Zonder ovu testen blijft het gokken. Dus lekker optijd gaan klussen. Lekker toch. Ze zeggen ook wel eens ga uit van je langste cyclus. Ik zou iig gewoon een gemiddelde nemen. EN dan een paar dagen van te voren of ovu testjes gebruiken of lekker aan de klus. Of allebij. Spannend is het zeker. Maar we zien het wel. We doen ons best meer kunnen we niet doen. Dit is onze eerste ronde voor een brusje dus heb ook nog geen idee hoe mijn cyclus zal zijn. Ik was wel altijd vrij regelmatig dus hoop dat dat nu ook zo is,
Jeetje Tayaro wat een verhaal! Wat kun je je vergissen in mensen hè?! Maar aan de andere kant, haar ware aard kwam naar boven en dat soort mensen wil je toch niet als vriendin hebben? Even een andere vraag; wat voor soort afscheiding hebben jullie na je eisprong? Bij mij blijft het vloeibaar/doorzichtig.
@poppenkop: ik heb zo'n 2-3 dagen voor mijn eisprong doorzichtig slijm en daarna wordt de hoeveelheid minder en wordt het weer witter van kleur..
Ja je kan je inderdaad vergissen.... Tja... afscheiding... ik weet het nog niet precies... volgens mij wordt het weer witter, maar heb er nog niet eerder echt opgelet. Heb nu mijn ovu als het goed is.... dus zal het in de gaten houden
Poeh poeh een tijdje niet gekeken maar wat een verhalen weer! @tayaro: heftig verhaal hoor van je schoonzus! Ik heb een schoonzus die een stuk jonger is dan mij en nu ik gestopt ben met de pil is ze ook ineens gestopt... Volgens mij wil zij perse als eerste zijn... Vreemd maarja... Vandaag met mijn zus een babykamer voor haar uitgezocht!! Kriebel kriebel kriebel!!! En voor alle nieuwe onder ons...welkom en veel plezier en succes!
Ps: het word spannend... Ik kom steeds dichter bij mijn ei!! Heb net als vorige maand weer een beetje krampjes.
@ poppenkop Hoe lang duurde het bij jou voordat je ongesteld werd na de Mirena? Ik had ook precies dezelfde verschijnselen dan jij! Voor alle nieuwe meiden: welkom!
jeetje, wat is dat toch met al die schoonzussen???? haha! @kruumel: spannend! dat worden gezellige dagen! ik vindt klussen in je vruchtbare periode toch wel anders dan wanneer ik weet dat ik niet vruchtbaar ben.. ben misschien te romantisch ermee bezig nog, maar dan vindt ik t nog specialer en intenser! en net of je iets stiekem doet wat niet mag.. haha!
Hey ladies Er is weer behoorlijk wat afgekletst zie ik. Wat een vervelende schoonzussen hebben jullie zeg Gelukkig hoef ik mij daar geen zorgen over te maken. Manlief en zijn zusje kunnen het super goed met elkaar vinden. Ik kan gelukkig ook goed met haar. Haar vriend is wel een stuk ouder, maar zij is nog niet klaar met d'r studie en ze wonen echt net samen. In een leuk huis maar met maar 1 slaapkamer. Zegt natuurlijk allemaal niets. Maar zij wil net als d'r broer eerst trouwen voordat ze kinderen krijgen. En aangezien wij al getrouwd zijn en zij die plannen nog niet hebben, hoef ik mij denk ik nog geen zorgen te maken Maar goed, ik zou het absoluut niet tof vinden als het wel zou gebeuren hoor. Gisteren kwam manlief thuis met een klein boeketje, omdat we 2 maand getrouwd zijn, zei hij. Lief he Alle nieuwe meiden, welkom en succes!!
@babywishit worden echt spannende dagen! Vind het ook zo'n apart gevoel om nu te klussen... Het idee dat door het klussen in deze dagen gewoon een nieuw leventje kan ontstaan!! En dan ga je toch een beetje denken van stel dat het meteen raak is... Hoe zal ik me voelen?? Hoe vertel ik het iedereen?? Wanneer vertel ik het iedereen?? Hoe reageren ze op het werk?? Hoe gaat mijn vriend het doen als papa?? En ga maar door
@ Norge: Ik werd 3 dagen nadat de Mirena is verwijderd ongesteld, een soort van. 2 dagen oud bloed/slijm en op 't einde van de 2e dag wat helder rood.
Goedemorgen! Tja blijft spannend, klussen rondom je ei! Wij hebben als het goed is de meest vruchtbare periode gehad.... nu dus afwachten of het raak is. 't is wel extra spannend. Over 2 weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Zou nu wel dubbel feestje zijn als het gelijk raak zou zijn. Vandaag met een collega naar de dierentuin..... Even van de laatste mooie (aankomende) dagen van de zomer meepikken... Een fijne dag allemaal!
Net toch stiekem een ovutestje gedaan... Het controlestreepje was echt pink En het testvenster licht pink.... Kriebels!!!
@kruumel Haha ja ik heb precies de zelfde kriebels In feb. Dit jaar was ik zwanger helaas werd Dat een miskraam toen waren wij er niet bewust Mee bezig en lette ik dus ook niet op mn Lichaam en wat ik voelde dat ga ik nu natuurlijk wel doen ! Spannend !
@poppenkop: dat wordt vanavond in elk geval geen potje kaarten haha Heb mijn vriend al ingelicht en vanavond zou hij lekker op tijd thuis zijn!!! Morgen toch maar weer een ovi test doen en kijken wat er dan uit komt... @behappy: wat vervelend zeg van je miskraam. Was je al ver?? Ja ik let nu ook echt op alles.. Heb een dag of 2 al hoofdpijn en menstruatiekrampjes. Ik wou eigenlijk nog niet aan ovitest doen maar omdat ik wat voortekenen had dat het er aan zat te komen dacht ik ff testen of het klopt en ja hoor.
@ behappy Ja wat vervelend van je miskraam, hoever was je? Ik let ook op van alles, maar word er wel een beetje gek van. Wat is het nou? ontpillen of miss toch....?? Bij het afvegen was het vandaag heeeel licht roze, dus ik heb nu een inlegx-je in, maar die blijft schoon Naja, even afwachten