@ Silliej1988 en Poppenkop: Welkom en leuk dat jullie hier gezellig komen mee kletsen. @ Silliej1988: Pfff.... pittig hoor wat jullie meegemaakt hebben. Ik hoop dat het weer heel snel raak mag zijn en dat de kleine dan mag blijven plakken. Succes en veel klusplezier! @ Lien26: Balen dat je zo'n last hebt van hooikoorts. Ik heb het met vlagen. Dan weer wel en dan weer niet. Ook heel vervelend. Zo lekker als het gister was zo rot is het nu. Dacht dat het vandaag ook nog lekker weer zou worden. Wat een tegenvaller. Had leuke plannen...
Hey daar ben ik ook weer ff. Wat duren die laatste paar dagen van de pil lang zeg. Of komt het omdat ik er nu op zit te letten. Nou vanavond mag ik eindelijk die laatste. En dan van het weekend komen de duveltjes weer. Alle nieuwe meiden welkom!!!!!!
@ 1eKruimeltje Wat spannend he? Bij mij gaat de mirena er volgende week pas uit, maar kan niet wachten. Ik zie zo op tegen mijn hevige mensturatie die ik normaliter had!!
Mij god Esmee, allebei zwanger..... Hoe snel kan het gebeuren Leuk samen zwanger!! Gefeliciteerd!!!!!! Hoe ver ben je nu?
@ Poppenkop: Bedankt voor je felicitatie!! Het is nog zo pril. We kunnen het niet geloven. @ Lien26: Jij ook bedankt voor je felicitatie! Net weer een test gedaan en weer positief!! Echt bizar dat het in 1x raak is. Maar het kan nog alle kanten op. Ik ga straks de dokter bellen. Ik zou dan vandaag 5 weken en 3 dagen zijn. Maar zit nog 3 dagen voor NOD.
@essie: GEFELICITEERD!!!!! wat super dat jij ook al zo snel zwanger bent!!!!! is dat een voorteken dat dit een vruchtbaar forum is? want dan blijf ik ZEKER nog even hangen! haha! voel je je goed? of voel je juist nog helemaal niks? dat lijkt me dan ook heel onwerkelijk..
zit me trouwens net te bedenken, dit topic heet EIND augustus een kindje krijgen! en augustus is pas net begonnen! haha! echt zo gaaf!!!!
@ Essie GEFELICITEERD!!! Leuk leuk!! Dit forum lijkt nu inderdaad wel erg vruchtbaar 2 meiden die gelijk in de eerste ronde zwanger zijn, hmmmm, nu kan ik niet wachten tot ik mag testen, hahahah
@ Brondy: Bedankt voor je felicitatie!!! Ik zie dat jij flink aan de klus moet aan je banner te zien. Heb je al van te voren geklust? Heel veel klusplezier en ik hoop zooo dat het bij jullie ook zo snel raak mag zijn.
@ essie vanaf afgelopen zaterdag zijn we om de dag aan het klussen geweest vanavond gaan we ook zeker klussen. Morgenavond gaan we op vakantie, neem wel een test mee, ookal zal het tevroeg zijn. Welke testen heb jij gebruikt? van zwanger en kids toch? De heel gevoelige of normale??
@ Brondy: Ohw spannend. Hoop zo dat het raak is. Ik heb van Sensitest een zwangerschapstest gebruikt... met deze kan je 4 dagen voor je NOD testen. Ook heb ik de ClearBlue plus gebruikt. Ook met deze kan je 4 dagen voor je NOD testen. Ik heb ook nog een digitale CB test liggen, maar die doe ik echt na mijn NOD pas.
Oke Ik heb ze van zwanger en kids, de normale kun je volgens mij ook 4 dagen voor NOD gebruiken. De zeer gevoelige al 6 dagen ervoor dacht ik. Naja we wachten af. Vind het nog best moeilijk hoor om te wachten. Dus neem beide mee op vakantie, de zeer gevoelige en de gewone Heb ook nog een digitale CB, maar die gebruik ik pas als een van de anderen positief zegt.
Ik heb eerst die van zwanger en kids gedaan, de zeer gevoelige test. Daarna een CB met indicatie hoe ver. Ongelofelijk dat we allebei zwanger zijn Esmee... Ben je paar dagen korter als ik haha.
@ Lien26: Ja, ben echt maar een paar dagen korter dan jou zwanger. Ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen. Maar ik ga nog geen banner doen. Daar wacht ik mee tot mijn NOD is geweest.
Jeetje Essie wat een verrassing. GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan. Ik mag hopen dat dit idd een vruchtbaar topic is
geweldig jongens als dit idd een vruchtbaar topic is dan blijf ik hoor hahah ik hooop het ook zoooo erg maja de tijd zal het leren heh
@ 1eKruimeltje: Bedankt voor je felicitatie. Het is nog niet te bevatten hoor. Ik doe morgenochtend gewoon weer een test. Allemaal bevestiging. Het is ook nog zoo pril. Nu maar hopen dat ie blijft plakken.