Uitgerekend 29 augustus Meysje - ? jaar - 2e kindje 4 september sannekrul - 27 jaar - 1e kindje 5 september femmie88 - 29 jaar - 2e kindje Nikki15 - 37 jaar - 3e kindje 7 september Noukie1992 - 25 jaar - 1e kindje 8 september Frummels - 30 jaar - 1e kindje lady89 - 28 jaar - 2e kindje Afspraken Januari: 09 ll echo Meysje 24 ll echo/intake femmie88 26 ll echo noukie1992
O dat is bij jou al helemaal snel ben je den net 7 weken? Super leuk ! Ik heb er zin in Hebben jullie nog getest ?
Uitgerekend 29 augustus Meysje - ? jaar - 2e kindje 4 september sannekrul - 27 jaar - 1e kindje 5 september femmie88 - 29 jaar - 2e kindje Nikki15 - 37 jaar - 3e kindje 7 september Noukie1992 - 25 jaar - 1e kindje 8 september Frummels - 30 jaar - 1e kindje lady89 - 28 jaar - 2e kindje Afspraken Januari: 09 ll echo Meysje 19 - echo Sannekrul 24 ll echo/intake femmie88 26 ll echo noukie1992
Ja dan ben ik als goed is 7 wk Krijg dan inwendge echo he.doen ze hier standaard rond de 7 weken Heb gister nog stiekum getest met cb .1 a 2 wk stond erop oja heb ik al gezegd geloof ik
Vriend maar noem hem mijn ventje Ja hij stelde het zelf voor laatst ik verschoot toen echt en vond het echt wel leuk en lief gisteren toen ik zo lastig was zei hij ook al “allee zal morgen maar eens testjes gaan halen zodat je gerust kan zijn, hoeveel moet je er hebben” Hij weet ondertussen al waar die testen van Kruidvat liggen enz dus dat lukt nog net, zou graag ook een digitale willen maar dat durf ik niet vragen
Haha mijn vent haalde bij me vorige zw ook gewoon testen wel de verkeerde haha.ja had de digital gedaan aleen om te geloven idd. Terwijl je t allang wist.eigelijk jammer geld he.
Ik heb net weer getest, maar ben toch wat minder tevreden over de wondfo testen. Vind er per test toch wel veel verschil in zitten en de sensibaby dan een stuk duidelijker. Heb nog 1 wondfo en dan blijf ik verder bij de sensibaby testen. Als ik alleen de wondfo net gedaan zou hebben, zou ik helemaal nerveus worden en gaan twijfelen, terwijl de andere test wel duidelijk oploop laat zien. Morgen een cb met indicator doen. Ben benieuwd wat daar uitkomt.
Ja meid dat had ik ook ik denk dat het nu gewoon minder hard oploopt dan in het begin ofzo.. Ik heb ook een CB besteld misschien morgen binnen.. ik moet trouwens zeggen dat de wondfo testen die ik heb rare streepjes en stipjes op de teststreep hebben, bij jou ook zie ik.. Maar jou dipstick testen zijn mooi hoor meid !
Deze zijn van mij.. Boven van gisteren en onderste van vandaag. Misschien volgende week een knaller voor mij/ons Zie je hier ook dat mijn streepjes van vandaag ( test en controle ) veel dunner zijn ?
Hier ook problemen met de k2v5 Vanavond weer getest ben tevreden met mijn testje, maar zag meteen een kleur verschil in de controlelijn (die is op mijn nieuwe test veel lichter), dus wel jammer want dan is het niet zo handig vergelijken wat de oploop betreft. Maar soit het is weer een mooie test. Nu weer eerst zondag ochtend / middag testen. Dan zal het wel bijna gaan knallen zeker
al kwaaltjes te bespeuren bij jullie? Hier is het nog steeds maar plattekes. Alleen af en toe wat steekje is de buik en wat last van men onderrug en 's ochtends wat duizelig. Verder niet echt iets te benoemen.
Vind n mooie test.zou voor je eigen gevoel cb digitaal doen heb ik gister ook gedaan.nu test ik niet meer