Eind augustus proberen een kindje te krijgen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lien26, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @ Kruimeltje Wat een leuke avond gaan jullie krijgen haha... Veel plezier...!

@ Tayaro Staar je niet blind op ovutesten. Ik las net verhalen van mensen waarbij de ovutesten niet positief waren maar toch zwanger zijn. Mijn test had misschien ook iets beter gekund maar toch heb ik vandaag mijn ei. Dus sowieso regelmatig klussen....

@ Babywish Veel plezier en succes. Voor mij wel de laatste keer met ovutesten. Ze deden bij mij niet wat ik er van verwacht had. En zonder ovutesten vind ik toch spontaner denk ik. Als je gewoon om de dag klust is er niks aan de hand.

@ Iedereen Ik had donderdag mijn positieve ovutest en voel dat ik vandaag mijn ei heb (tenminste daar ga ik van uit).
    Heb steekjes links en rechts onderin mijn buik! Is dat niet laat mijn eisprong? Donderdag positieve test en zondag eisprong?

2. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @norge: volgens mij kan dat wel hoor, dat je ei zo laat komt.. heb ik in ieder geval wel eens vaker gehoord!

3. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    @norge.... Doe ik ook niet hoor.... Maar vind het wel fijn om te weten wanneer mijn ei is. Vorige maand 3 dagen "overtijd", maar als ik ovutestjes had gehad, dan had ik geweten dat mijn ei gewoon ook 3 dagen later was geweest.
    Maarre nu dus die lange 2 weken gaan afwachten.... hoop dat het raak is!

@all.... ik ga manlief even lief aankijken ;)

4. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames,
    Jullie gaan het niet geloven maar had nog 1 test van zwanger en kids over van de 10, die heb ik vanmiddag gedaan. Veel duidelijker nog dan die van woensdag. Heb direct er nog een digitale test van CB tegenaan gegooid en hartstikke positief.
    Raar want had woensdag een vrij positieve test en daarna niet meer.... Bekijk bijlage 184196
    Jullie snappen dus wel wat wij zojuist gedaan hebben.....:D

Ik had gisteren al steekjes onderin mijn buik dus dacht dat ik mijn ei gisteren had.... Maar de steekjes zijn vandaag nog erger geworden! Zal dan elk moment mijn eisprong plaatsvinden? Ik volg het allemaal niet meer!:(

5. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    haha! ik snap wat jullie gedaan hebben... en nu maar duimen!!! :D
    nu kan het lange wachten weer beginnen! :( wanneer is je NOD???

6. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    maar wel raar dat je woensdag ook een positieve had??

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Nu is de streep alleen veel dikker en veel donkerder dan woensdag! Maar woensdag was deze inderdaad al redelijk positief, maar de dagen daarna weer niet.

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik weet niet echt wanneer mijn NOD is. Na het verwijderen van mijn spiraal duurde mijn cyclus 25 dagen. Maar ben de laatste keer op 06-09 ongi geworden.

9. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Die andere test was trouwens donderdag redelijk positief en niet woensdag!

10. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    @norge.... HAHAHa ik weet idd wel wat jullie hebben gedaan.....
    Ja die van clearblue zijn tenminste super duidelijk!!!

hier weer een werkdag achter de rug! nog twee en dan gaan we het weekend over!! JOEHOE....Ben zo blij als het achter de rug is.... (oja.... deze week niet vergeten te "klussen" ;) )

11. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Oktober 2011
    4 - 1eKruimeltje - ronde 2 - 2e kindje
    4 - Norge - ronde 1 - 1e kindje
    7 - Tamara - ronde 2 - 2e kindje
    9 - Babywish84 - ronde 4 - 1e kindje

Zo! Weer up to date.... Heb meze;f verplaatst naar 4 oktober omdat ik denk dat ik gewoon een cyclus heb van 28 dagen aangezien morgen mijn eisprong zal zijn!!

@ Brondy Zet jij jezelf even op de goede datum?

12. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Damens leven jullie nog?
    Had weer een positieve test, maar weer mijn vent bespringen....
    Of het nog uithaalt? Ik weet het eigenlijk niet... Ze zeggen toch dat één keer in de 2 dagen voldoende is? Grijpen jullie ook al jullie kansen of houden jullie je aan de één keer per twee dagen?

13. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ik zou het gewoon zo vaak doen als je zin hebt! haha!
    maar ik zou sowieso op de dag van een positieve ovutest doen en de dag erna voor de zekerheid!

14. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ik heb trouwens net mijn eerste ovutest gedaan (om even te oefenen, want zit pas op dag 10) maar het controle streepje is vrij licht, klopt dat??
    en er kwam geen teststreep, maar nu (na 10min.) zie ik wel een heeeeeel vaag streepje.. is dat wat ze noemen een indroogstreepje??? wat een gedoe eigenlijk he? maar ja, alles voor het goede doel! hahahaha!!!

15. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Bij de negatieve testen was bij mij ook vaak de controlestreep heel licht.... Ik had bijna altijd een heel vaag teststreepje, hoeft dus geen indroogstreepje te zijn!

16. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    oke, dat wilde ik gewoon even weten! :D
    in de eerste instantie kleurde het hele testscherm roze..dus dacht dat er iets mis ging, maar dat werd langzaamaan witter en toen bleef de controlestreep staan..dacht eerst dat ik hem te lang in de urine had gehouden, of kan dat niet?

17. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Nee hoor, dat kan niet. Je hebt het helemaal goed gedaan hoor. Nog een paar dagen en dan heb je ook een positieve test!:p

18. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou norge was het gezellig........en ik maar op een suffe bespreking zitten tot :$ 22.45 uur.

Babywish kan kloppen hoor een lichte controle streepje. Hier was ie ook niet super donker.

Nou jullie snappen wel dat het zondagavond fijn wakker worden was voor mijn vriend.

Ik had zondag dus een positieve test. Zondagavond lekker geknuffeld. En vanochtend om 04.20 hihihihihihi.Tjsa weet ook niet hoe hij erbij kwam. Normale mensen slapen dan:D.

19. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Haha geweldig Kruimel.... Jij doet het dus ook vaker rond je eisprong.... Het zou voor mij niet goed voelen als ik het dan 1x in de 2 dagen zou doen...

20. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ik zou mijn kansen ook goed benutten hoor!!! voor je het weet is je ei weer weg! en dat zou toch zonde zijn....:D haha!
    slapen kan altijd nog!
    ik ga nu lekker het bad vol laten lopen en vriendlief van de bank plukken.. :)

Deel Deze Pagina