Eind augustus proberen een kindje te krijgen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lien26, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Yummy: We hebben lang niet altijd dezelfde smaak hoor. Maar hij heeft ook al veel namen afgekeurd. Ook om stomme redenen. :( Maarja... mannen blijven mannen he?! ;):p

2. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    wij hebben ook al een hele lijst met namen! haha!
    stom dat je daar al zo mee bezig kan zijn..
    voor een jongen zijn we er tot nu toe al uit, voor een meisje twijfelen we nog.
    en weet je wat ik ook heb, als ik kleren ga kopen, dan denk ik in mezelf: kan ik dat straks nog aan met een buikje of groeit het jurkje/shirtje een beetje mee.
    haha! waar je al niet mee bezig kan zijn! :p

3. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames. Zo te lezen gaat alles weer goed met iedereen. Gelukkig maar.

Aan alle nieuwe dames: WELKOM. En veel "klus" plezier maar vooral van genieten.

Wij zijn ook al met namen bezig. En ik wil eens even jullie eerlijke mening over de volgende jongens naam. DJANGO. Nou laat maar horen!!!!!

4. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Persoonlijk hou ik er niet van, als ik heel eerlijk moet zijn. Denk ook dat mensen DJ zullen gaan zeggen.

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Babywish84: Ja, dat heb ik ook als ik nu iets wil kopen. Haha... ik denk dat het bij mij wel snel zichtbaar is.

@ 1eKruimeltje: Ik persoonlijk vind deze naam niet mijn ding. Maar smaken verschillen he!? Als jij dat leuk vindt moet je dat gewoon doen hoor!

Meiden ik ga lekker vroeg naar bed. Fijne avond allemaal!

6. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik vind het wel een leuke naam, kort en ook krachtig (makkelijk als ie een keer stout is

7. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Er ging iets helemaal fout bij mijn berichtje, dan nog maar een keer.

Leuke, pakkende naam.

Zelf heb ik ook al een naam voor een meisje. Mijn man komt uit Koerdistan (Noord-Irak) en onze zoon heeft ook een Koerdische naam Bezhan (betekent iets als uitblinker). Dus een tweede zal ook een Koerdische naam krijgen. Ik wil wel een naam natuurlijk die uitgesproken kan worden, maar ook een met een mooie betekenis, elke naam daar heeft namelijk wel een betekenis.

Heerlijk is dat toch, namen kiezen, dan wordt het toch steeds tastbaarder.

8. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihihihihi Nou deze naam word het waarschijnlijk niet hoor. Maar ik noemde hem eens en toen bleek dat hij ook nog eens in het namenboek stond die wij hebben. Ik vind het geen lelijke naam. Maar denk niey dat het hem worden gaat.

Meisjes namen weet ik er ook al een paar maar mijn vriend is ook niet zo'n makkelijke wat dat betreft. Ik heb op mijn lijstje o.a. Maxine, Denise en Vivienne staan. Maar ach eerst maar eens zwanger worden:D

9. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Leuk Maxine! Maxime is ook een idee!!

10. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    Zo wat is hier veel gekletst vandaag!

Ik heb nog niet wat gekocht, maar zou het al wel graag willen!! :)
    We hebben nog heel veel op zolder staan van ons dochtertje, dat ga ik binnenkort maar eens uitzoeken wat ik wil bewaren en wat weg kan. (misschien kunnen we wel helemaal niets aan kleren weer gebruiken :))
    Weet zo niet wie het zei, maar ook hier ben ik heel druk met dingen af willen hebben. Logeerkamer opruimen, moet de slaapkamer van dochter worden, en haar kamertje dan de babykamer. Zolder opruimen, bijkeuken, kelder :)
    Net of ik nu al nesteldrang heb hahaha

Ook ik ben al best met namen bezig. Wij zijn wel van de hollandse namen. Zo vinden wij allebei Lucas een leuke naam, en ik vind Manon ook leuk. Die staan iig op mijn lijstje :)

11. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat kamers betreft zijn wij super makkelijk. Als het een meisje word dan word de kamer van mijn stiefdochter de nieuwe babykamer. Die is al roze met grijs. Word het een jongen dan Gaat Beau waarschijnlijk naar die kamer maar dan moet er geschilderd worden. Of hij blijft op zijn kamertje en gaat de nieuwe babyboy naar die kamer maar dan moet er ook geschilderd worden. Ik heb er zin in:D Hoop dat het snel volgende week is (als mijn cyclus meteen goed opgang komt natuurlijk) kunnen we lekker gaan knuffelen;).

12. kruumel

kruumel Actief lid

21 jul 2011
    105
    0
    0
    Wij hebben gelukkig dezelfde smaak namen!
    Er zijn alleen op het moment heel veel zwangere in de buurt...
    Hoop niet dat iemand "onze" naam kiest...

13. Elenatje

Elenatje Lid

8 aug 2011
    17
    0
    0
    Administratie
    Stad Antwerpen
    Hej allemaal

Ik ben sinds begin juni al aan het proberen om een kindje te krijgen maar helaas is het me dit maand ook niet gelukt, ben net ongesteld en het is best wel teleurstellend. Misschien focus ik me er te hard op. :( Heeft er iemand tips voor me??

14. kruumel

kruumel Actief lid

21 jul 2011
    105
    0
    0
    @Elenatje: heb je een beetje een regelmatige cyclus?
    Weet je wanneer je eisprong is of voel je het misschien?
    Ik weet niet of je al bezig bent met testen wanneer je ei is?
    Ik zelf heb over 11 dagen mn ei als ik uit ga van 27 dagen cyclus.
    Succes!
    Gr kruumel

15. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Kruumel, test jij wanneer je eisprong is?

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Norge: Het is wel makkelijk om met ovutesten te werken. Dan kan je erachter komen wanneer je eisprong is en als je dat weet heb je de meeste kans om zwanger te worden. ;)

17. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ovulatietesten zijn inderdaad handig, vooral wanneer je niet weet wanneer je je ei hebt. En als je het een paar maanden hebt geprobeerd maar het nog niet raak is dan is het wel handig om eens te checken op welke dag je echt vruchtbaar bent.

18. kruumel

kruumel Actief lid

21 jul 2011
    105
    0
    0
    @norge: nee ik heb nog geen ovutesten gedaan. Dit is ook pas de eerste maand dat we er echt voor gaan. Heb eerst mijn menstruatie afgewacht, ik wou even kijken hoe alles werkte na 12 jaar aan de pil.
    We proberen het eerst zonder testen, als mijn cyclus weer 27 dagen is dan is mn ei over 11 dagen...

19. Elenatje

Elenatje Lid

8 aug 2011
    17
    0
    0
    Administratie
    Stad Antwerpen
    @Kruumel: Ik heb normaal gezien 28 dagen cyclus, best wel regelmatig maar heb nog geen ovulatietest gedaan. Ik voel mijn eisprong ook niet. Ik heb het wel berekend aan de hand van mijn cyclus, volgens de berekening ben ik dit maand de 22ste het meest vruchtbaar. Zou dit dan echt kloppen denk je?

20. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ben ook in juni gestopt met de pil.
    27 juni tm 30 juni ongesteld geweest, en van 19 juli tot 24 juli.
    Een cyclus van 22 dagen dus. Dit is wel een erg korte cyclus toch?
    Heb 1 en 2 augustus bij het afvegen af en toe een beetje rozig slijm verloren. Kan dit een eisprong zijn geweest?
    Weet echt niet wanneer ik eventueel kan gaan testen.
    Heb vanochtend via sensitest ovulatietesten gekocht dus de volgende ronde wil ik dat gaan proberen.

Deel Deze Pagina