Eind augustus proberen een kindje te krijgen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lien26, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Yummy: We hebben het al aan onze ouders verteld. Helemaal happy natuurlijk. En aan onze beste vrienden hebben we het verteld. :) Ook erg leuke reactie gehad. :D
    Verder ga ik morgen bellen naar de VK. Ben ook super benieuwd.
    Wij moeten alles aanschaffen, dus dat zal wel een kostenplaatje met zich mee brengen.
    Maar het is wel een spannende tijd hoor die nu gaat komen.
    Ik ga ook zometeen al lekker naar bed. Ben super moe.

2. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Essie er komt zeker een leuke tijd en dus lekker genieten. EN je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Onze babykamer koste 125 euro. Ledikant, commode en kast. Owja kreeg er ook nog een poef bij. Via marktplaats. Bij van asten in Tilburg kun je als je wilt ook voordelig shoppen.

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ 1eKruimeltje: Thanks voor de tip. €125 is niet veel. Lekker hoor! :)

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wij hebben besloten dat we eerst geen babykamer maken voor ons tweede kindje. Bij onze zoon hadden we met 24 weken zwangerschap de kamer helemaal klaar en vervolgens heeft hij er nooit geslapen haha. Na zijn geboorte sliep hij bij ons op de kamer en toen hij 4 maanden was zijn we verhuisd. In het nieuwe huis heeft hij eerst nog bij ons gelegen en toen hij 7/8 maanden was is hij naar zijn eigen kamer gegaan.
    We willen wel een heeeeeel mooi wiegje uitkiezen voor bij ons op de kamer.

We hebben toen trouwens ook een babykamer gekocht via Marktplaats. Voor €300 hadden we echt een zo goed als nieuwe babykamer.

Wel leuk dat jullie het al verteld hebben! Het is altijd leuk om dit soort nieuws te delen. Wij merkten alleen tijdens de zwangerschap van onze zoon dat iedereen ons dagelijks belde hoe het ging en het er steeds over hadden, dat we het nu liever nog even voor onszelf houden mocht het raak zijn. Gewoon even ons geheimpje totdat we een goede echo hebben gehad.

5. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @essie: ja hoop inderdaad dat het snel raak is.. maar krijg alweer beetje menstru.kramp, jammer!!!!
    maar we klussen gewoon door!

hoe had jij t je ouders en beste vrienden verteld? dat lijkt me zo'n leuk moment!
    hebben je ouders/shoonouders al kleinkinderen? of wordt dit de eerste?

6. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Essie 85 GEFELICITEERD MEID! Wat een super gaaf nieuws zeg!!! Ik las dat je erg moe was, das wel balen... Rust maar lekker uit;)

Bij mij gaat donderdagmorgen de spiraal eruit!!

Ben dit weekend heerlijk naar Center Parcs geweest. Misschien aanstaand weekend weer, ff kijken of we een kortingsbon kunnen scoren!!

7. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    Hallo allemaal,

Bij mij is afgelopen vrijdag mijn mirenaspiraaltje verwijderd, en we willen voor een 2e kindje gaan!
    't lijkt me leuk hier met jullie mee te praten, en onze ervaringen te delen!

Groetjes Riannetja

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Yummy: €300,- is ook niet veel voor een babykamer. Wel lekker hoor. Je maakt het ook zelf zo gek als je wilt.
    Ik vind het trouwens wel erg leuk als iedereen zo aan het mee leven is. ;)

@ Babywish84: Voor beide ouders hebben we een fotolijstje gekocht met hartjesvorm erin en daarin een versje opgeschreven. 'Je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, maar als ik wordt geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?
    Toen wisten ze genoeg natuurlijk. ;)
    Mijn broertje en schoonzus zijn nu 14 weken zwanger en ik nu 6 weken. Als bij ons allebei alles goed mag blijven gaan krijgen mijn ouders volgende jaar hun eerste 2 kleinkids. Helemaal leuk.
    Mijn schoonouders hebben al 2 kleinkids.

