Eind augustus proberen een kindje te krijgen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lien26, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik zou ook heel graag de natuur z'n beloop laten, geloof me, is een stuk relaxter. Maar aangezien wij alleen in 't weekend kunnen klussen, kan ik wel een half jaar m'n best doen in het weekend, maar als ik dan geen eisprong heb, dan gaat het met alle goede wil van de wereld niet lukken hoor. Nu weet ik dat ik vorige week zaterdag/zondag een eisprong heb gehad.
    Mocht t niet raak zijn, dan zal in de volgende ronde m'n ei ook in een weekend vallen en dan zal ik de testen ook niet gebruiken

2. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @poppenkop: wat rot dat je alleen maar in het weekend kan klussen! normaal zou het niet uitmaken, dat maakt het aleen maar spannend als je de hele week op elkaar moet wachten... maar als je doel een kindje is, dan wordt het een ander verhaal!
    hopen dus dat je op het juiste moment geklust hebt!

3. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ongi vliegen is inderdaad nier fijn! en op vakantie is het ook maar lastig.. :(das dan weer het nadeel van de pil niet slikken, haha!
    maar er is en goede reden voor zullen we maar zeggen! ;)

4. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @poppenkop Wat lastig dat je alleen in het weekend kan klussen, dat is balen! Kan je man niet een beetje sperma voor je achterlaten haha....:D

5. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ja, zelf invriezen! haha! ;)

6. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Haha, Norge!! Dat zei ik ook al, leg even wat in t vriesvak :D.
    Gelukkig lijkt m'n ei voorlopig in t weekend te zijn. Als t over een paar ronden nog niet is gelukt, gaat hij vrij nemen, mocht m'n ei doordeweeks zijn.

7. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Wel vanaf vanmiddag weer volop ongi krampjes onder in m'n buik en lies, lijkt een beetje op bandenpijn :s. En steken in m'n borsten, wat weer lijkt op toeschietreflex.
    Nog 9 dagen afwachten of het wat te betekenen heeft....

8. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de ovutesten van prediktor gehaald. Maar zelfs de controle streep was erg licht. Ach ik zie het allemaal wel. Heb ook nog geen afscheiding (sorry) gezien. Ik heb nu nog geen haast....

9. kruumel

kruumel Actief lid

21 jul 2011
    105
    0
    0
    @ babywish: ik heb ook altijd gezegd dat ik nog niet aan ovutest ga beginnen, maar ik wou toch weten of mij ei ook kwam wanneer ik dacht.
    Heb 2 dagen licht roze gehad en mn ei zit eraan te komen...
    Ben benieuwd...

10. kruumel

kruumel Actief lid

21 jul 2011
    105
    0
    0
    @ 1ekruimeltje: ik heb sinds gister pas een klein beetje slijm...
    Vandaag is mijn ei!!!
    Gister en eergisteravond flink geklust!
    Voel wel steekjes vooral links!
    Ben benieuwd! We klussen er vrolijk verder op los!
    Wij zitten bijna gelijk!
    Spannend zeg!

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ poppenkop
    toeschietreflex???? :(

@ babywish
    Dat is inderdaad het nadeel van niet aan de pil zijn. Maar net wat jij zegt, het is voor een goed doel ;) En met tampons lukt het aardig om alles schoon te houden ;)

Ik zit ook te twijfelen of ik ovutesten zal gaan gebruiken. Miss nog even wachten...

12. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    @poppenkop: Spannend hoor. Jij kan als het goed is een dag eerder (mogelijk) testen!!

@Kuimel en Kruumel. Ik zou zeggen neem het er goed van deze (aankomende) dagen en doe je best!;);):D

@all.... Mijn darmen zijn helemaal van streek. Eergister last van obstipatie.
    Daar begon het gister ook mee, maar al snel moest al 2 x achter elkaar. Maar mijn darmen waren zo van streek dat ik gewoon misselijk werd.
    Ze zijn nu ook weer flink aan het rommelen. (sorry voor het onderwerp;))
    Gister middag erg moe, maar gisteravond pas weer na 12:00 gaan slapen:(

Ik ga aan de slag in huis. Kindlief zit op de psz, wordt door oma opgehaald zodat ik aan mijn opdrachten voor de opleiding kan gaan zitten!

fijne dag allemaal!

13. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @Brondy:
    Ja dat is iets wat je zult ervaren na je bevalling :D. Als je borstvoeding geeft en je kindje gaat huilen, dan kan de melk er soms al uitspuiten. Dat geeft een bepaald gevoel in je borsten, dat is wat ik zo af en toe voel. Of er mee vergelijk.

@Tayaro:
    Ik heb ook zo'n last van m'n darmen! Normaal ga ik ook altijd al moeilijk af, maar nu helemaal en dan om de volgende dag ineens 3 x te moeten!
    Ik kan een dagje eerder testen dan m'n banner aangeeft, had m'n ei een dag eerder.

Heb sinds vanochtend na hele erge ongi krampen en raar kietelend gevoel bij m'n baarmoeder/blaas.

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ poppenkop
    Ahaaa, daar heb ik nog geen ervaring mee zoals je merkt ;)
    Maar spannende dagen voor jou nu, kun je het volhouden niet eerder te testen??

15. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @Brondy:
    Gek genoeg heb ik een vreemd soort rust over me heen gekregen, ben niet meer zo zenuwachtig en ongeduldig.
    Maar weet niet of dat ook zo blijft :D
    Helemaal niet als er naar volgende week toe meer kwaaltjes bijkomen.

16. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    @Poppenkop.... heb normaal een aardig regelmatig patroon met naar de WC gaan, maar eergister lukte het echt niet... En gister was het echt heftig.

Verder een "strak" onderbuik gevoel, niet echt ongipijn... erg vreemd.

Ben nog niet zo druk met over 2 weken bezig. Maar heb gelukkig veel afleiding de aankomende weken. Maandag beginnen weer met werken na de vakantie. Eerste week nog geen les, maar verhuizing van de afdeling. Week erna volledig aan de bak met lesgeven, maar ook de sleutel van ons nieuwe huis. Dat geeft al genoeg stress in het vooruitzicht, hopelijk geen tijd om aan die naderende NOD te denken..... ;)

17. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja idd spannend. Kan goed zijn dat mijn eisprong geweest is. Gisteren toen ik in bed ging liggen voelde ik aan die kant een plopje. Vandaag ook geen steekjes meer gehad. Dus heb eigenlijk geen idee. kan zijn dat we dus niet meer op tijd geklust hebben. Of het was gewoon iets anders:D. En moet mijn eitje gewoon nog komen.

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ poppenkop
    respect hoor, ik had echt het gedult niet en dan krijg je natuurlijk een negatieve test :(

@ tayaro
    Inderdaad een druk vooruitzicht, maar ook wel erg leuk, als je de sleutel van je huis krijgt :)

19. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Qua cyclus, klachten, eisprong etc ben ik precies m'n moeder, heb dr even gebeld om te vragen hoe zij zich voelde toen ze voor de 2e keer zwanger was ( van mij ). Ze zei: ik wist t gewoon, had een bepaald soort rust over me heen. Verder kots misselijk ( dat heb ik zelf bij m'n eerste niet gehad en nu ook niet ) en heel veel moeten plassen.
    Ik hoop echt dat ik nu hierin dus ook op m'n moeder lijk. Mijn moeder zegt altijd dat de vrouwen bij ons in de familie super vruchtbaar zijn, dat we er bij wijze van spreken alleen maar naar hoeven te kijken :D.
    Wij zijn met z'n drieën en alle keren was het in 1 x raak.
    Mijn zoon kwam door de pil, ik had in week 2 namelijk 1 dag de diarree en overgeven gehad.
    Best vruchtbaar denk ik dan :D

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zeg maar rustig behoorlijk vruchtbaar :p
    Jij hebt nu ook een bepaalde rust over je heen, dus wie weet. Spannend hoor!!

Deel Deze Pagina