Eind augustus proberen een kindje te krijgen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lien26, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ babywish
    Mijn cyclussen liggen ook dicht bij elkaar, maar ik voel m'n ei aankomen das wel handig opzich. Maar heb t ook wel uitgerekend met de calculator op deze site en dan gewoon een week ervoor begonnen met klussen t/m een week erna ;)
    haha, mijn man vraagt ook al: wanneer kun je testen???

@ norge
    aan de ene kant mooi aan de andere kant ook wel jammer toch??

2. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    hoi hoi dames,

Ik ben al een tijdje niet meer geweest, maar had m'n pc kapot. Hij is nu eindelijk weer terug!!
    Hoe gaat het hier?? Al een paar zwangeren?? zo ja, gefeliciteerd!!
    Ik zou, bij een cyclus van 28 dagen, gisteren mijn NOD hebben.
    Vandaag een testje gedaan, maar helaas, niet zwanger.
    Hoop dat ik over een paar dagen alsnog positief mag testen, en anders laat de ongi maar snel komen, kunnen we weer verder.

Groetjes Riannetja

3. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @riannetja Gewoon over paar dagen nogmaals proberen! Zolang je niet ongi bent kan het nog alle kanten op!

Ja natuurlijk is het jammer maar werd zo gek van onzekerheid omdat ik nog geen menstruatie had gehad na het verwijderen van de mirena! Nu kan ik weer gaan rekenen en weet ik waar ik aan toe ben. Dit voelt wel veel fijner.
    Wel raar om na jaren weer een ongi te hebben!

4. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Brondy dit is onze 1e ronde voor een 2e kruimel. EN ben nog steeds niet ongie. Vanochtend getest maar negatief. Begin nu ook wel iets buikpijn te krijgen.

5. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Norge als je nou gewoon het aantal dagen neemt vanaf de dag dat je mirena er uit was. Heb je toch iets.

6. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij waren afgelopen vrijdag 5 jaar samen. Zijn we het gewoon allebei vergeten:D. Ach ja halen we wel weer in.

Enne wij wonen hier nu 4 jaar en we hebben nog steeds dozen staan:). Die kunnen dus eigenlijk allemaal weg. Zijn we ook mee bezig trouwens. Elke keer iets. Maar in een van die dozen moet nog iets zitten wat ik graag wil bewaren maar de rest gaat huppakee weg.

7. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben zojuist ongesteld geworden. Op naar ronde 2!!!

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    :x:(:xBah!
    Jammer! Maar niet getreurd, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
    We lopen nu vrijwel gelijk en dat is wel leuk Kruimeltje.

9. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja spannend idd. Alleen ik heb mijn banner op 30 dagen staan en terwijl ik dit typ schiet mij te binnen dat ik deze dag niet moet mee tellen. Dus het zijn 29 dagen en geen 30. Ga ik meteen even aanpassen.

10. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Norge hoeveel dagen heb jij aangehouden?

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Dat is toch wel een beetje balen, maar je weet nu dat alles goed werkt ;) eneuh mooie cyclus heb je wel :)
    Op naar de volgende ronde en hopelijk is deze wel raak.

12. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hallo Dames,

Hoe gaat het hier?

Ik heb zojuist ovutesten besteld.... Ik ga het gelijk goed aanpakken!
    Vanaf welke dag testen jullie?

De ongi loopt bijna mijn broekspijpen uit, echt waardeloos gewoon!

Liefs!

13. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @norge:ik heb ook ovutesten besteld en heb ze net binnen gekregen (van zwanger en kids).
    er zit echt een hele duidelijke beschrijving bij wanneer je moet testen enzo! bij jou niet?

14. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik heb ze net besteld, ook bij zwanger&kids! Dus ik krijg ze overmorgen pas binnen!

15. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    en ik kon het niet laten er 2 van die extra gevoelige zwangerschapstesten bij te bestellen.. :)
    zat trouwens in een gewone bruine envelope zonder afzender.. erg netjes!

16. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Die gevoelige zwangerschapstesten had ik al!:D
    Ik heb er zelfs 10!!:p:D;)
    En ik wilde er nog wel niet al te veel mee bezig zijn!!!!!:p
    Had ook deze meebesteld: Cadeausetje met rompertje en slofjes -Zwanger & Kids
    Ik dacht, die koop ik voor mijn man, en stop ik stiekem in zijn werkkoelbox op het moment dat ik erachter kom dat ik zwanger ben.
    Tsja, je kan het maar in huis hebben!;)

17. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Maar met die gevoelige zwangerschapstesten kan jij nu al testen dan hoor! 6 dagen voor NOD....

18. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ja, ik weet dat ik ze nu al kan gebruiken maar durf niet... de vorige maand had ik ook een negatieve test (toen werd ik ineens 's avonds ongi..)
    misschien donderdagochtend..:)

ik zag net trouwens toen ik ging douche dat ik lichte blauwe aders op mijn borsten heb.. is me nooit eerder opgevallen, of misschien let ik er nu teveel op??
    en die krampen lijken soms op ongi en soms op "strakke" buik en "jeuk" vanbinnen...
    strange!!! :(

19. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    We gaan volgens mij bijna met z'n allen door..... Hopelijk mag babywish nog goed nieuws brengen (of vergeet ik nu nog iemand?)

Klussen in het nieuwe huis gaat goed! Einde van de week zijn we denk ik wel met de boven verdieping klaar.
    We gaan toch voor nieuw laminaat kijken. Wij hebben rustig aan gedaan met het budget dus we kunnen voor de benedenverdieping toch nieuw kopen! Wat er ligt is niet kapot, maar niet helemaal onze kleur.

@all.... ik heb ook ovutestjes besteld. Mijn cyclus was afgelopen maand 36 (hopelijk deze maand gewoon weer 33/34). ik begin met testen rond dag 18, dan zal hij positief worden rond dag 20 als het goed is. En als ik weer zo'n lange cyclus heb als vorige keer, dan kan ik dat in ieder geval zien dmv de testjes.....

fijne avond nog allemaal!

20. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Balen van je ongi... maar je cyclus is tenminste weer op gang!

Enne....herkenbaar.... hier ook veele erger ongi dan normaal. Daarom was ik als 16-jarige al aan de pil, dat scheelde echt in bleodverlies!!

Deel Deze Pagina