur, maar dagen in spanning tot de echo, dus het is meteen een goede oefening.
Ja wondfo is niet meer wat het geweest is..,ik had eergisteren met wondfo een mini streepje na vijf min en een mega donkere test na een paar uur. Vandaag was mn wondfo heel duidelijk na vijf minuten, maar is hij iets lichter opgedroogd dan die van eergisteren ( waar ik mij geen zorgen over maak, vanwege de duidelijkheid Vd streep binnen afleestijd plus ander merk test die ik deed is ook keurig opgelopen). De controle streep is ook een stuk donkerder dan de controlestreep van de test van vandaag. Mooie testjes!