Ja Voor 2 maanden. Vriendin van me had m ook en is echt super. Krijg hem deze week , hopelijk als de 2 maanden om zijn voel ik hem/haar. Ik betaal meer voor pretechos... via kruidvat kan je korting krijgen. Ik zal het laten weten! Ben benieuwd
Hoi dames. Drukke/hectische week gehad vandaar dat ik er weinig was.. 2 zieke kids, waarvan 1 al sinds vorige week woensdag. Vrijdag van de trap gevallen, niet erg slim haha, maakte me niet erg veel zorgen tot ik zaterdag ochtend een bloeding had.. spoed echo gehad maar gelukkig klopte het hartje nog en zag het er verder goed uit, verder ook geen bloed meer verloren. Wel nog flink blauw en pijnlijke ribben. Ik ga ff terug lezen en reageren
Ik heb tot geloof 6 weken maar utro gebruikt, daarna maakt jr lichaam zelf genoeg aan. Bij de tweeling heb ik het tot ongeveer 12 weken gebruikt.. Moet zeggen dat ik het deze keer ook erg spannend vond om te stoppen zo vroeg.. Mijn kwaaltjes komenen gaan, soms heb ik dagen nergens last van en dan ineens heb ik weer vanalles.. Maakt mij soms ook heel onzeker!
Zo'n babywatcher zou mij geobsedeerd maken denk ik haha. Zou volgens mij me nog gekker gaan maken als ik iets voel wat ik niet ken ofzo.. Het is wel leuk om natuurlijk tr spieken naar de beeb, al vind ik het wel spijzig nog
O wat eng dat je van dr trap ben gevallen.gelukkig is het goed afgelopen!Ja vind nog wel spannend met die bloeding .maar gelukkig vrijdag termijn echo .En gelijk maar eens vragen over de ontlasting .kan zo moeilijk gaan he.
Ja ik kan ook maar 1 keer in de 3 a 4 dagen naar de wc, dan is het net beton haha. Her er gelukkig niet veel last van
Sorry dames drukke periode achter de rug, dus even wat minder actief @lady89 wat schrikken meid! Vind het erg onmenselijk dat ze je niet even een extra echo willen geven, hopelijk is vrijdag snel daar! Wauw zo’n baby watcher, dat wil ik ook wel denk dat ik minstens elke dag wel eens zou piepen dan
Hi dames .Heb zonet n hevige bloeding gehad.ik voelde t gewoon eruit letterljk spuiten.bloede niet opgehouden.heb buikpijn.voel me niet lekker.morgen vroeg maar snel bellen.moet.morgen ook nog werken .Ben bang op n slechte afloop.kan wel janken!
Ja bloed nog wel. Niet heel veel.vanmiddag 17 uur mag ik gelukkig terecht!ben bang dat verkeerde afloop is .maar je weet nooit .vond gewoon eng gister avond
Ja dat snap ik heel goed, zou me ook rot schikken en bang zijn.. Ik duim dat alles goed is! Dat het maar gauw 17uur is pff