Eind augustus proberen een kindje te krijgen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lien26, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Poppenkop

Echt balen zeg.... Ik hoop van harte dat je heel snel een eisprong krijgt. Ik zal voor je duimen!

2. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoo dames jullie hebben weer lekker zitten kleppen:D

@Poppenkop. Balen meid dat het zo gepland moet worden allemaal. Ok we willen allemaal zo rond de eisprong wat vaker en op de goede dag vrijen. Maar kan me voorstellen dat het bij jullie toch anders voelt. Wel fijn dat je al meteen bij de gyn terecht kan. Wat is pcos ook alweer?

@Tayaro wat voor opleiding wil je gaan doen dan? Veel plezier vanavond met de film. En idd Orlando Bloom mjam mjam:D

@Brondy. Dus jullie gaan een spannende tijd te gemoed? Wat voor bedrijfje gaat het? Fijn hoor maar 4 dagen ongesteld. Kan ik alleen maar van dromen. Hier vaak een hele week. EN soms denk ik dat ik er vanaf ben en dan een dag later komt er nog wat.

@Norge Fijn dat je weekendje Ouddorp geslaagd was!! Ik heb ook geen zin in ovutesten deze maand (zeg ik nu). Dus we zien wel hoe het lopen gaat.

3. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Babywish hoe gaat het met jou meid?

Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Ik geniet volop van onze zoon

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ poppenkop
    wat vervelend zeg.. miss rare vraag maar wat zijn pco's?

Het is inderdaad fijn dat ik nu een korte ongesteldheid heb. Kunnen we er gauw weer tegenaan ;) Maar ga deze maand toch wel weer de ovu-testen gebruiken, just to be sure.
    Vorige x was ik 1 dag eerder vruchtbaar dan volgens de berekening op deze site. Maar scheelde dus niet veel. Vind het wel moeilijk om elke dag te klussen hoor. Soms heb ik er gewoon geen zin in ;)

Het gaat om een narrow casting bedrijf. Althans daar werkt manlief nu en daar willen ze dat manlief een bedrijf opstart wat meer creatief gericht. Maar er zijn nog geen concrete plannen en de baas heeft hem nog niet gebeld.
    Dan zijn er ook nog onze vrienden, die willen graag uitbreiden. Zij hebben eigenlijk 2 bedrijven, de ene is een autogarage en de ander een sport. Die sport is de grootste passie van mijn man. De vrienden van ons sponsoren hem ook dik. Maar zij vinden ook dat manlief hun geholpen heeft die tak op te zetten. En als ze gaan uitbreiden krijgt manlief 50% van de aandelen van dat bedrijfje. Vanuit hier krijgt hij ook de mogelijkheid om voor zichzelf te gaan beginnen.

Al met al zijn er dus 2 opties, alleen bij de 1e zitten waarschijnlijk meer risico's aan. Maargoed eerst maar eens kijken wat zij te bieden hebben en dan keuzes maken.

5. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    hier ook weer zijn gangetje... ben weer een beetje over de teleurstelling heen...:)
    en eind deze week begin ik weer met de ovutesten, dus dat wordt een gezellig weekend! :D ;)

6. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @tayaro: wij lopen idd redelijk gelijk! ik weet wel hoe jullie weekend eruit gaat zien.. haha!!! ;):D
    was de film leuk? of heb je je alleen aan orlando zitten vergapen??? :p

@poppenkop: hoe gaat het? wilde je even succes wensen morgen bij de gyn! zal aan je denken en voor je duimen dat het meevalt!

7. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Meiden,

Vanmiddag bij de gyn geweest, slecht nieuws gehad: ik heb pcos.
    Heb meteen medicijnen gekregen om menstruatie op te wekken, moet als ik menstrueer weer terug komen voor controle en mag dan aan de hormonen om eisprong op te wekken.
    We zijn heel erg geschrokken, hadden dit toch niet verwacht en zijn erg verdrietig dat we nu de medische molen in moeten.

Ga lekker me bed in, ben kapot!

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Poppenkop, wat rot voor jullie zeg....! Jullie zullen er wel erg verdrietig om zijn.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ook veel doorzettingsvermorgen;)

Liefs!

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ poppenkop
    Kan me voorstellen dat jullie erg geschrokken zijn. Dit had je niet verwacht. Dikke knuffel vanaf hier en veel sterkte.

10. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ach meis... wat onwijs kl*te!!!!!!! :x:(
    wat moet je je rot voelen als je zoiets niet verwacht! (en nog minder hoopt!!!)
    heel veel sterkte! en een hele dikke knuffel!
    kun je er met je mannetje wel goed over praten samen?
    want kan me voorstellen dat het voor hem ook verschrikkelijk is!

11. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    klopt je banner???? dan moet je aan de slag vandaag! ;)

12. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach poppenkop wat een rot nieuws zeg:(. Ik wil je even een dikke digi knuf geven.

13. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Bedankt voor alle lieve reacties.
    Ben begonnen met de hormonen, heb hele heftige buikpijn en voel me een emotioneel wrak.
    Het is niet het einde van de wereld en het komt vast goed, maar ik had het me allemaal zo anders voorgesteld deze zwangerschap.

14. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ja, dat kan ik me helemaal voorstellen poppenkop!
    en wat die rothormonen al niet met je kunnen doen!!!
    maar aan de andere kant.. als ze je een beetje opweg kunnen helpen naar een mooie zwangerschap..
    als je af en toe even wil klagen of zeuren of wat dan ook, dat mag altijd!!!!! xxx

15. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0

Ik doe een opleiding waarbij ik mijn les aantekening hoop te halen. Ik ben namelijk geen opgeleid docent maar iemand uit de "praktijk". Door deze verkorte opleiding krijg ik een certificaat waarin ik aantoon dat ik les kan geven. Wij moeten een portfolio maken waarin wij verschillende competenties moeten laten zien: lesgeven, coaching, lesvormen en nog een paar andere dingen.... Ze zijn ook op les bezoek geweest om te kijken hoe ik de les doe....
    Ik heb 1x in de 2 weken een middag "school". En heb elke keer verschillende docenten, maar sommig zijn zoooooo wazig! Als je een vraag stelt dan krijg je een vraag terug. NEE, ik wil een concreet antwoord!! grrrr.....

@Poppenkop! Wat een %$^$%^ nieuws! Maar wil je laten weten dat ik mensen ken die het ook hebben (gehad) en die hebben allemaal nog een gezond kindje gekregen. Hopelijk kan je hier wat troost uit halen. MAar begrijp je gevoel wel! Je had graag via de "normale' manier zwanger geworden. Dikke knuf voor jou!!

@all... wij zijn terug van 2 dagen belgie. We zijn met de kleine man naar plopsa indoor in hasselt geweest. Hij vond het geweldig. Is niet zo groot, maar daardoor kon hij in alle attracties en sommige zelfs een tweede keer. Straks nog even op kleding en schoenenjacht voor de kleine man! Een zonnige vrijdag allemaal!

16. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    wat is het rustig hier:(

Alles goed met iedereen??

17. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoor hier gaat alles goed. Alhoewel ik denk dat het deze ronde niet gelukt is. Heb ook geen ovutesten gebruikt. Ach we zien het wel.

Vandaag nog lekker even een keer naar de speeltuin geweest met de kleine man. En daarna lekker macdonalds gegeten.

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hier is ook alles goed hoor.
    Zit alleen in het weekend nooit op ZP, expres niet. Manlief vindt nu al dat ik er teveel mee bezig bent.

Wat wel heel erg balen is, is dat wij van het weekend te horen hebben gekregen dat een vriendin zwanger is :$ dat had ik dus even niet verwacht. Vonden het beide wel erg vervelend om te horen :(

19. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @tayaro: ik vond het af en toe ook al zo rustig! haha! maar als ik alleen al naar mezelf kijk.. druk druk druk!

@brondy: ik ken je gevoel! ik had laatst een (via-via)vriendin die vertelde dat ze zwanger is! ze is 38 en vond kinderen altijd maar irritant enzo.. maar door d'r leeftijd vond ze het een gevalletje "nu-of-nooit"... en ik kon alleen maar denken: bij ons is het veel meer welkom!!!!! erg he? maar kop op meid! onze tijd komt ook nog wel!!!!

20. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @tayaro: al aan de klus??? ;):D ik kreeg gisteren al een redelijk dikke streep op mijn ovutest!

Deel Deze Pagina