Eind augustus proberen een kindje te krijgen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lien26, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ 1eKruimeltje: Ik heb mijn eisprong gehad op dag 28. Ik heb het ook goed gevoeld. En het is ook op mijn tempkaartje te zien. ;) Maar die lange cyclussen zijn wel super vervelend. :( Hoop dat ze nog eens korter gaan worden.
    Ik heb CB testen en 3 gevoelige testen van Sensitest... maar ik wacht gewoon tot het mijn nod is. ;)

2. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Zo dames,

Jullie kletsen er wat vanaf.
    Ik heb morgen een gesprek bij de vk gezien een eventuele volgende zwangerschap niet geheel risicoloos zal zijn (vorige HELLP-syndroom gehad). Daarna maar eens concrete plannen maken.
    Waarschijnlijk wordt het niet aug dit jaar, heb net een nieuwe functie op m'n werk die ik heel graag wilde en mij hiervoor nu ook 100% wil inzetten. Echter het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....
    Dus allicht klets ik mee tot er beebs zijn geboren en anders schuif ik op naar een andere maand.

Succes en flink klussen he ;)

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ babywish
    Oke thanks, zal donderdag eens kijken als ik in de stad ben. Kan ik die mooi lezen tijdens mijn vakantie :)

@ essie
    Maar ookal voel je je nog niet zwanger, zou je dat best kunnen zijn hoor. Niet elke vrouw krijgt gelijk allerlei kwaaltjes ;)

@ jomidi
    Kan me voorstellen dat je je nu eerst op je nieuwe functie wilt richten. Ach je ziet vanzelf wel wanneer het komt toch?

Gister even bij schoonouders geweest om wat op te halen van de tent. Gingen ze de babyfoto's van mijn man erbij halen, wat was hij een schatje ;) volgens ons zijn zij er wel aan toe om opa & oma te worden, dit leek wel een hint van hun, haha

4. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Ik heb vanavond een gesprek van moeders voor moeders.
    Nu gaat het echt beginnen allemaal.

Ik voelde ook niks, qua teken op een zwangerschap, maar was t wel haha.
    Zelfs nu nog niet eens!

Gister huisarts gebeld ivm hooikoorts, ik mag geen medicijnen meer hebben, maar nies me de pletter en m'n neus!
    Nu mag ik alleen een neusspray, dus die straks maar ophalen en hopen dat die helpt.

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Brondy en Lien26: Het is toch raar dat ik niks voel?! Je moet toch wel iets voelen als je zwanger bent of niet?
    Ik voel helemaal niks. En mijn gevoel geeft ook gewoon aan dat ik ongi ga worden volgende week.
    Ik moet het nog maar even afwachten allemaal. ;) Het blijft nog even spannend. :p

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    #186 Brondy, 2 aug 2011
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
    Mag je ook geen homeopatische middelen slikken??
    Heb ook last van hooikoorts maar ben nu overgegaan op die van dokter Vogel. Zolang ik nog niet zwanger ben slik ik die gewoon ;)
    Heb de bijsluiter gelezen en daarin staat dat het niet schadelijk is voor zwangeren.. :(

@ esmee
    spannend hoor, wachten duurt wel lang he ;)

7. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Ik heb z'n erge last van de hooikoorts, al jaren, dat alleen medicijnen helpen. Homeopatisch helpt mij niet.

@Esmee:ik had ook geen flauw idee dat ik zwanger ben hoor.

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lien26: Jij maakt het wel extra spannend hoor voor mij. Hahahaha.. ;):p We wachten rustig af. :)

9. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Esmee.... Gewoon afwachten op de dag dat ik de test deed had ik een gevoel dat ik ongesteld moest worden.
    Je kunt er niet van opaan!
    Als je een test besteld van zwanger en kids kun je al testen haha

10. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    owh ik had even niet gevolgd dat er al wat zwanger zijn van jullie, gefeliciteerd!!!
    En dat je nog niks voelt.........dat kan nog makkelijk. Je bent nog maar zo kort zwanger, je piept volgens mij bij 7/8 weken.
    Tijdens mijn intake zei ik ook, owh nee, helemaal niet misselijk ect. NOu ik heb het geweten, kotsen kotsen kotsen na de 6 of 7 weken.
    Ik hoop het natuurlijk niet voor jullie he, begrijp me goed, maar zo ging het bij m'n vriendinnen ook.

