Meiden, ik heb toch weer wat..... Tintelende vingers, wordt er helemaal gestoord van. Heb ook nog weinig kracht erin Ik weet niet wat ik moet doen........
Ik heb geen last van schoonzussen.........en ook niet van zussen. Ik heb ze beide niet. Ik heb alleen maar 2 broers en die zijn allebei single. Ik zit te wachten tot ik een plasje kan doen en dan knal ik er weer een ovutest tegen aan. Heb wel wat steekjes links. Dus wie weet.
Jeey.... das vervelend!! Nog nooit zelf alst van gehad... kan je geen tips geven? Misschien onder de warme kraan?
stomme vraag misschien.. maar waar kletsen we nu verder dan???? anders ben ik jullie straks allemaal kwijt! haha! ik heb nooit eerder op een forum gezeten zoals je ziet..
wat een berichten trouwens weer als ik een dag heb gewerkt! kan het soms niet bijhouden! haha! ik kan vaak alleen maar savonds even kijken en dan heb ik weer zoveel gemist! zal beter mijn best proberen te doen!
misschien niet helemaal goed gerekend? volgens je calculator moet je nog 3 dagen toch? gewoon morgenvroeg nog eens proberen (of vanavond...) succes!!
Hoe bevalt het jullie, de ovutesten? Ik ben gister helaas ongi geworden dus ga weer een nieuwe ronde in maar weet niet of ik aan de ovutesten wil beginnen, twijfel nog.. @ norg geen idee wat je daaraan kunt doen
Balen zeg! hopelijk de volgende ronde!! duim voor je! @all, als het goed is heb ik net mijn vruchtbare dagen achter de rug. Voor het eerst dat de persona geen ei aangaf. Dat vind ik wel bijzonder. Weet dus niet precies wanneer ik mijn ei had, aan de afscheiding te zien zou het wel "goed". We hebben geklust, dus daar kan het niet aan liggen hmmmm hier nog erg bewolkt. Ga zo met zoonlief naar een vriendin, zij heeft een zoontje van een half jaar jonger, kunnen ze lekker spelen! fijne dag allemaal!
Voor een ovulatietest moet je juist GEEN ochtendurine gebruiken. LH hormoon is dan niet geconcentreerd genoeg. Ook moet je niet te veel drinken van te voren en 4 uur daarvoor niet hebben geplast. Pas toen ik dit allemaal deed had ik een positieve ovu test.
Oke, dat wist ik niet..... Ik moet namelijk voor de persona juist wel ochturine hebben... maar die meet ook andere hormonen.... (denk ik)
Behoorlijk lastige dingen zijn het, ze moeten je zekerheid geven, maar ik word er behoorlijk onzeker van. Wat als je je LH piek mist of wat als je test op de top van je LH piek, hoelang duurt t nog voor m'n ei dan springt???? Vragen vragen vragen, word gek van mezelf haha. Daarbij komt kijken dat mijn man alleen in het weekend thuis is, vorige week van donderdag op vrijdagnacht een positieve ovulatietest, gelukkig kwam mijn man dat weekend op vrijdag middag thuis en hebben we nog net op tijd kunnen klussen, maar erg spontaan is t niet meer.
Zo hadden wij vrijdag 2 weken geleden een 'moetje'. Volgens de banner zou ik dan mijn eisprong hebben. Nou dat was bijna niet te doen. Productiewerk noemde manlief het. Maar goed, hoe dan ook het heeft bij ons helaas niet gewerkt
@brondy: balen dat je weer ongi bent! idd maar weer naar de volgende ronde, maar je voelt je toch weer even teleurgesteld he? @iedereen: wie gebruiken er nu ovu testen allemaal? ik had altijd gezegd dat ik dat nooit zou gaan doen en we beginnen pas aan ronde 3 nu, maar denk er soms toch aan ze te gebruiken.. aan de andere kant.. als ik er nu al zo'n controle over wil hebben, hoe gaat dat dan als het over een paar maanden nog niet gelukt is.. dan maak ik mezelf helemaal gek! dus aan de ene kant denk ik, ik laat de natuur z'n gang gaan, maar ik wil het ook zo graag dat ik misschien toch de volgende maand zo'n test ga proberen.. wat denken jullie? en welke testen zijn het makkelijkst/duidelijkst en niet al te duur?
leuk dat je vriendin een kindje heeft van bijna dezelfde leeftijd! een vriendin van mij is nu bezig voor een 2e n het lijkt me zo leuk als we even samen zwanger zijn en onze kindjes samen kunnen spelen later... en je gaat spannende dagen tegemoet dus... afwachten of het gelukt is! zal voor je duimen! fijne dag iig!
@ babywish Ja ben wel een beetje teleurgesteld, maar goed, had eigenlijk ook niet verwacht dat het gelijk raak zou zijn. Al hoop ik wel dat het deze keer goed gaat, anders ben ik ongi als we gaan vliegen Ik gebruik nog geen ovutesten, precies om wat jij zegt. Voor t zelfde geldt lukt het dan nog steeds niet, lijkt mij erg frustrerend. Als het na denk een half jaar nog niet gelukt is dan ga ik t wel doen. Maar voorlopig zijn mijn cyclussen aardig gelijk en ik voel m'n ei echt goed aankomen.