Eind augustus proberen een kindje te krijgen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lien26, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Elenatje: Bij een cyclus van 28 dagen zou de eisprong rond dag 14 moeten zijn.

2. Elenatje

Elenatje Lid

8 aug 2011
    17
    0
    0
    Administratie
    Stad Antwerpen
    @essie85: Aah dan klopt het wel ongeveer, ik hoop dat ik dit maal wat meer succes heb.

3. kruumel

kruumel Actief lid

21 jul 2011
    105
    0
    0
    @Elenatje: ja dat klopt dan.
    Ik zelf heb vorige maand mijn eisprong goed gevoeld, misschien nudat je weet wanneer het ongeveer moet zijn, voel je het ook wel.
    Als ik jou was zou ik rond de 18de beginnen met ovulatietesten... Beter te vroeg dan te laat beginnen met testen zodat je zeker je ei niet mist!
    Wij proberen het eerst zo want mijn vriend heeft geen zin in dat getest haha
    Maar als t niet binnen een jaar zal lukken zullen we dat ook gaan doen.
    Veel succes elenatje

Liefs kruumel

4. Elenatje

Elenatje Lid

8 aug 2011
    17
    0
    0
    Administratie
    Stad Antwerpen
    @kruumel: ik kan je vriendje best begrijpen hehe ik heb er ook zo' eentje thuis, volledig niets voor hem. Ik zal het gewoon voor mijn eigen doen, stiekem ovutestjes doen dan ben ik ook zeker en voel ik me ook wat beter denk ik. Trouwens jij ook eh veel succes, wil jij ook onmiddelijk een kindje of doe je het gewoon rustig aan?

5. kruumel

kruumel Actief lid

21 jul 2011
    105
    0
    0
    @Elenatje: dan zitten we in hetzelfde schuitje met de mannen haha
    Bedankt voor je succes wensen.
    Ik hoop natuurlijk dat het meteen raak is... Dan ben ik nog even samen met mijn zus zwanger!
    Ik ga nu nog geen ovutest doen.. voelde mijn ei heel goed de laatste keer...
    Alleen beetje vreemd ben, heb maar 3 dagen menstruatie gehad deze rit...
    Truste allemaal en tot morgen!
    Liefs kruumel

6. Elenatje

Elenatje Lid

8 aug 2011
    17
    0
    0
    Administratie
    Stad Antwerpen
    @kruumel: Ja mannen eh hehe, ooh dan hoop ik ook voor jou dat het meteen raak is ! Het is idd vele leuker moest je samen zwanger zijn met je zus. Mijn zus is ook misschien zwanger ze kan pas over een week testen. Ik wens haar dat echt met heel mijn hart toe maar ergens hoop ik toch dat ik ook prijs heb. Dan kunnen we samen zwanger zijn, lijkt me vele leuker.

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Elenatje: Inderdaad leuk om samen met je zus zwanger te zijn. Hopen dat die droom uit mag komen.
    Ik ben samen met m'n schoonzus zwanger. Zei is 15 weken en ik nog een stuk korter. Maar het is wel leuk.

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    het belangrijkste is foliumzuur te slikken.. voor de rest, ja je moet het natuurlijk zelf weten maar al die pillen van etos en weet ik wat doen toch niks... ik werd niet meer ongesteld, en had die etos pillen gekocht om dat op de rit te krijgen, toen ik na een half jaar bij de dokter kwam en haar vroeg of het enigszins wel nut had om zoiets te slikken was haar antwoord: meid als al die pillen zouden werken zou ik ze wel voorschrijven.... ( zonde van je geld dus) succes met zwanger worden!

9. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mooie naam! zo heet mijn dochter :)

Mijn beste vriendin is deze maand ook begonnen met zwanger worden. Erg spannend dus want het zou heel vervelend zijn als het bij één niet lukt natuurlijk. En mijn schoonzusje is al even bezig maar die wordt al maanden niet ongesteld. Maar volgens mij komt dat omdat ze véél te mager is, ze is ruim 25 kilo afgevallen met dieeten en gaat maar door :(. Ze is zo mager maar ziet dat zelf niet in. Dat kan dus nog wel even gaan duren.

