mijn ovutest van vandaag is net zo licht (of zelfs IETS lichter) dan gisteren.. had juist een iets duidelijker streepje verwacht.. of is dit normaal?
Tsja.... Dat had ik ook. Ik had toen op een woensdag een bijna positieve test en de andere dag niks meer. De echte positieve testen kreeg ik pas op een maandag en een dinsdag.... Dus het kan gerust nog wel even duren....
dan wacht ik het maar even af en test ik nog even paar dagen door.. morgen wordt wel lastig, want moet koopavond werken en dan moet ik daar testen.. en de wc is midden in de zaak!
Kan je niet stiekem in een klein fotorolletjedoosje (mooi scrabblewoord) plassen en dan ergens stiekem testen als je dat fijner vindt? Ik had 10 ovutesten en bij de laatste 2 testen testte ik pas echt positief.
Hoi Lien26, als tip kan ik deze site aanbevelen. Hier hebben mijn vriendin en ik geleerd hoe je makkelijk je vruchtbaredagen kan berekenen: vruchtbaredagenberekenen.org
Dames, Hoe gaat het hier? Nog vorderingen? Ik had weer dik slijmverlies.... Hoe kan dit nou? Betekent dit dat mijn eisprong nog niet is geweest? xxx
Hoi Norge, Ik zou het niet durven zeggen. Ik heb altijd dat dikke eiwit slijm een week voor m'n ei en vlak voor m'n ei is het net water, zo dun. Als je zeker van je eisprong wilt zijn, zul je moeten gaan temperaturen. Een positieve ovu test zegt niet of je ei ook daadwerkelijk zal gaan springen. Ik zit nog braaf op m'n nod te wachten, ik zit nu op 11 dpo, nog 3 dagen te gaan dus. Nog steeds alleen gevoelige borsten en sinds vanmiddag steken op m'n schaambot en in m'n liezen.
Mijn temperatuur was vanmorgen 2/10 hoger dan gisteren, maar of dat wat zegt... Vorige week had ik dun slijmverlies en nu is het dikker. Snap er allemaal niks meer van! Wat spannend voor jou zeg, ga je geen vroege test doen?
Maar temp je wel al je hele cyclus? Eigenlijk kan je het over een paar dagen echt goed zien of je je ei hebt gehad. Gebruik je FertilityFriend? Ik ga geen vroege test doen, heb me vorige keer suf getest en vanuit m'n vorige zwangerschap weet ik dat ik traag hcg aanmaak. Ik ga dit keer wachten tot na nod.
Ik temperatuur pas sinds een week! Haalt 't dan niet uit? Nee, schrijf het enkel in mijn agenda!! Heb je er een goed gevoel over?
Ja dat maakt zeker iets uit. Je kunt eigenlijk pas iets zinnigs zeggen over je temp als je vanaf dag 1 van je cyclus hebt getemperatuurd. Verder is het van belang dat je het iedere dag op het zelfde tijdstip en voor het opstaan doet. Pas na 2 cyclussen heb je ook echt vergelijkingsmateriaal. Het heeft dus nu weinig nut om te temperaturen, als je niet weet wat je basale temp ongeveer is. Vorige cyclus voelde ik van alles en dacht ik echt zwanger te zijn, mede door 2 licht positieve vroege testen. Dus ik durf niet meer op m'n gevoel af te gaan, ik blijf dit keer maar nuchter afwachten . Trouwens bij m'n eerste zwangerschap voelde ik helemaal niks tot een week of 7 à 8 en ben ik geen dag misselijk geweest, dus kwalen zeggen mij ook niet zo veel.
Hi, ik kom ook even koekeloeren..... helemaal afgepeigerd. We zitten in ons nieuwe huis.Maar waarom lijkt het alsof we minder ruimte hebben terwijl we 40m2 groter zijn gaan wonen. Geen idee waar we alles moeten laten.... Komt waarschijnlijk vanzelf wel..... Hier de afgelopen dagen wel geprobeerd om te klussen. niet elke dag, maar wel om de dag. Mijn temp was ook 0.4 graden hoger. Dus heb gister zeker mijn ei gehad. nu hopen dat er eentje de weg heeft kunnen vinden!! hihi Ik ga lekker mijn bedje opzoeken.... ben helemaal op! Truste!
Ik ben gisteren de hele dag, tot 's avonds 23.30 naar de efteling geweest. Was een bedrijfsfeestje van een vriendin. Echt bere gezellig gewoon maar ben nu helemaal gesloopt. Ik kan niet zeggen dat ik kwaaltjes heb, af en toe wat gerommel bij mijn liezen en schaambot, heel vaag! Maar ja, dat kunnen zoveel dingen zijn!
hoi hoi meiden! ben ik weer even... net de ikea leeggekocht voor een kastenwand! wat een gesjouw zeg! ik had gisteravond echt een knaltest! binnen 10min een donkerdere streep dan de controle streep!!! dus vanmorge even flink geklust! hadden we sowieso de afgelopen dagen netjes om de dag gedaan terwijl we het eigenlijk heel druk hadden, dus hoop zo dat er eentje doorzwemt! straks nog eens testen en kijken wat ik dan krijg.. hoe gaat het bij jullie?? @tayaro: alles vindt vanzelf zijn plekje, maar ik begrijp je probleem! ik dacht ook: wat kan een mens een zooi hebben!!!!
@Tayaro Meteen een hoop dingen weggooien die je niet meer gebruikt. Hier staan ook al ik weet niet hoeveel bananendozen stof te happen. Nu elke 2 weken als er ruimte in de kliko is gooi ik wat weg. Wel leuk dat jullie erin zitten. Nu kun je het echt eigen maken.
@Tayaro ik zie dat jij 2 dagen na mij mag testen spannend hoor ik hoop dat jullie goed geklust hebben.
Ik ben ongi geworden, helaas . M'n temp zakte 2 dagen geleden al, dus was er op voorbereid, maar blijft k*t! Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar denken.
@poppenkop: balen joh!!! inderdaad weer nieuwe kansen maar je voelt toch altijd even die teleurstelling!