@ 1eKruimeltje: Dit was het versje: Je kan me nog niet horen Je kan me nog niet zien Maar als ik wordt geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?
Ik vind het een mooi versje essie. Maar mijn ouders zijn weer niet zo van de lijstjes. Dus wil ik iets op een t shirtje maar dan geen "stoer ik word grote broer" tenminste liever niet maar als geen ander leuk versje vind zal het zoiets wel worden.
@ essie: Ja echt super leuk! nu lekker dingen kopen enzo..vond ik echt super leuk ja wie niet he.. Jaa willen zeker tweede kindje.. ben 16 juli gestopt met pil dus eerst ff kijken wat het allemaal doet en dan hopen dat we in oktober er voor kunnen gaan! Ons zoontje was niet helemaal de 'planning' zullen we maar zeggen dus ben benieuwd hoe het is om er echt samen voor te gaan zeg maar.. maar vind het nu al leuk Voel jij je verder goed?
@ 1eKruimeltje: Het was ook erg goed in de smaak gevallen. Succes met iets leuks verzinnen. Er zijn wel veel leuke dingen om het te vertellen.
@ Lisanne: Het is nog zoo pril dus ik durf nog niks te kopen. Dat ga ik echt pas doen als ik de 3 maanden voorbij ben. Spannend om er in oktober voor te gaan. Ik voel me verder goed. Af en toe zeurend gevoel in m'n buik en verder erge last van moeheid. Dus het valt nog mee en ik hoop dat het zo blijft.
@Essie: thanks dat je voor ons gaat duimen! Ik blijf hier lekker mee kletsen en iedereen op de hoogte houden! Hoop dat je je goed blijft voelen meid!! En voor iedereen veel succes en natuurlijk heeeeeel veeel plezier!! Liefs
Haaaaaai, Jaaaaaaaaaaaaa.....de mirena is eruit Ik voelde even hevige kramp van 2 sec, en dat was het! Meevallertje dus en nu kan het echte werk beginnen haha.... Nu maar wachten op mijn ongi (of niet haha), voor de spiraal was ik altijd hevig ongesteld en dan ook nog gerust 2 weken dus ben benieuwd! xxx
Ooohhh vind het toch zo spannend... Nog 9 dagen en dan heb ik mn ei... Vind het zooo spannend... We doen het meestal om de 1of2 dagen, kunnen we dat dan ook het beste doen? Iedere dag is ook weer niet goed he? Ben zo benieuwd! Een kleintje is meer dan welkom
@Norge: dan begint voor jou ook een spannnende tijd! Hoop dat alles voorspoedig mag gaan! Veel succes en plezier Liefs
@ Kruumel Ik weet niet of elke dag niet goed is, er is kans dat de kwaliteit iets minder goed is van het zaad. Maar ik heb ook al weer ergens gelezen dat dit onzin is! Je man gewoon veel eiwitjes voeren
Ja, voor mij is het ook echt spannend hahaha.... Dank je wel. Ff een domme vraag misschien, maar moet ik nu mijn wijntjes al laten staan? En de sigaretjes natuurlijk.....
Ik ben zelf met mijn verjaardag 2 weken geleden gestopt met roken. Ik drink zowiezo misschien maar 1 keer in de maand alcohol en dan zijn het 2 glaasjes ofzo. Ik denk als je eens een keertje wat drinkt dat dat echt niet erg is... Sigaretten zou ik weg laten, je kunt het beter nu al laten dan dat je moet stoppen als je eenmaal zwanger bent. Het geeft toch altijd wat extra stress om te stoppen met roken.
Zo denk ik er ook over. Ik drink niet zo veel dus nu af en toe een glas moet niet erg zijn. Ik stop niet met roken, ik ga naar 2 per dag eerst. De HA zei dat dit geen probleem is. Dan is de stap in 1x niet zo groot!
Ik heb gelukkig helemaal geen moeite om te stoppen met roken! Heb geen sigaret meer aangeraakt. Mijn ha zei ook dat het niet erg was maar als je helemaal kunt stoppen is dat alleen maar fijn!
Dat je daar geen moeite mee hebt joh. Ik vind het echt super knap van je. Ik snak soms echt naar een sigaret. Ik weet wel dat als je zwanger bent dat je alles voor je kindje over zult hebben, maar je lichaam blijft verslaafd en blijft toch die drang houden!
Even inbreken haha.. Gewoon lekker spontaan houden, al doe je het 3 keer per dag . Zolang je niet in de mmm zit, maken een paar zaadjes minder echt niet uit en is het nog ruim voldoende om zwanger te raken hoor. Dames veel succes met zwanger worden, ik hoop dat het heel snel raak is voor jullie allemaal! (Ik ben jaloers, ik mag niet meer, haha)
Thanks zo denk ik er ook over! Waarom mag je niet meer? Of stel ik nu een rotte vraag? Je man vindt vast dat het zo genoeg is
Ik drink regelmatig een glaasje wijn, maar nooit meer dan 1 per dag eigenlijk. Maar vanaf mijn eisprong (en vanmiddag dus iui) doe ik dat niet meer. Dat voelt dan niet meer goed. Als ik ongi word drink ik wel weer een glaasje Roken doe ik al lang niet meer dus daar hoef ik gelukkig niet mee te stoppen. Succes met stoppen voor de dames die dat nog willen gaan doen! Hoeveel koffie drinken jullie? Ik dronk erg veel koffie maar ben daar al een hele tijd mee aan het minderen. Dat vond ik wel erg moeilijk. Nu drink ik niet eens elke dag meer koffie en max 1 kop per dag.