Maakt toch niet uit dat het primitief is. Het gaat er om dat je je eigen plekje hebt waar je je eens heerlijk terug kan trekken! Het is heerlijk om iets achter de hand te hebben voor weekenden en vakanties! Door de jaren heen kan je altijd nog stroom en warm water aanleggen, alles op z'n tijd. Je man krijgt het vast vanzelf naar zijn zin!
Ja, wachten duurt echt lang, gek word ik er van! Vooral omdat ik zulke zere (.)(.) heb, je gaat je van alles in het hoofd halen. Ik heb nu ook echt steken in mijn (.)(.) en mijn tepels zijn ook mega gevoelig. Maar misschien komt het omdat ik nu geen spiraal meer heb en werd dat normaal gesproken onderdrukt. Ik ga denk ik volgende week woensdag mijn eerste test doen!
We gaan snel kijken voor een geizer voor warmwater, en krijgen een zonnepaneel van mijn ouders, zodat we ook s avonds een lampje aan kunnen zetten. Een koelkast is wel al aanwezig. Maar dat komt allemaal in het voorjaar.... vanaf oktober mag je ook niet meer slapen. Dus hebben we nog even om te sparen, aangezien een verhuizing ook niet gratis is En tja zere borsten..... ik heb er bij mijn zoontje pas 1 a 2 dagen van te voren pas iets gemerkt van die kwaaltjes. Voel nu ook nog helemaal niets... dus hoop wel dat het goed mag komen.....
Klinkt goed Tayaro, helemaal super!! Wij willen foto's zien Ik hoop ook echt dat je zwanger bent zeg... We mogen wel allemaal bijna tegelijk testen haha.....
Leuk tayaro. Ben erg benieuwd ik kan namelijk niet echt plaatsen wat je bedoeld. Bij een volkstuin denk ik een een stukje grond waar je groente enzo verbouwd (moestuin). Maar dat van jullie klinkt heel anders.................sorry.
@all: ik blijf wel een beetje achter.. jullie kunnen allemaal bijna testen.. ik moet nog haast 2 weken wachten.. *zucht*
Ik ga volgend weekend testen. We gaan dan een weekend naar CP. Als ik dan nog niet ongi ben dan vind ik het leuk om daar te testen! Gisterenavond een halve minuut ontzettende steken gehad onderin mijn buik, heel vreemd want ben nu van mijn buikpijn af. Voel zo goed als niks meer! Alleen mijn (.)(.) lijken steeds gevoeliger te worden. Steken in mijn (.)(.) en het lijkt alsof mijn tepels verbrand zijn!:x Vandaag is dag 25. Na het verwijderen van mijn spiraal werd ik op dag 25 ongesteld. Mijn cyclus word dit keer langer... Vanaf dag 7 ben ik begonnen met temperaturen. Veel te laat natuurlijk maar ik probeer te kunnen merken wanneer mijn eventuele ongi er aan gaat komen. Maar vanmorgen was mijn temperatuur weer met 0.3 gestegen. Er is dus nog hoop!!
@babywish en poppenkop. En ik wacht gewoon met jullie mee. Mocht het raak zijn maar daar ga ik niet vanuit. Ik loop niet weg hoor
Hier een vroege test gedaan, kon het niet laten. Een extra gevoelige test, maar omowit. Kon het niet laten om toch te testen. Terwijl ik vrijdag op Center Parcs pas wilde testen als ik voor die tijd niet ongi had geworden. Ben er gelijk een beetje depri van, zal wel niet zwanger zijn dan.
hi!! @Norge, het is ook nog wel erg vroeg hoor!! NOg niet de hoop opgeven! Ik kan ook pas vrijdag op z'n vroegst testen..... Wij zijn inmiddels trotse eigenaar van een tuin. Zal van de week een foto plaatsen. Hier een beetje spanning in huis. Manlief is pissig omdat hij vind dat de heg door mijn pa veel te kort was gemaakt.... ppfff.... 't is maar een lelijke heg....
@Tayaro Heb je al een foto????? Waar is iedereen? Hier nog geen ongi.... Wel hele zere borsten en krijg paarse tepels!
foto.jpg picture by tayaro - Photobucket Hierbij de foto!! @Norge.... wow!! Heb een goed gevoel over jou NIET ongi!! Blijf voor je duimen!
Ik ben hier. Norge ik kon het ook niet laten hoor. Afgelopen zaterdag of gisteren (erg he weet het al niet meer) getest maar ook hartstikke omo wit. Vanmiddag iig nog niet ongesteld. Vanavond nog niet naar de wc gehoeven.
hoi! ben ik weer! heerlijk weekendje weggeweest naar zee met vrienden! alleen jammer dat ik vanaf zondag met buikgriep op bed lag! zonde van dat mooie weer! maar ja, niks aan te doen.. wat spannend allemaal hier zie ik! @norge: ik heb ook een goed gevoel over jou NOD als ik alles zo eens lees!! dus geef de hoop nog niet op! @kruimeltje: bij jou ook spannend! zolang er geen ongi is... wanneer test je weer??? ben benieuwd! @tayaro: leuk huisje joh! daar kunnen jullie lekker van gaan genieten en die heg groeit wel weer aan! hahaha!
Geen idee wanneer ik weer een gokje waag. Tot nu toe nog geen bloed. Blijft spannend!!!!!!!!!! Zal wel heerlijk geweest zijn in Zeeland. Idd jammer van je buikgriep. Ben je wel alweer opgeknapt?