Ja ik plan ze altijd vroeg omdat ik anders de halve dag aan het nagelbijten ben, kan daar door alles wat er gebeurd is niet meer zo goed mee omgaan. Al moet ik zeggen dat nu ik goede echo’s heb gehad en de tijd tussen de echo’s niet mega lang is het wel beter uit te houden is. Gelukkig krijg je nu een andere gyn en heb je hopelijk een fijne ervaring deze keer!
Jaa met zun 3e aftellen. Hoelaat moest jij nog eens @noukie 1992 ? Ook best wel vroeg he? Ja ik kon eigenlijk woensdag om 9.15u al maar dan kone vriend niet mee en hij wilt natuurlijk wel mee voor de eerste echte echo. Ja verheug me ook erg erop! Daar op de afdeling zijn leuke gyno's enz dus heb er wel meer vertrouwen in
Jaa voor jou extra spannend! Ik heb ook wel lichte zenuwen toch nog, had gedacht dat ik rustiger zou zijn na vrijdag maar valt toch tegen. Konden we de tijd maar vooruit spoelen haha
Ik vind het per week steeds spannender worden om de 12 weken dichterbij te zien komen.. echt vreemd haha
Vind zo lang duren tot de 12 weken haha.kan nie wachten. Dat we eindelijk iedereen kunnen zeggen dat we n kindje bij krijgen
Wij gaan het langzaam vertellen als de echo vrijdag goed is. Dan heb ik er wel redelijk vertrouwen in. De kids moeten vrijdag ook nog mee aangezien ik geen oppas heb dus ik hoop echt dat alles goed is..
Extra spannend dan @Tijgertje88! Hier morgen om 9.15 de 1e echo. Zo nog even sporten dus lekker wat afleiding vanavond en dan morgen al vroeg aan de beurt .
Dames spannend!ben benieuwt!bij ons weten wie dichtbij staan het al .meschien naar de termijn echo aan meerere bekent maken
Hier een goede echo gehad met een mooi kloppend hartje. De meting kwam uit op 8w2d. Was helaas wel uitwendig, dus zie je op de foto niet veel meer dan een witte vlek . Heb volgende week woensdag nog een extra echo gepland, omdat we het volgend weekend tegen een hoop mensen willen vertellen en wil dan wel zeker weten dat het nog goed zit.