Maar zolang je er doorheen fluit, vooral heeeeeeeel veel genieten.

11. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Uch ik bedoel niet piept maar PIEKT.

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Jomidi: Ik snap wel dat jij even voor je werk gaat. Dat is ook zeker wel erg belangrijk.
    Heel veel succes in iedergeval!!

Lieve meiden, ik ga nu lekker van de zon genieten.
    Straks/ vanavond ben ik er weer.

Fijne middag allemaal!

X!

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ essie
    Ben jaloers, ik kan niet naar buiten, zit binnen te werken :( straks in de pauze even naar buiten. Vanavond maar buiten eten ;)

14. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Ik ben vandaag vrij, maar zit ook binnen ivm de hooikoorts....
    Morgen werken en donderdag en dan een weekend naar Belgiƫ...

15. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    heerlijk he?! dit weer! lekker buiten eten inderdaad!
    maar voor de rest zit ik ook de hele dag binnen helaas!

wij hebben dit weekend flink geklust want ik dacht dat ik m'n ei had, maar was de laatste keer een beetje raar ongesteld geweest (eerst n beetje en toen pas 2 dagen later de rest) dus ben nu een beetje de tel kwijt in m'n cyclus!
    dus wilde dat ik nu ff de tijd door kon spoelen zodat ik weet waar ik aan toe ben of weer gewoon op schema zit..
    echt lastig zo!
    zou nu ook niet weten wanneer ik het weer moet worden! :(

16. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @lien: balen hoor! hooikoorts! maar wel veel plezier in belgie!

17. Silliej1988

9 jun 2011
    63
    0
    0
    Mama Zijn
    ik woon in hilversum
    wij gaan er deze maand ook vollop voor
    als het ons nu mag lukken op 17 juni ben ik helaas gecurriteerd met 8 weken zwanger zijn.

ik en me vriend hadden gehoopt op een nieuwe wonder maar helaas mocht het niet zo zijn.
    nu heb ik eindelijk na een paar hele goeie weken weer last van de rooie duiveltjes

dus me lichaam werkt nog nu mogen wij in de week van 11 augustus flink klussen ;);):D

18. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @ Silliej1988 Hopelijk gaat het nu helemaal goed komen. Wat moet dit rot voor jullie geweest zijn zeg!

@ Lien26 Ik heb normaal ook ontzettend last van hooikoorts, maar dit is het 1e jaar dat ik er minder last van heb!

Vandaag heerlijk wezen varen. Wat een weertje he? Gelukkig heb ik nog 3 weken vakantie! Helaas wordt het weer alleen binnenkort wat minder!

19. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum, maar ook ik/wij hopen deze maand een kindje te maken :).
    Ik heb al een zoontje van 9, dus ik ga voor mijn 2e en mijn man voor zijn eerste, al ziet hij zichzelf nu ook al als vader van mijn zoon.
    Eind juli is mijn mirena verwijderd na 7 jaar, dus spannend of het gaat lukken. Ik menstrueer al 7 jaar niet meer, maar voel wel bijna iedere maand mijn eisprong en zodoende denk ik dat mijn vruchtbare periode tussen 2e en 3e week van augustus is.
    Het zou natuurlijk geweldig zijn als het in 1 keer lukt, maar daar ga ik niet van uit. We gaan gewoon heel relaxed en fijn klussen :).
    Liefs Poppenkop

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ lien
    Vervelend dat je er zoveel last van hebt :(
    Ik normaal ook, maar net als Norge dit jaar veel minder. Komt door al die regen. Maar maandag ochtend kon ik gelijk merken dat het mooi weer zou worden, gelijk niezen.

@ sillie
    Welkom...
    Zware periode gehad dus? Hopelijk gaat het nu helemaal goedkomen.

@ poppenkop
    ook welkom
    Je weet maar nooit hoe snel het gaat, kijk naar Lien ;)

Deel Deze Pagina