Hier gaat ook alles goed! Donderdag positieve ovulatietest, vriijdag middag mijn man bij thuiskomst meteen besprongen haha! Vanochtend had ik nog eipijn en was m'n temp nog niet verhoogd, nog een keer geklust, nu is m'n eipijn verdwenen dus ik denk dat de ovulatie heeft plaatsgevonden, dagje eerder dan verwacht dan. Hopelijk hebben we goed ons best gedaan. Afwachten.....ik haat wachten!
Ik had de laatste keer voor mijn menstruatie ook een buik die echt gespannen stond..! Leek net een zwangerschapsbuikje haha stond echt een beetje bol.. Ik had dat voordat ik aan de pil begon ook altijd net voor mijn menstruatie, maar het zou zomaar wat anders kunnen zijn...
@Poppenkop: spannend!! Nu is het afwachten.... Wat duurt wachten toch lang he.... Bij mij nog 7 dagen tot mijn ei... Maar ik ga nog niet temperaturen of iets dergelijks, eerst eens zo proberen het is tenslotte pas de eerste ronde voor ons.
Ik heb het nog nooit eerder gehad! Bij mij doet het in mijn buik niet zeer maar het is net of er aan mijn huid wordt getrokken. Heel irri...... Ik verwacht dat het wel mijn menstruatie zal zijn, maar hoop het niet!
@ Poppenkop Wat spannend zeg!!! Leuk! Wat is het trouwens stil hier op het forum? Mijn "trekbuik" is weer weg en ben nog niet ongesteld.
@ Norge: onwijs spannend, maar ik heb goede hoop. Was vrijdag even bang dat we deze kans gingen missen doordat ik m'n ei misschien al had gehad. Maar ik denk dat ik 'm vanmiddag pas heb gehad, ben nu eipijn vrij. En nu begint het vervelende gedeelte: wachten, pffff! Waar zit jij in je cyclus?
Hoi ladies Ik wil mij graag aansluiten bij jullie. Wij hebben eigenlijk pas vanmorgen de knoop doorgehakt, we gaan voor een 2e! ik ben in juli al gestopt met de pil. Ben al 1x ongesteld geweest. We wilde eingelijk tot oktober wachten (ivm ons nieuwe huis waar we 1 septembter de sleutel van krijgen en de verjaardagen in april/mei mocht het in 1x raak zijn) Maar kan eingelijk niet meer wachten. De kans dat het in 1x raak is, is natuurlijk erg klein en mijn cyclus is erg lang ( 5 weken). Ik zit nu op dag 18 van mijn cyclus, dat zou betekenen dat ik maandag mijn eisprong heb. Dus we kunnen gelijk aan de slag . Ik hoop hier met jullie het te kunnen delen! Wij houden het verder stil voor de omgeving ( alleen mijn moeder weet dat het niet al te lang meer zal duren, maar niet dat we nu echt er voor gaan). Wij hebben een zoontje van 3 jaar en 5 maanden. Voordat ik van hem zwanger was heb ik 2 miskramen gehad ( met 10 weken en 11 weken). Zwanger worden lijkt het probleem niet te zijn, maar wel het voldragen. tot zover mijn verhaal Succes voor degene die ook aan de klus moeten. Ejoy
Norge ik denk dat je automatisch van alles gaat voelen als je zwanger wil worden, omdat je er nu meer op let. Mijn eitje is als het goed is gesprongen en nu is het afwachten dus.
Welkom Tayaro Poppenkop, wij lopen nu qua cyclus ongeveer gelijk. Mijne is wat langer, ik had donderdag een positieve ovulatietest.
@ Tayaro: Welkom! Ook ik ga voor m'n 2e, ik vind het allemaal weer net zo spannend. @Tamio: Leuk dat we gelijk op gaan. Ik had donderdag nacht, of eigenlijk was t al vrijdag ochtend een positieve test. Nu maar duimen dat we over 2 weken weer positief testen .
Ik en een cyclus? Geen idee Direct na het verwijderen van de mirena aan het klussen gegaan, ik weet dus helemaal niks. Maar ook nog geen ongi! Ik vraag me alleen af wanneer ik dan kan testen.... Ik heb de gevoeligheidstesten van zwanger en kids binnen. Ja, wachten en onzekerheid is verschrikkelijk he
Van harte welkom! Gezellig! En natuurlijk heel veel klusplezier! @ Tamio Misschien wel. Maar die gespannen buik was echt heeeeeel erg en dat heb ik nog nooit gehad, dus dat kan ik me niet inbeelden!
@poppenkop Je had toch geen positieve zwangerschapstest? Of heb ik iets gemist? Ik dacht een positieve ovu!
Ik heb ook soms een erg opgezette buik. Ik weet niet waar dat aan ligt. Maar het is geen inbeelding hoor, je bent gewoon veel attenter op je lichaam, dat heb ik i.i.g.
Nee hoor je hebt niets gemist, had idd positieve ovu. Menstrueerde je niet met de Mirena? Ik ook niet, maar had wel (bijna) iedere maand een eisprong en die verloopt bij mij nogal heftig, met Mirena wel wat genuanceerder, maar kon 'm wel voelen. Al lijkt het er nu dus op dat m'n ei te laat is. Mazzeltje dat ik die ovu test op tijd deed, anders had ik er dus een week naast gezeten. Dus je kunt of wachten op je eeste menstruatie of beginnen met testen als jouw lichaam tekenen van naderende eisprong gaat geven.
Nee, ik menstrueerde niet met de Mirena. Ik weet niet of ik mijn eisprong heb gehad. Had wel steken rechts onderin mijn buik, toen hebben we geklust! Maar mijn spiraal is er nog maar sinds donderdagmorgen uit, dus kan dan nog niet testen lijkt me!
Met Mirena loopt je cyclus door, je ovulatie wordt niet onderdrukt zoals bij de pil, dus je zou kunnen testen op een eisprong. Alleen zou ik even wachten totdat je misschien vruchtbare afscheiding hebt.