Uitgerekend 29 augustus Meysje - ? jaar - 2e kindje 4 september sannekrul - 27 jaar - 1e kindje Tijgertje88 - 29 jaar - 3e kindje 5 september femmie88 - 29 jaar - 2e kindje Nikki15 - 37 jaar - 3e kindje 7 september Noukie1992 - 25 jaar - 1e kindje 8 september Frummels - 30 jaar - 1e kindje lady89 - 28 jaar - 2e kindje Afspraken Januari: 09 ll echo Meysje 16 ll echo Frummels 18 ll echo/intake lady89 19 ll echo Sannekrul 24 ll echo/intake femmie88 26 ll echo/intake noukie1992
Mijn test van vandaag gaat toch al wat knallen Slechte test wel want loopt een witte lijn in het midden.. Morgen doe ik nog de cb, ben benieuwd
@Tijgertje88 welkom!ik heb ook n afspraak voor 11 staan voor moeder voor moeders.vind spannend .bij de eerste nooit aan mee gedaan.en @noukie 1992 morgen vroeg gelijk doen en geen meer gebruiken haha.je bent overduidelijk zwanger idd.ben je nog bang of kan je t niet geloven?je had duidelijke test dan mij hoor.
Mooie testen! Mijn kd knalde niet maar de cb gaf al 2-3 weken aan. Moeilijk te geloven he dat het echt zo is
Super dat je ook mee gaat doen, mede dankzij hun kon ik zwanger worden dus ik wou meteen weer mee doen.
@lady89 ik kan het nog altijd moeilijk geloven daarom dat ik elke dag test en geeft het me telkens weer een serieuze boost en geloof ik het toch telkens echt weer dat ik wel zwanger ben zeker als je hem zo donkerder ziet worden, dat geeft je echt het gevoel dat er een wondertje aan het groeien is Langst de andere kant ook bang dat het mis zou gaan hoor, dus wou toch elke keer ook de bevestiging dat het wel goed gaat Morgen doe ik nog de cb en een kv teglijk en dan stop ik met testen (dat denk ik nu toch althans )
in belgie heb je het niet had het al eens opgezocht lijkt me wel leuk om te doen, maar gaat dus niet.
Ja als je n steentje bij kan dragen toch.is mooi en @noukie 1992 dat snap ik dan wel .dat je bang bent.dus snel.maar n echo toch .ben ook nog wel.n beetje bang hoor of t goed blijf gaam
Mijn tester werden bijna niet donkerder en de cb gaf meteen 2-3 weken aan. Ik vind het nu nog spannend en heb al 4 dagen niet getest terwijl ik dat het liefste wel nog doe haha.
Ik zie ze toch mooi oplopen hoor bij elke test, dus dat zit wel goed! Na morgen mijn cb stop ik ook met testen hoor, dan is het wel klaar
Op een gegeven moment moeten wr stoppen haha. Ik heb wel het geluk dat ik dinsdag nog moet bloedprikken voor zhuis en woensdag komt moeders voor moeders en die willen ook testen haha. Dat vind ik helemaaaaaal niet erg hahaha
Die van het kV kunnen niet meer donkerder, deze ochtend nog 1 gedaan en een CB Nu zijn we klaar om af te tellen naar de echo, ik ben dus echt wel zwanger
Pff hier ineens super onzeker.. Heb al sinds voor positieve test gerommel in me buik, van krampen tot steekjes enz.. heb paar dagen geen bruinverlies gehad maar nu heb ik meer krampen weer en net ook weer wat bruinverlies.. Ik weet dat dat erbij kan horen maar ik ben zooooo onzeker en bang ineens. Moet me inhouden om niet te janken haha
Snap je onzekerheid meid, denk dat ik net hetzelfde zou reageren, maar het hoort er gewoon bij. Krampjes en bruinverlies kunnen beide mooi samen gaan met een zwangerschap. Hoop dat je je snel wat beter voelt!
Wat een stress he....zo bang dat het je weer wordt afgenomen.....ik hoop dat alles goed zit meis, je CB van vandaag (toch) is in ieder geval prachtig! Ik heb vandaag ook niet zo’n lekker dagje omdat ik minder voel dan gisteren. Ik ben de hele tijd mijn mantra: je kan er toch niets aan doen/veranderen aan het herhalen...
Die test was van noukie maar wat je zegt je kan er niks aan veranderen. Hopelijk kan ik snel een afspraak krijgen haha
J Bij de twins had ik continu krampen, bruin en rood verlies dus je zou denken dat me dit niks doet haha. Maar denk omdat zwanger worden nu zo 'soepel' verliep ik nu doem ga denken haha.