@ 1eKruimeltje: Bij jou wordt het ook spannend hoor. Zie aan je banner dat je morgen kan testen!!!! Duim voor je!
Wat een spannend topic dit! En al twee dames zwanger, gefeliciteerd!! Ik begin deze maand ook met proberen zwanger te worden. Maar dan als BAM. Ergens volgende week krijg ik mijn eerste inseminatie.
Dank je essie. Maar kan niet testen hoor. Ik had vast een banner gemaakt. Krijg als het goed is vandaag of morgen mijn ontrekkingsbloeding. Ik had woensdag mijn laatste pil. Hoe voel je je?
@ 1eKruimeltje: Ohww vandaar. Dus dan kan je er deze maand voor gaan. Super spannend. Ik vond het ook super spannend om gestopt te zijn met de pil. Ik ben super moe en verder kan ik het nog steeds niet geloven. Het besef is er nog niet. Dat gaat denk ik pas echt komen als ik overtijd ben. Heb wel tot nu toe elke ochtend een zwangerschapstest gedaan en ze zijn tot nu toe nog allemaal positief. Leuk om te zien. Verder zou ik heeel graag willen weten hoe het er nu aan toe gaat in m'n buik. Zoo nieuwsgierig. @ Tamio: Spannend! Ik hoop dat het gelijk raak is en blijft plakken. Veel succes!
Hallo allemaal Ik weet niet of ik hier goed zit, maar wij willen nu ook gaan voor ons eerste kindje Ben vandaag ongesteld geworden en heb een cyclus van 27 dagen! Helemaal super dus. Zouden jullie nog een natuurlijke menstruatie afwachten of er gewoon voor gaan..? Gr kruumel
@ Kruumel: Tegenwoordig hoef je niet meer te wachten op het ontpillen en kan je er gewoon voor gaan. (Dit is watik gehoord heb hoor) Ikzelf heb wel 2 normale menstruaties afgewacht en nu ben ik zwanger en het was in 1x raak. Het is ook waar jij je het prettigst bij voelt.
@kruumel: ik zeg; gewoon voor gaan!!!! wij hebben ook best even getwijfeld wanneer we zouden beginnen, maar toen het moment daar was hebben we de condooms toch maar achterwegen gelaten.. en nu staan we echt helemaal achter onze beslissing en zijn zelfs en beetje ongeduldig! haha! we zijn nu 2 maanden voor het "echie" bezig en moet eind deze week ongesteld worden.. (liever niet natuurlijk!!) maar ik zou nu al willen dat deze week voorbij is zodat ik weet of het raak is..voel nog helemaal niks helaas..
Ik stop wel 11 aug maar voor het eggie gaan we nog niet. Wel neem ik net als de vorige keer mijn vitamines want foliumzuur is wel belangrijk. En verder geniet van elkaar
@ Babywish84: Wachten duurt dan lang he?! Had ik ook. Elke dag duurde te lang. Maar ik ga voor je duimen hoor!!! Hoop het zo.
Hoi! Wij hebben vorige week ook besloten dat we voor een tweede kindje gaan. Ben echt super blij! Heb voor het weekend mijn Nuvaring eruit gehaald en ben gisteren ongesteld geworden. We hebben wel besloten om deze maand (augustus) nog heel even te wachten (om verschillende redenen maar voornamelijk ivm mijn afstuderen/diplomeren) maar vanaf september gaan wij er écht helemaal voor.
Essie: Ja dat hopen wij ook. Onze zoon kwam door de pil heen dus we hebben geen idee hoe het echt is om bewust zwanger te raken. We kunnen niet wachten Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!
@ Yummy: Bedankt voor je felicitatie! Het is nog zoo onwerkelijk. Zo bijzonder en zo'n groot wonder. Leuk hoor om te klussen met zoveel spanning. Veel klusplezier!
Essie: Ja onwerkelijk he? Dat had ik de eerste weken ook toen ik zwanger was van onze zoon. Pas na de eerste echo en het kloppende hartje begon ik het écht te realiseren. We hebben overigens helemaal geen spanning, we zijn beiden echt super opgelucht dat we eindelijk besloten hebben ervoor te gaan.
@ Yummy: Wij hopen echt dat we mooie beelden te zien krijgen bij de eerste echo. We kunnen niet wachten. Ik denk dat het besef ook dan pas echt is. Wij vonden het wel spannend hoor om er voor zo'n eerste keer voor te gaan. Hihi.... je denkt er namelijk toch wel aan als je bezig bent. Dus van jullie mag het snel september zijn?!
Het mag van mij morgen al wel september zijn haha. Ik hoop dat augustus voorbij vliegt! Heb je al een afspraak voor een eerste echo of afspraak bij de verloskundige? Ik vond dat zo super spannend. En heb je het al aan familie/vrienden verteld? Bij onze eerste hebben wij meteen onze ouders en vrienden ingelicht maar mochten we zwanger zijn van de tweede dan houden we het de eerste weken toch even voor onszelf. We zijn nu druk lijstjes aan het maken wat er allemaal nog gedaan moet worden voor de zwangerschap, welke spullen we nog hebben en wat er nieuw moet komen (bijna alles want we hebben onze hele baby-uitzet weggegeven aan vrienden). Echt super leuk.