@ Esmee You go girl @ Lien Snap wat je bedoelt. Uiterst gevoelige zwangerschapstest - Zwanger & Kids Dan heb je gelijk de juiste test
@ Brondy: Ja, we gaan er wel tegenaan. Maar dat kan pas vanavond. Dus nog even geduld. Ik ga straks nog een ovulatietest doen om te controleren of deze ook positief is.
Dankjewel, ga ik ze even bestellen. Komen ze met de post? Of pakketdienst, wil niet nml dat m'n buren het pakketje zien... Ik ga dan denk ik met een dag of 35 testen, dus volgende week.
@ Lien26: Ik heb 3 stuks van die uiterst gevoelige zwangerschapstesten. Die kreeg ik erbij toen ik ovutesten bestelde. Het zit in een envelop en daar staat nergens op dat het afkomstig is van Zwanger&Kids. Dus discreet.
@ esmee Hahah, dat zal toch wel goed gaan lijkt mij @ lien Komt in een dikke envelop gewoon door de brievenbus. Tenzij je super veel besteld. Maar niemand kan zien wat er in zit, (afzender) staat niet op de envelop. Ik had meerdere testen besteld en kwam gewoon in envelop
@ Brondy: Gewoon voor de zekerheid om een bevestiging te hebben. Dan weet ik het echt zeker. @ Lien26: En het past meestal gewoon door de brievenbus, dus dat komt wel goed. Ik heb daar nu al 3x wat besteld. Thermometer en ovulatietesten. Wij hebben nog helemaal geen babyspullen in huis. Jullie wel?
@Esmee ja wij wel, maar dat komt ook omdat m'n vriendin en nicht alles naar mij toeschuiven, die hebben allebei 2 kinderen en zijn helemaal klaar. Het voelt soms erg gek, maarja dit is wel goedkoop.
@ Lien26: Als ik echt zwanger zou zijn en ik vertel het aan vriendinnen dan weet ik ook wel zeker dat ik heel veel spullen kan gebruiken. De meeste hebben nu een kleine, dus dat is wel erg leuk. Maar de grotere spullen koop ik zelf liever nieuw.
Ik heb ook nog geen baby spullen. Mag ook niet van manlief En de babykamer moet eerst nog klaar gemaakt worden. Gister ging ik jurkjes kopen, vet in de aanbieding. Ik zei bij 1 jurkje: die kan ik ook nog aan als ik zwanger ben. Mocht van manlief daar nog niet aan denken. Soms denk ik, wat wil je nou Hij vindt dat ik er al teveel mee bezig ben, tja dat doen vrouwen nou eenmaal
@ Brondy: Als vrouwen eenmaal een kinderwens hebben dan zijn ze er ook niet meer van af te krijgen. Dat herken ik aan mezelf. Ik ben er ook veel meer mee bezig dan mijn man. Hij is zo nuchter, maar hij wilt wel heeeel erg graag. Alleen is hij er verder niet zo erg mee bezig. Mannen denken er gewoon heel nuchter over. Dat is het grote verschil.
Ik zeg altijd we hebben nu geld haha.... Dus waarom nu dan alvast niet kopen Ik ga zo eens ff hardlopen met m'n collega's. Waar wonen jullie eigenlijk?
Hey ladies Het is wel rustig hier. Hoe gaat het met jullie?? Met mij gaat het goed. Wachten op je ei duurt wel lang hoor
@ Brondy: Het is inderdaad stilletjes hier. Hier gaat het redelijk. Heb vandaag gewoon een baaldag. Maar ik heb wel m'n eisprong gehad. Zie m'n temperatuurkaartje. Wel heb ik het gevoel dat het niet raak is en hier ga ik ook gewoon van uit. Maar het wachten om te testen duurt ook heeeeel lang. Hoe is het met jou?
Ik heb net ee positieve test gehad van zwanger en kids, maar weet nu niet of deze testen wel goed zijn. Durf nog niet echt blij te zijn!