Eind augustus proberen een kindje te krijgen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lien26, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het was niet mijn idee hoor:p.

2. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    whaahahhahaha

3. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Kruimeltje Niet jouw idee? Volgens mij heb je hem gewoon besprongen hahahaha.....!

Ik zojuist weer een ovutest gedaan maar die was nu negatief. Heb natuurlijk al 2x een positieve test in handen gehad.
    Is dan ook mijn ei al gesprongen? Ik heb nu namelijk nog steeds last van dezelfde steekjes.....! Sorry, ben echt een leek!

4. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    volgens mij heb je 24/48uur NA je positieve test pas je eisprong..dus als ze over max. 48uur over zijn zal dat je eisprong wel zijn geweest denk ik!
    maar goed, dat is ook maar wat ik gelezen heb, want ben net zo'n leek als jij! ;)
    ik heb net mijn 2e test gedaan, maar nog negatief zoals ik had verwacht..(alleen een heeeeel vaag streepje).

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Babywish
    Maar een vaag streepje telt toch gewoon, anders krijg je niks.... Of welke test heb jij? Als er een ligt streepje is dan is de ovulatie wel in de buurt!

Maar ik ben nu dus niet meer vruchtbaar volgens de ovutest.
    Dus vrijen heeft geen zin meer?

6. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Hoi meiden.

Had vanmorgen een ovu testje gedaan en die was niet positief. Maar had toch het vermoeden dat er een LHpiek moet zijn. Dus vanavond ook maar een testje er tegen aan gegooid en zie daar!!

Ik ga toch even mijn banner en NOD aanpassen naar 9 oktober. Want cyclus zal dan toch weer 35 of 36 dagen zijn ipv 34.

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Wow super! Ik weet wat jij gaat doen vanavond!!!

8. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog een beetje twijfel.... hebben gisteren ook "gekroeld" en is voor het zaad beter om niet elke dag te doen. Dus zit nog een beetje in dubio.....

9. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    volgens de gebruiksaanwijzong moet de teststreep donkerder zijn dan de controle streep, maar dat ik nu een vaag streepje krijg wil volgens mij wel zeggen dat ie eraan zit te komen..
    ik verwacht dus morgen of overmorgen wel een duidelijke streep.

vrijen voor een kindje heeft na je eisprong geen zin meer zeggen ze.. maar ook zonder doel is vrijen niet erg toch??? :D

10. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja maar het zaad van gisteren is toch goed.... Dit is dan gewoon een extraatje...

11. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    volgens mij heb ik eens gelezen dat na 3 dagen achter elkaar sex er weinig tot geen levende zaadcellen meer in sperma zitten, maar 2 dagen achter elkaar kan best!
    en je kan beter 2 dagen achter elkaar dan een dag wachten en dan je ei missen! toch?
    en het hoeft er maar 1 te zijn die gaat zwemmen! ;)

12. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Dat schijnt niet helemaal waar te zijn. Doet niks af aan de kwaliteit als je elke dag vrijt, alleen het aantal zwemmertjes is misschien minder.

13. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    he poppenkop!!! hoe is het met jou???

14. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Maar ik weet dus niet of mijn eisprong al geweest is, ik blijf steekjes houden.
    Nee, is ook niet erg. Maar heb het de afgelopen 2 weken bijna elke dag gedaan... Hahahaha....

15. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee echt niet. Ik lag heerlijk te slapen

Ik weet even niet meer wie het vroeg. Maar als je lichte streepjes krijgt dan is dat een goed teken. Had ik ook. Dag 1 een tuurstreepje, dag 2 2x lichte streepjes dag 3 en 4 knal streepjes. Dag 5 kon ik niet testen. want ik had een drukke dag. Dus even doortesten en dan zou je een knaller tegen moeten komen.

16. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Zo, heb eindelijk weer even de tijd om te reageren.
    Heb het zo druk! Maar dat vind ik wel even fijn, want als het goed is mijn nod zondag en de tijd vliegt voorbij.
    Heb niet eens tijd om bij eventuele kwaaltjes stil te staan :D.
    Ik heb eigenlijk alleen zere boobs en een beetje opgeblazen gevoel. Vorige cyclus ( toen ik niet ongesteld werd en ook niet zwanger bleek ) was ik er een stuk beroerder aan toe. Of meer mee bezig, kan ook.
    Ik temp ook, en m'n temp is ook veel hoger dan vorige cyclus.
    Ik ga niet eerder testen dan zondag, heb ik besloten :D.

17. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Vandaag gaat 'm niet meer worden.... geen puf meer... veel te moe...
    Manlief volgens mij ook... Morgen weer een dag. De test was vanavond flink positief en vanmorgen nog niet dus. Over 24 uur is het eitje als het goed is echt gesprongen en ga zeker tijd maken om morgen te kroelen met manlief!!

@poppenkop, spannend!! Gelukkig lekker druk en niet te veel aan hoeven denken!!

Truste allemaal!!

18. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    gewoon netjes om de dag blijven klussen... dan komen die zwemmers je ei vast wel tegen! haha!:D

19. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    dan ben ik benieuwd wat ik vandaag voor streepje heb! ik test rond half 6 altijd... dus we zullen zien! gister in ieder geval alvast geklust.. ;)

20. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @poppenkop: spannend!!!!! ik zal voor je duimen!! ;)

@tayaro: jij hebt in ieder geval een leuke avond vanavond! veel plezier! :D

Deel Deze Pagina