Ik denk dat mijn eisprong geweest is. Ik wacht gewoon nog even af. Ik klus gewoon om de dag, dan is het altijd goed!
Neuj, niet echt haha... Nou moet ik wel zeggen dat ik de 1e keer zonder anticonceptie wel heel erg vreemd vond. Vonden jullie dat niet? Alsof je iets doet wat niet mag
Haha, ja inderdaad! Maar ik vond het ook wel een heel beladen moment, beleefde het heel intens. Alsof we onze eerste keer samen herbeleefde.
Ik vond het ook erg vreemd zonder anticonceptie haha Inderdaad net alsof je iets deed wat niet mag! Jaren terug was ik ook zo bang om zwanger te worden door de pil heen en moet je me nu zien, gestopt met de pil en niet meer kunnen wachten tot het zover is! Truste meiden wij gaan naar bed! Morgen op kraamvisite (kriebel kriebel kriebel ) Liefs kruumel
In verband met mijn studie. Ik studeer in mei of begin juni (uiterlijk) af en het lijkt mij handig om de uitgerekende datum niet in deze periode te hebben. Mocht ik deze ronde zwanger raken dan ben ik rond 9 mei uitgerekend en dat is nog te vroeg. De volgende ronde zou wel kunnen, maar ik denk dat we ook die ronde nog heel even wachten. Is wel moeilijk hoor, helemaal op dagen als vandaag als ik vlakbij mijn eisprong zit merk ik
Bedankt voor het verwelkomen! Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn eisprong niet voel. Merk het wel aan mijn afscheiding. Ik wilde als anticonceptie eerst de persona gebruiken ( heb ik voor de geboorte van onze zoon ruim een jaar gebruikt) Ik gebruik 'm nu al ovulatie test , wel zo makkelijk. Ik lees ook iets over gevoeligheidstesten? zijn dat van die testen die je al voor je NOD kan gebruiken? Hihi herken jullie gevoel wel! Gister was de eerste keer dat we het in de "gevaarlijke" tijd deden zonder anticonceptie.... vind het ook gelijk weer erg spannend! Ik zie wel dat er een aantal bij elkaar lopen.... allemaal net voor of na het weekend een eisprong!!
vanmorgen een test gedaan maar die gaf niet zwanger aan... beetje teleurgesteld ben ik wel! maar ook nog geen ongi... en ik heb nog nooit cyclus langer dan 29 dagen gehad... snap er niks van! dus maar even afwachten nu! en daar ben ik nou juist zo slecht in, dat wachten! haha! aan alle nieuwe dames: welkom! gezellig dat jullie er ook zijn bijgekomen!
@babywish84 he wat jammer nog geen positieve test! Lijkt me echt moeilijk dat afwachten, hoelang ben je nu bezig?
Ooohhh.... spannend Babywish! Maar nog steeds niet ongi.... dus kan nog steeds! Hopelijk dan wel op de juiste dagen geklust !
@engeltje: we zijn pas 2 maanden bezig, dus is ook niet gek dat het nog niet gelukt is.. maar ja, als je d'r eenmaal voor gaat... ik ben tenminste erg ongeduldig, wil het zooo graag! @tayaro: kon de laatste keer m'n ovu niet echt uitrekenen, dus was een beetje op de gok zulen we maar zeggen.. was nl keurig na 27 dagen n klein beetje ongi geworden, maar dat stopte dezelfde dag en toen pas weer 2 dagen later zette het door.. dus geen idee hoe t nu allemaal zit!
@Yummy Ik begrijp het helemaal en ik geef je groot gelijk! Wat studeer je als ik vragen mag? @Tayaro Ik heb nu gevoelige zwangerschapstesten, kan je 6 dagen voor je NOD testen. @Babywish Probeer er morgen nog 1, of doe ook een gevoelige test. Je bent nog steeds niet ongi dus er is een mogelijkheid dat je zwanger bent. Ik ben nog steeds niet ongesteld! Echt een raadsel... Jammer dat ik mijn zwangerschapstesten nog lang niet kan gebruiken!
@Norge, op welke dag in je cyclus zit je??? Of net gestopt met anticonceptie? ik ga misschien ook maar eens kijken voor die gevoelige zwangerschapstesten @Yummy, begrijp je gevoel.... je wil toch nog even wachten, maar eigenlijk ook niet. Ik had het in juli toen ik mijn laatste strip had gebruikt. Eigenlijk vanaf dat moment ben ik er eigenlijk al mee bezig. Ik vind het allemaal wel weer erg spannend worden! Als het dalijk allemaal zo ver is, is denk ik veel zwaarder dan de eerste zwangerschap. Heb nu nog een lekkere drukke peuter rondlopen. Voor wie is het de eerste, en voor wie de 2e/3e/4e??? Ben niet nieuwsgierig hoor weet graag alles Nu nog maar eens poging wagen om een bannertje er bij te zetten....
Ik weet mijn cyclus niet. Geklust direct na het verwijderen van de mirenaspiraal. Tot nu toe geen ongi gehad! Verloskundige zei dat ik niet persé hoefde te wachten op mijn menstruatie!
Mijn schoonzus had idd ook hij spiraaltje verwijderd, en direct de eerste keer zwanger! Zou wel heeel mooi zijn als het gelijk lukt. Hoe lang geleden laten verwijderen???
En ook geen menstruatie gehad na mirena? Bij mij is deze donderdagmorgen verwijderd! Bij mij is de mirena er wel eens meer uit geweest, toen was ik direct de andere dag al ongesteld.
@tayaro: voor ons wordt het de eerste! waar hebben ze die gevoelige testen eigenlijk??? misschien dat ik die ook kan halen...
@ Norge.... ik zou het niet durven zeggen of ze niet ongesteld is geweest. Maar weet alleen dat het de eerste keer gelijk raak was. Ze was ook gelijk mooi qua cyclus, op dag 28 een positieve test. @babywish, als je er op googled vind je ze gelijk! Weet niet of iemand hier een goede site weet (betrouwbaar)