Snap je testdrang Noukie...maar ga op tijd naar bed! Dan is het sneller ochtend en kan je testen met geconcentreerde urine
@Frummels morgen is het weer heel vroeg testen voor het werk, de test van 's ochtends was vorige keer een pak lichter dan deze van de dag ervoor ('s middags), wanneer ik 's avonds weer testte was hij ineens donkerder dan de dag ervoor. Dus weet nu niet wat best is toch 's ochtends testen of deze avond of morgen avond. ben er nog niet uit ik ben nogal een nacht plasser, wanneer ik wakker word moet ik plassen of slaap niet meer
Doe je beide anders? Eentje voordat je gaat slapen, en 1 wanneer je wakker bent. Kan je direct goed het eventuele verschil waarnemen
het is mijn laatste anders had ik niet getwijfeld Heb mijn ventje al de opdracht gegeven morgen een heel arsenaal in te slaan aangezien hij niet moet werken
Uitgerekend 29 augustus Meysje - ? jaar - 2e kindje 4 september sannekrul - ? jaar - 2e kindje 5 september femmie88 - 29 jaar - 2e kindje Nikki15 - 37 jaar - 3e kindje 7 september Noukie1992 - 25 jaar - 1e kindje 8 september Frummels - 30 jaar - 1e kindje Afspraken Januari: 9 ll echo Meysje 24 ll echo/intake femmie88 26 ll echo noukie1992
Ik heb toch maar alvast een lijst gemaakt. Als jullie de kleurtjes te zoetsappig vinden passen jullie het maar aan @sannekrul en @Meysje, ik weet niet hoe oud jullie zijn, dus dat kan dan nog ingevuld worden.
Aha...ik ga meestal rond elf uur naar bed en als ik vanaf negen uur niet meer drink, hoef ik er s nachts niet meer uit. Als ik de dag erna test, dan drink ik zelfs niet meer na achten. Ben je er al uit wat je gaat doen? Wanneer was je laatste test?
Hoihoi. Mag ik me hier ook meldenheb op de eerste kerstdag positief getest met n vroege test.had n cyclus rond de 25 a 31 dagen.vandaag weer getest met cb.sto d 1 a 2 weken zwanger. Ben trouwens 28 jaar en heb n zoontje wat vandaag 4 is geworden.
He Lady, welkom en gefeliciteerd. Ik heb ook eerste kerstdag positief getest. Dan zal jij denk ik nu ook rond 12dpo zijn net als ik? Zal ik je uitgerekende datum voorlopig op 8 september zetten?
Uitgerekend 29 augustus Meysje - ? jaar - 2e kindje 4 september sannekrul - 27 jaar - 1e kindje 5 september femmie88 - 29 jaar - 2e kindje Nikki15 - 37 jaar - 3e kindje 7 september Noukie1992 - 25 jaar - 1e kindje 8 september Frummels - 30 jaar - 1e kindje Afspraken Januari: 9 ll echo Meysje 24 ll echo/intake femmie88 26 ll echo noukie1992
@Frummels ik ga zo een plasje doen en zien wat het zegt, kan niet meer ophouden Als het niet donker genoeg is wacht ik wellicht tot morgen. Laatste test was gisteren avond
Waarom ben ik toch zo’n idioot.. Plasje was best licht van kleur maar ik dacht laten we het toch maar doen anders zien we morgen wel weer, nu ben ik toch sowieso al ambetant Maaaaaar ziet er mooi uit en kan weer lekker wegdromen zonder zorgen vanavond Morgen ga ik Wrs weer de idioot uithangen
Nu wil ik ook weer .. Maar ik wacht tot morgen, want heb veel te veel gedronken de laatste uren. Denk in de middag pas. Die zijn voor mij ook altijd beter dan ochtendtesten.
Het is zo fijn om vooruitgang te zien, dat geeft je echt het gevoel dat je baby lekker aan het groeien is
@Frummels dat is goed.heb n app daar staat het op dus.was in augustus gestopt met pil .en steeds onregel matig cyclus.laatste mentruatie 31 dagen.morgen bel ik alvast voor n afspraak bij vk. En spannend hier zeg met het testen!