en ik hier!! sorry! soms zo druk.. en weer ongi sinds vandaag... bah!!! en ik had deze maand zo'n goede hoop! dus ik baal ech een beetje..maar ja, op naar ronde 4 dus! heb nu wel ovutesten dus die ga ik maar eens proberen..
Ik had vandaag een positieve ovulatietest ( CB digitaal ), dus daar gaat m'n laatste sprankje hoop op een zwangerschap. Kennelijk is m'n ei vorige maand niet gesprongen en ben ik daarom dus ook niet ongesteld geworden, hopelijk springt ie deze maand wel. Anders ga ik me toch echt zorgen maken.
Ik denk niet zwanger te zijn, anders had ik niet die positieve ovu test gehad. We hebben de afgelopen dagen gewoon gevreeën, niet specifiek voor m'n eventuele ei. Na een ovu test duurt 't gemiddeld tussen de 24 en 48 uur voordat deze springt, dus we zijn nog ruim op tijd en vanavond nog maar even echt aan de klus voor alle zekerheid.
@poppenkop: wat vreemd! maar misschien heb je nu dan toch optijd geklust! maar je had ook wel wat klachten die erop konden wijzen dat je misschien zwanger was?? vreemd allemaal.. maar misschien kun je nu met een "schone lei" beginnen! wel vervelend dat het zo heeft moeten lopen..
Ik ben er ook weer.... druk weekend in het nieuwe huis gehad! @poppenkop....balen zeg.... hopelijk geven de ovutesten meer duidelijkheid!! @babywish.... balen zeg..... hopelijk volgende ronde meer geluk!!! @all.... ik heb nog een paar ovutesten van CB in de kast liggen van voor de zwangerschap van mijn zoontje... Ze zijn inmiddels overdatum, maar zouden ze dan ook niet meer werken??? Iemand enig idee? Heb wel al nieuwe gekocht, maar misschien kan ik deze ook gebruiken!?
Ja het is een bizar verhaal: positieve ovu, niet ongesteld, niet zwanger, 15 dagen overtijd en weer een positieve ovu test.... Zou woensdag gaan bloedprikken, ga evengoed, maar zal wel even bellen van te voren, misschien kunnen ze eisprong ook testen.
oke..... geen ervaring mee.... Bij schoonzus en zwager werd het destijds met echo gedaan. Zij zaten toen wel al in de Medische molen.... Misschien maakt dat het verschil...
@ poppenkop wat maf zeg.. Maar een ovutest kan ook positief zijn als je zwanger bent Geen idee of ze ook kunnen testen op je ei Hier nog geen ongi, maar wel de krampjes, dus nog even afwachten tot vrijdag.. Heb een druk weekend gehad. Manlief is nog onderweg naar huis van Italie. Duik zo mijn bed in, ben best lui. Was vanmorgen op bizarre wijze echt super vroeg (8u) wakker, terwijl ik er na 1en in lag. En vrijdagnacht was t na 3en.
@tayaro: gaat alles nog volgens schema in het nieuwe huis? lekker druk nu he? maar wel leuk! @all: volgens mij is iedereen nu zo'n beetje door naar de volgende ronde toch? of vergeet ik iemand???
Miss kunnen we een lijstje maken met NOD?? Septermber 2011 15 - brondy - ronde 2 - 1e kindje Oktober 2011
Septermber 2011 15 - brondy - ronde 2 - 1e kindje 29 - Norge - ronde 1 - 1e kindje Oktober 2011 9 - babywish84 - ronde 4 - 1e kindje
Septermber 2011 15 - brondy - ronde 2 - 1e kindje 29 - Norge - ronde 1 - 1e kindje Oktober 2011 7- Tamara- ronde 2- 2e kindje 9 - babywish84 - ronde 4 - 1e kindje __________________
September 2011 15 - Brondy - ronde 2 - 1e kindje 29 - Norge - ronde 1 - 1e kindje Oktober 2011 4 - 1eKruimeltje - ronde 2 - 2e kindje 7 - Tamara - ronde 2 - 2e kindje 9 - Babywish84 - ronde 4 - 1e kindje __________________