@ Norge: Bedankt voor je felicitatie! :D Ik ben inderdaad erg moe. Maar dat komt wel goed. Ik ga zo even strijken. Is dat ook weer gebeurd.
    Spannend dat donderdag de spiraal eruit gaat! Hopen dat het snel raak is. Ga voor je duimen.
    Lekker zeg ff een weekendje er tussen uit. Wil ik ook wel. :p

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Essie85: Ja dat is ook leuk hoor! Mijn eerste weken waren alleen super hectisch (heel veel en lang bloedverlies gehad) en daarom werd het ons die eerste weken gewoon even teveel dat iedereen elke dag belde hoe het ging, hoe ik mij voelde enzovoort. En mijn schoonouders begonnen direct al over hun nalatenschap, of we gingen trouwen enzovoort.

Wat een super leuke manier waarop jullie het verteld hebben!

10. mamavanB

mamavanB Lid

6 jun 2011
    15
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik ben hier nieuw maar het lijkt me leuk om mee te kletsen met jullie!

In februari zijn wij papa en mama geworden van een dochter en omdat we graag een tweede kort op elkaar willen hebben we besloten om er weer voor te gaan. Ik verwacht m'n menstruatie 10 augustus en daarna mag het klussen weer beginnen!:)

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Riannetja: Welkom en gezellig dat je hier komt mee kletsen. :) Spannend hoor allemaal! Wel cool om voor een tweede te gaan.

@ Yummy: Ik kan inderdaad wel begrijpen dat het teveel is als er steeds gebeld gaat worden. Wel erg zeg dat je schoonouders het al hadden over nalatenschap. Zou daar erg van schrikken. :(
    Ja, m'n ouders zijn super blij! Had dit idee van internet uiteraard. ;) Niet zelf verzonnen.

12. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    @ Essie85: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat een leuke manier om het te vertellen!

@ Yummy: kan me voorstellen dat je wat langer wilt wachten met vertellen. Verschrikkelijk vervelend dat ze zo vaak belden hoe het ging en hoe je je voelde.

@ Mama van B: Welkom. Ik ben hier net precies ook binnen komen "lopen". Wat leuk dat jullie al voor een 2e gaan!! Succes!

13. mamavanB

mamavanB Lid

6 jun 2011
    15
    0
    0
    @ Riannetja: Dank je wel, jij ook succes !!!

@ Essie: Gefeliciteerd !!!! Super leuk!

14. kruumel

kruumel Actief lid

21 jul 2011
    105
    0
    0
    Bedankt voor de reacties!
    Na mijn menstruatie gaan we er voor!
    Zou het leuk vinden om hier een beetje te kletsen hoe het bij iedereen gaat!
    @essie: wat super dat t de eerste ronde raak was! Super gefeliciteerd!

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Riannetja: Ja, het was ook goed in de smaak gevallen bij beide ouders. :D Het is zo'n leuk moment. Schoot zelf natuurlijk ook in tranen. Ben momenteel een emotioneel wrak. Die hormonen. :p

@ MamavanB: Bedankt voor je felicitatie.

@ Kruumel: Bedankt!! :D We zijn zoo blij en hadden nooit verwacht dat het gelijk raak zou zijn. Was me aan het voorbereiden op ronde 2. ;)

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MamavanB: Las je berichtje nog op de vorige pagina. ;) Allereerst van harte welkom en gezellig dat je hier mee komt kletsen. :)
    Wat leuk dat jullie in februari een dochter hebben gekregen. En super leuk dat jullie nu voor een tweede gaan. Hopen dat het snel een goede shot mag zijn. ;) Spannend hoor.

17. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @essie: wat een super schattig gedichtje! erg leuk!
    en het lijkt me erg gezellig om samen met je schoonzus zwanger te zijn, kunnen jullie ervaringen delen! ;)
    wat zullen opa en oma het druk krijgen, ineens 2 kleinkinderen! maar wel erg leuk natuurlijk.. :)

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Babywish84: M'n ouders vinden het helemaal geweldig. Het is super leuk. Het gedichtje heb ik ook van internet af. ;) Hihi.. :p

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wat leuk Essie dat je samen met je schoonzusje zwanger bent! Mijn schoonzusje is ook zwanger (inmiddels al 20 weken) na meer dan 5 jaar proberen. Ik ben misschien ook wel even samen met haar zwanger, lijkt me super leuk! Mijn ouders hebben 7 kleinkinderen en mijn schoonouders 2.

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Yummy: Ja, inderdaad super leuk! Ervaringen delen. ;) Zooo, jouw ouders hebben al veel kleinkinderen. Wel leuk hoor!

Deel Deze Pagina