Eind augustus proberen een kindje te krijgen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lien26, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    haha, ja zo zijn vrouwen nou eenmaal, niks aan te doen ;)

Dan hebben we inderdaad genoeg tijd om te klussen, maar eerst nog een weekje werken. Gaan wel proberen te klussen, wil mijn ei niet missen ;)

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Inderdaad zorgen dat je je ei niet mist! Spannend hoor!

3. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hey dames,

Ik kom even met jullie meekletsen als dat mag!
    @lien26, gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk dat het de 1e ronde gelukt is! Erg fijn.. Ik hoop dat het ook allemaal voorspoedig zal blijven verlopen..

@de andere dames: we gaan gewoon weer ons best doen in augustus!
    Het is ook best een unicum als het in 1 ronde raak is..

Wij gaan ook voor een eerste kindje. :) Ik wil het al heel erg lang, maar mijn vriend wilde nog wachten, maar nu uiteindelijk groen licht gekregen ;). Deze maand dus voor het eerst voor het echie geklust (NOD 1 aug), maar voel niet zo veel, dus ben er bang voor dat het niet raak is.. Dan gaan we maar voor ronde 2 in augustus.. Maar ben er wel heel veel mee bezig, wil zo graag! Ik kan aan niet anders meer denken. Mijn schoonzusje heeft een kleine van 3 maanden, mijn beste vriendin is hoogzwanger en nu ik wil ook zo graag zwanger raken. Maar ben ook zo bang, door er zoveel mee bezig te zijn, dat het dan juist niet lukt. Hebben jullie ook dat gevoel?

4. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Ik was er ook veel mee bezig, dus toch een paar keer voor de 'grap' geprobeerd en nu zwanger.
    Wel onderin de buik een raar weeïg gevoel en klein beetje bloed bij afvegen na de wc.
    Dokter zei als het niet erger wordt alles goed is!
    Dus daar gaan we maar vanuit.
    Zondag nog een keer een test doen.

Groetjes

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Mopsie83: Leuk dat je hier mee komt kletsen! Welkom! Spannend dat jullie voor de eerste gaan. Dat geldt ook voor ons. Iedereen om ons heen is zwanger of is net bevallen. Dus dat is soms wel moeilijk. Maar we blijven positief en hopen dat het bij ons ook mag gebeuren.

@ Lien26: Echt zo gaaf dat het gelijk raak is! Ben blij voor je! Hoop dat je zondag nog een knaltest in handen krijgt! Lekker van genieten hoor. Waar was die bloedverlies van? Waar kan dat van zijn?

6. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Kon een innesteling zijn, ook omdat het erg weinig is.
    Als ik morgen weer een positieve test heb ga ik zondag de huisarts bellen en de verloskundige.
    Huisarts zegt ook wat snel zijn jullie zwanger, omdat ik 3 weken geleden nog gebeld had welke vitamines ik moest slikken haha.
    Bijna onwerkelijk!
    Gister van m'n vriendin allemaal positiekleding meegekregen..... Voor op zolder zegt ze haha ze moest eens weten.
    Jullie zijn de eersten.

Ik wil het na de echo gaan vertellen, wat vinden jullie?

7. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Hoe krijg ik z'n leuke banner bij m'n naam?

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lien26: Bovenaan deze website staan allemaal kopjes en dan moet je dus het kopje 'banners' aanklikken. Hier kun je jouw banner maken.
    Ik denk dat je bedoelt dat je maandag de huisarts en de verloskundige gaat bellen of wel zondag?
    Leuk dat je positiekleding hebt meegekregen. :) Altijd handig.
    Tegen m'n ouders en schoonouders zou ik het gelijk vertellen. Aan de rest pas na de 12 weken echo.
    Het is maar waar jullie je goed bij voelen. Maar voor m'n ouders en schoonouders kan ik zoiets niet stil houden hoor.

9. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Ja zondag een test en maandag bellen!
    Bloed is nu gestopt en was ook heel nihil!

Die banner lukt niet, datum springt elke keer weer terug op vandaag.

