Eind augustus proberen een kindje te krijgen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lien26, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja, hier alles goed. Wel zere borsten nu, maar dat kan van alles betekenen.
    Ik denk dat ik later moet testen. Mijn eisprong heb ik waarschijnlijk afgelopen woensdag gehad. Ik denk dat mijn cyclus daarom ook langer is.
    Waarom zou je niet testen?

2. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Poppenkop Echt super jammer. Maar goed, ff doorbijten en er weer voor gaan!!!!

3. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames, mag ik even klagen.....
    Ik heb gewoon een zeurderig gevoel helemaal onderin mijn buik, echt net boven mijn vagina. Ook heb ik nu wittige afscheiding (sorry als jullie net gegeten hebben). Zou dit een slecht teken kunnen zijn? Met de spiraal had ik nooit last van mijn buik......

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    @Norge: weet 't niet meis, weet alleen dat ik vorige cyclus alleen maar last van m'n buik had.
    Het kan de innesteling zijn waar je nu last van hebt, maar t kan ook niks zijn.
    Die witte afscheiding had ik vorige week ook, zegt ook niets denk....
    Irritant hè? Je zoekt naar allelei kwalen en een bevestiging, maar feit is dat nu nog even niks met zekerheid kan vaststellen dat je zwanger bent. Afwachten.....ik duim voor je!

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja echt heel rot... Is gewoon echt pijnlijk... Dan vraag ik me echt af waar die pijn vandaan komt. Of er niet iets mis gaat ofsow....

6. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik zou proberen het een beetje los te laten, hoe moeilijk dat ook is. Je hebt er geen invloed op, al zou het nu misgaan, dan kun jij daar nu niks aan doen.
    Het enige wat wij kunnen doen is vrijen op de juiste dagen, een beetje gezond leven en afwachten.
    En toen ik zwanger was van m'n eerste heb ik tot 12 à 14 weken buikpijn gehad, zegt dus ook niks.

7. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow balen zeg poppenkop. Dikke digi knuf voor jou. Hoeveel dagen telde deze cyclus?

Ik heb af en toe zere (.)(.). En vandaag een erg rommelige buik. De rede dat ik niet wil testen. Tis toch een beetje een teleurstelling dus probeer echt te wachten tot NA mijn NOD. Wat dat slijm is weet ik ook niet.

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik heb ook zere (.)(.)
    Maar ja, de betekenis daarvan???
    Afwachten en afwachten.....

9. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Hoi Meiden!!

Poppenkop, balen van die ongi.... maar psotief voor de volgende ronde!!!

Hier vandaag eindelijk goed nieuws gehad, mijn contract is met een jaar verlengd. Hij zou 4 oktober aflopen. IVM bezuigingen en sociaal plan voor mensen met een vast contract was het ook nog spannend of het verlengd kon worden.
    Gelukkig wel!!
    Daarnaast hebben we dit weekend een volkstuin gekocht, Soort van camping maar dan met kleine huisjes. Mijn ouders zitten op de zelfde vereniging, we hebben straks een tuin op hetzelfde laantje. Dus allemaal goed nieuws!! Hopelijk over 2 weken nog meer !! Of is dat wishfull thinking.... ach ja een mens mag dromen.

Over dat slijm weet ik niet zo veel.... alleen dat het kan zijn dat als je zwanger bent dat de afscheiding meer geler wordt.
    Hier verder geen klachten.......maar ei is dan ook pas 4 dagen geleden.....

Morgen weer aan de arbeid..... weltrusten voor straks!!

10. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @tayaro: wat gezellig, bij je ouders in het laantje te staan met je "huisje".. gaan jullie daar dan gezellig de weekenden heen?
    wanneer is nu je NOD?
    spannend hoor!
    ik had afgelopen weekend ook mijn ei en hebben deze maand voor het eerst geklust met ovutesten, dus vind het nu wel extra spannend!!! duimen vanaf nu..

11. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    erg he, dat wachten terwijl je vanalles voelt!
    en je twijfelt aan ieder pijntje of steekje! :)
    maar pijn achter je schaambeen is goed toch?
    menstruatiepijn zit vaak wat hoger! ;)

12. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja? Ik heb werkelijk waar geen idee.... Ja gek word ik er van. En ik denk ook dat ik pas later kan testen want had pas op dag 17 m'n ei.

Spannend bij jou ook! Wel leuk die ovutesten toch? Ik heb ze ook voor het eerst gebruikt. Hihihi...

13. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    tel er 14 dagen bij en je kan op dag 31 testen

14. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pft wachten duurd lang hoor:(. Was het maar volgende week

15. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    In de winter zullen we er niet echt heen gaan... Dan is het net als op een camping erg koud. je hebt daar standaard geen verwarming. Dat zal je zelf moeten doen.
    Er is in dit huisje ook geen warmwater. De vorige eigenaren sliepen er niet, dus hadden voor douchen geen warm water nodig. En als ze een keer moesten afwassen dan zette ze een keteltje water op het gas.
    Maar vanaf het voorjaar is het lekker om in de weekenden er heen te gaan. Dan heb je echt het gevoel er even uit geweest te zijn. Ondanks dat je midden in de stad zit. In de zomervakantie hoop ik er nog vaker heen te kunnen. Heb natuurlijk 7 weken vrij van school dus kan ik lekker er heen met de kleine man!

Mijn NOD is rond 7 oktober. Dus duurt nog zeker ruim een week. Vanwege verhuizing en contractverleng stress gelukkig nog niet al te veel tijd gehad om er bij stil te staan....

@all.... wachten is zoooooo lastig, duurt allemaal veel te lang en helaas kan je lichaam soms ook verkeerde signalen afgeven... Hopelijk allemaal straks een mooie knaltest in onze handen....
    Kunnen we ook een zwangercluppie gaan oprichten :D

fijne avond allemaal!

16. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Leuk Tayaro! Wij hebben ook een vakantiehuis! Is zo heerlijk om er af en toe eens tussen uit te gaan! Ik heb ook altijd zo'n lange zomervakantie! Ons huis is wel vaak verhuurd dus we kunnen er niet in wanneer we willen!

Zenuwslopend dat wachten he? Ik vind het ook hoor hahaha!

17. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Ja ben echt super blij!! Wilde het al een aantal jaar (vooral toen we nog 7 hoog woonde). Nu kwam de tuin vrij die wij al heel lang heel graag wilde als hij te koop zou worden gezet.
    Denk wel dat het daar wat primitever is dat jullie vakantie huisje :)
    het is nog net niet kamperen, maar af en toe wel een uitdaging hahah. Mijn ouders hebben het veel luxer, die hebben een omvormer voor accustroom zodat ze ook tv kunnen kijken, gebruiken de laptop, kunnen douchen. Dat hebben wij nog niet, maar we gaan eerst bekijken hoe het bevalt. Manlief is nog niet erg enthousiast ( die is er niet mee opgegroeid en vind het nog niks, ziet wel dat onze zoon het er enorm naar zijn zin heeft). Dus we gaan het voor 2 jaar proberen en als hij het dan nog steeds niets vind, dan kunnen we het altijd nog verkopen.

18. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    was idd erg leuk om te zien hoe die testen veranderen..
    ik was al op dag 10 begonnen met testen (eigenlijk te vroeg)
    en had toen haast geen streepje, dag 11 en 12 een lichte streep en dag 13 en 14 een knaltest! dag 15 was het streepje weer zoals op dag 11 en 12..

en nu maar weer afwachten!!! maar we gaan dit weekend een weekendje met vrienden naar zee, dus heb ik niet zoveel tijd om eraan te denken gelukkig.. :D

19. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @tayaro: hopen dat je man het toch stiekem leuk gaat vinden bij jullie huisje! en helemaal als jullie kleine man er zo van geniet!

20. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ik begrijp je helemaal!!!!!! haha! ;)

Deel Deze Pagina