Spulletjes heb ik allemaal bewaard behalve de maxi-cosi en de wandelwagen. En deze keer wil ik een draagdoek kopen.

Gisteren werd mijn ovutest donkerder. Vandaag zal hij positief zijn en dan krijg ik morgen een inseminatie.

10. Elenatje

Elenatje Lid

8 aug 2011
    17
    0
    0
    Administratie
    Stad Antwerpen
    @essie85: ooh zo leuk, doe julie dan niet vanalles samen?

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Elenatje: We gaan ze zondag vertellen dat wij ook zwanger zijn. ;) Dus wie weet hoe het daarna gaat lopen. ;)

12. Elenatje

Elenatje Lid

8 aug 2011
    17
    0
    0
    Administratie
    Stad Antwerpen
    @essie85: Oh zo spannend ! veel succes. In hoeveel rondes was het bij jou raak?

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Elenatje: Zie mijn handtekening. ;):p

14. kruumel

kruumel Actief lid

21 jul 2011
    105
    0
    0
    @esssie85: ga je het op een speciale manier vertellen?
    Het lijkt me geweldig om die gezichten te zien als je het verteld!

15. kruumel

kruumel Actief lid

21 jul 2011
    105
    0
    0
    Ik heb trouwens maar een menstruatie van 3 en een halve dag gehad..?
    Is dit normaal als je nog niet zo lang met de pil bent gestopt?

Liefs

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Kruumel: Maakt niet uit hoelang je menstruatie is. Als het maar wel helderrood bloedverlies is. Dan spreek je dus over een ongesteldheid.
    Ik ben de laatste keer ook maar 3 dagen ongi geweest. Lekker toch.
    Onze ouders weten het al. Hebben we een fotolijstje gekocht met hartjesvorm en daarin een gedichtje geschreven. Dit idee heb ik van internet. Echt erg leuk en super leuke reacties. :D

17. kruumel

kruumel Actief lid

21 jul 2011
    105
    0
    0
    @Essie85: ja ik heb zondag, maandag en dinsdagochtend helderrood bloed gehad maar lang niet zoveel als voorheen met de pil. Dinsdag middag werd het wat donkerder, richting het bruine. Vandaag is het helemaal weg!
    Vind het op zich helemaal niet erg hoor!
    Wel een leuk idee zo met een fotolijstje!
    Kan niet wachten tot het bij ons zo ver is!
    Vind het zo spannend!
    Mijn zus is in december uitgeteld. Zou toch super zijn als we ff samen zwanger waren!
    Hoe voel je je eigenlijk essie??

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Kruumel: Lekker juist zo kort ongi. Ik hoop er nu 9 maanden geen last van te hebben. ;)
    Ik voel me goed. Af en toe wat gerommel in m'n buik en een zeurende buikpijn. Wel erge last van moeheid, maar verder gaat het prima.
    Ik ga voor je duimen dat het bij jullie ook snel raak mag zijn!

19. Lisanne

Lisanne Actief lid

1 aug 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje dames wat kletsen jullie veel af zeg!:p Even paar dagen niet langs geweest en moet gelijk 6 pagina's terug lezen..;)

@ Essie: Van harte gefeliciteerdd!;) Wat super leuk zeg en wat snel! Vruchtbaar topic dit!;) Lekker van gaan genieten hoor! Gaat allemaal zo snel...:$ Die van mij is alweer 1.5 jaar..de tijd is echt voorbij gevlogen, lijkt nog als de dag van gisteren...

@ de rest van de dames veel klus plezier!

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lisanne: Bedankt voor je felicitatie! :) We zijn zoo blij. Ik hoop dat de andere dames snel volgen.
    Wij waren ook echt verrast dat het in 1 ronde raak was. Ik zat me namelijk al helemaal voor te bereiden op de volgende ronde. ;) Maar gelukkig is die er niet en ik hoop dat deze de eerste 9 maanden niet komt. ;)
    Jij aan het nadenken voor een tweede of niet?

Deel Deze Pagina