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lien26: Vreemd! Heb je wel de goeie banner te pakken? Er zijn verschillende soorten he? ;)
    En de code die je dan krijgt moet je plakken in je handtekening.

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lien26: Je hoeft alleen maar de vermoedelijke bevallingsdatum in te vullen, meer niet. Heb er even naar gekeken. :) Dus moet wel goed komen, toch?

12. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @lien 26, wat spannend allemaal.. Hopelijk blijft het ook bij een klein beetje bloedverlies. Maar volgens mij hebben wel maar vrouwen dat die zwanger zijn, zo lang het niet hevig is, is er volgens mij niet zo veel aan de hand. Ik persoonlijk zou het ook meteen van de daken willen schreeuwen, als ik zwanger zou zijn, maar zou toch eerst wachten tot de eerste echo, volgens mij volgt die al met 8 weken, dan zou ik het ouders en schoonouders vertellen en na 12 weken aan de rest. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.

13. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij gaan in Augustus voor ons 2e kindje!!!!!! Heb nog 5 pillen op de strip en ben begonnen aan de puur mamma pillen van VSM. Deze zijn in verhouding veel goedkoper dan de etos pillen vandaar mijn keuze. Bij onze eerste was mijn cycles vrij regelmatig maar hebben we er wel anderhalf jaar over gedaan om zwanger te worden we zaten aan het begin van de mmm.

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ 1eKruimeltje: Super spannend dan zeg dat je bijna gaat stoppen met de pil. En leuk dat jullie voor een tweede gaan. :)
    Hopen dat het nu wel een heel stuk sneller raak mag zijn dan dat je weer de mmm in moet. Maar dat is afwachten.
    Qua pillen maakt het niet uit welke je slikt. Als er maar sowieso foliumzuur in zit.
    Heel veel succes en uiteraard klusplezier. ;)

15. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met die van vsm kan ik ongeveer 3 maanden doen met die van de etos maar 1 maand. Maar het gaat idd om wat erin zit. We zien wel hoe het gaat. Ik eet vanavond iig nog lekker biefstuk:D. Het enige waar ik tegenop zie is het weer ziek worden van de ongie. Hopelijk gebeurd het niet maar de kans zit er wel in.

Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn. En Lientje gefeliciteerd.

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ 1eKruimeltje: Die etos 'zwanger worden' pillen zijn inderdaad voor een maand en kosten € 7,- en nog wat cent. Weet het niet precies. ;)
    Ik heb 2 doosjes van die etos pillen gekocht en ben benieuwd of mijn cyclus hierdoor korter wordt.
    Lekker biefstuk!! :p Geniet ervan. Ik eet dat ook hoor vanavond... we gaan gezellig met vrienden gourmetten. :D
    Vervelend dat je zo ziek bent tijdens je ongi. :( Ik heb altijd van te voren enorme buikpijn. Maarja... het hoort erbij.
    Maar hopen dat we snel 9 maanden niet ongi worden. ;)

17. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    gelukkig meestal alleen de 1e dag en kan het goed onderdrukken met een flinke dosis ibuprofen.

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ 1eKruimeltje: Ik neem ook altijd ibuprofen. Werkt altijd wel goed. :)

19. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vraag meestal van die zware aan de huisarts.

hopelijk gaat het dit keer sneller dan bij de eerste.

20. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Haaai Dames,

Ik hoop dat ik met jullie mee mag praten!

Op 11 augustus wordt mijn mirena spiraal verwijderd en dan gaan we ook voor het "echie".
    Ik kan echt niet wachten, kan aan niks anders meer denken.
    We gaan voor ons eerste kindje!
    Ow, ik ben trouwens 28 jaar en kom uit Zuid-Holland.

Ik hoop dat ik met jullie mee kan kletsen, lijkt me zo leerzaam en gezellig!

@Lien26 van harte gefeliciteerd. En wat ontzettend snel zeg!! Wat moet jij je gelukkig voelen.

Ik lees hier van alles over die zwangerschap pillen, is het raadzaam hier nu al mee te beginnen aangezien mijn spiraal nog niet verwijderd is?

Liefs!

Deel Deze Pagina