Dames, Hier denk ik mijn eisprong gehad. Willen jullie naar mn kaartje kijken? Er wordt nog geen kruis gezet! @Brondy Sterk zijn en probeer het haar te gunnen! Ik snap dat je je er rot door voelt maar probeer toch blij voor haar te zijn! @Kruimeltje Niet zo negatief, misschien loopt het hartstikke goed af! xxxx
@norge: wil best naar je kaartje kijken, maar ik heb dat nog nooit gedaan, dus snap er eerlijk gezegd niks van.. sorry!!
@babywish... Ja wij maken gebruik van de dagen!! Wil het nu proberen om de dag te doen, en als ik een positieve test heb dan toch kijken of we extra kunnen klussen... Heb net een ovu gedaan en hij is nog een knaltest, maar volgens mij zit hij er wel aan te komen. Ik heb ook wateriger slijm. @Norge, ik heb op je kaartje geklikt, maar kreeg een temporary error. Ik probeer het later vanavond nog wel een keertje. @all.... eerste werkdag zit er weer op voor deze week. Nu weer aftellen naar de kerstvakantie . Hopelijk mogen we goed nieuws aan de ouders met kerst vertellen! Zou een mooi kerstkadootje zijn toch?? Allemaal voor de kerst zwanger! Ik ga nog even werken, loop giga achter.....
goed plan! voor de kerst zwanger!!! ik doe mee!! haha! had vandaag een knaltest!!! gister al geklust, maar vanavond toch maar weer even gezellig maken.. had alleen de vorige cyclus 2 dagen achter elkaar zon knaltest.. kan ik dan morgen en overmorgen weer klussen of wordt dat te veel van het goed??? misschien vandaag toch maar overslaan, maar ben bang dat ik em dan mis... iemand tips?
Ik zou vanavond niet overslaan. Wij hebben het ook gewoon elke dag gedaan. Volgens mijn HA kon dit ook helemaal geen kwaad!
Hier een raar weekend achter de rug, voel me niet mezelf en dat wijt ik maar aan de hormonen. Ik ben best een emotioneel type, maar ik kan nu al janken als ik een opa en omaatje hand in hand zie lopen, bij wijze van spreken. Ik jank wat af, kan het niet helpen. Voor de rest het hele weekend met z'n tweetjes doorgebracht, zoveel mogelijk de buitenlucht in en veel gepraat. Over het algemeen proberen we positief te blijven, al zullen we pas over een week of 2 meer zekerheden hebben, dan zullen we het plan van aanpak te horen krijgen van de gyn. @Norge: Temp je iedere dag op dezelfde tijd? Het kan zijn dat FF pas morgen een kruis zet, even afwachten nog.
@Poppenkop Probeer inderdaad zoveel mogelijk samen lekker naar buiten te gaan, buitenlucht doet een mens goed. En probeer inderdaad positief te blijven. Negatieve gedachtes hebben vaak ook een negatieve uitwerking! Ja, ik temp altijd op hetzelfde tijdstip, alleen dag 16 heb ik later getempt. Ik ben toen heel de nacht in de weer geweest omdat ik niet in orde was. Fijn dat je even naar mijn kaartje wilde kijken.
jaa dat is een goeie, iedereen voor de kerst zwanger en het liefst de komende ronde, hahah. Opzich ben ik blij voor de vriendin, maar het is toch niet zo'n hele goede vriendin dus zie haar amper. Als ik haar zie dan zal ik ook heus wel blij doen, maar het is wel confronterend hoor! @ poppenkop kan me voorstellen dat jij jezelf niet bent door alle extra hormonen wat je lichaam nu binnen krijgt.
Dames, Hoe gaat het hier! Jaaaaaaaaa, ik wil ook voor de kerst zwanger zijn. Fertilityfriend heeft eindelijk een kruis bij mijn ei gezet. Nou, de vage klachten zijn weer begonnen hoor! Weer hele andere dingen dan de vorige keer... Heb nu echt het maagzuur, komt echt omhoog, (sorry voor het detail) moet allemaal boeren en heb continue hoofdpijn! Mijn lijf verzint elke keer weer wat nieuws!
wat erg he?! al die "schijnsymptomen"... ik baal een beetje.. had eergisteren een lichte streep op mijn ovutest en heb die avond geklust.. gisteren een knaltest, maar vriendlief was niet lekker en hebben dus niet geklust.. de vorige keer had ik 2 dagen na elkaar zo'n knaltest dus ik dacht "ach, dan komt het klussen morgen wel"... alleen net een test gedaan en die is weer een stuk lichter!!! bijna een tuurstreepje (of hoe ze dat noemen..) dus ik denk dat mijn ei geweest is.. we klussen vanaaf nog wel maar dat zal wel geen zin meer hebben! en nu baal ik dus ontzettend en doe een beetje kattig tegen mijn vriend omdat ik het "zijn" schuld vindt.. erg he? ik schaam me diep! maar baal gewoo dat we dan weer een ronde verder zijn!
@Babywish Na een positieve ovutest springt je ei over het algemeen pas na 24-48 uur! Gewoon zo snel mogelijk aan de klus dus!
Mijn gyn vertelde dat de enige methode die met zekerheid kan vaststellen of er een eisprong plaatsvindt, temperaturen is. Het vervelende hieraan is dat het alleen achteraf aan te wijzen is. Ovu testen vond hij geldklopperij, en ergens moet ik hem gelijk geven. Ik heb meerdere positieve testen gehad ( clearblue digi ), maar heb toch echt geen eisprong gehad en dus weggegooid geld. Wanneer je een aantal maanden tempt, zul je een patroon in je cyclus gaan zien, het vergt tijd, maar het scheelt ook een hoop stress en turen naar streepjes.
Maare poppenkop klopt je banner niet of...........je weet maar nooit natuurlijk. De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Mijn banner klopt niet en ik geloof niet in een wonder deze maand. Vorige week is pcos geconstateerd en ik heb meteen hormonen gekregen, eerst om menstruatie te simuleren en daarna hormonen voor een eisprong.
Ok. Ik wist wel dat pcos geconstateerd was. Maar kon zijn dat het stiekum toch gelukt was. Dames ik heb nog niet gerookt vandaag. Maar ik heb zo'n zin!!!!!!!!!!! maar ik doe het niet...........
Nee dat gaat idd niet. Sorry ik weet niet zo goed wat pcos inhoud. Wilde je niet kwetsen ofzo. Ik hoop dat het met de medicijnen goed gaat komen. Dikke knuf voor jou.