Eind augustus proberen een kindje te krijgen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lien26, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat is zeker verstandig. En er is keuze genoeg. Kies er in elk geval een met foliumzuur. Welkom trouwens.

2. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Net weer een test gedaan en ja hoor..... 2-3 weken geeft de CB aan!
    Dus nu morgen afspraken gaan maken...

Ik slik Gravitamon, dit raadde m'n huisarts aan om te slikken en visolie, omdat ik geen vis eet.

Ik ben zoooo blij, wil het nu iedereen al vertellen.
    Hebben jullie nog een excuus voor mij? Ik ga volgende week een weekend weg met m'n schoonzus en haar vriend en nu drink ik altijd een wijntje..... Wat moet ik zeggen???

3. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weten ze dat jullie bezig zijn om zwanger te raken? Ik zou gewoon zeggen dat je geen trek hebt. Of dat je de laatste keer ziek was geworden dus ff een tijdje niet drinkt. En nogmaals een dikke proficiat. Gewoon in ronde 1 zwanger wat wil je nou nog meer.

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Norge: WELKOM en leuk dat je mee komt kletsen. Als je spiraal verwijderd is zou ik als ik jouw was direct beginnen met foliumzuur te slikken. Het duurt namelijk 4 weken voordat foliumzuur is opgenomen in je bloed.

@ Lien26: Nogmaals, van harte gefeliciteerd!! :D Super leuk! Spannend hoor! Ik hoop dat je mag genieten van een mooie zwangerschap!
    En inderdaad een smoes verzinnen dat je geen trek hebt in een wijntje. ;)

@ 1eKruimeltje: Alles goed met jou?

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi hoi

Het wordt hier nu wel gezellig :)
    Ik slik wel die van de etos, maar die zijn nu op, dus nu stap ik over op B-complex van Davitamon (zit uiteraard genoeg foliumzuur in)

@ lien
    Nogmaals gefeliciteerd!!
    Hopelijk is het aanstekelijk ;)

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Brondy: Ik hoop ook heeel erg dat het aanstekelijk is. Eigenlijk moet Lien26 even met HCG strooien en wij moeten het opvangen. ;)

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dank jullie wel dames!!

@Lien26 je wilt echt helemaal stoppen met drinken?
    Eén of twee wijntjes in een weekend kunnen echt geen kwaad hoor! Probeer er dan gewoon heel lang mee te doen!
    De gynaecoloog in ons ziekenhuis zegt dat het zelfs goed is om een paar glazen, en dan vooral rode, wijn te drinken.

8. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties!
    Ik ga mij zo aanmelden bij moeders voor moeders, omdat ik mij echt heel bewust ben dat snel zwanger worden niet voor iedereen is weggelegd.
    Ik wil anderen ook helpen.

Ik zal wat hcg naar jullie toewensen goed?!

Spannende tijd komt eraan! Afspraken, en dan nog blijven zitten hè.
    Voel me heel goed, nergens last van.
    Bloed is ook over, 1 dag geduurd.

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lien26: Wat goed van je om mee te doen met MvM. Het is inderdaad niet voor iedereen weggelegd om zo snel zwanger te mogen raken.
    Toch moeten wij positief blijven en hopen dat het snel raak mag zijn.
    Ik heb jouw hcg opgevangen hoor! ;) Hoop dat het werkt.
    Fijn dat je je zo goed voelt, maar je zit ook nog maar heel kort in je zwangerschap. Kwaaltjes komen vaak vanaf week 6 ofzo. Maar ik hoop dat jij hier zo min mogelijk last van gaat krijgen. :p

10. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Ja moeders voor moeders doe ik graag!

Ik ben nu volgens mij 5 weken en 1 dag zwanger haha...

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lien26: Spannend hoor. Maar je hebt nog helemaal geen gerommel in je buik gehad of andere kwaaltjes? Al die tijd gewoon normaal en goed gevoeld?

12. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Alleen afgelopen donderdag avond en vrijdag klein beetje bloedverlies.
    En wel heel apart gevoel onder in m'n buik en darmen die rommelen.
    Verder niks!
    Ben nu al heel voorzichtig in m'n werk... Verstandelijk gehandicapte kinderen met losse handjes en benen....

Voel me verder goed!

13. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Ik heb me net aangemeld voor moeders voor moeders!

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lien26: Oke... echt beter dat je je zo goed voelt.
    En goed dat je je hebt aangemeld! Zou ik ook doen hoor als ik ooit zwanger mag raken. ;)
    Ben je nu al aan het idee gewend of niet? Al verteld aan je ouders en schoonouders?

15. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Nee niemand weet t nog.
    Jullie zijn de eerste :D
    Ik wil t heel graag vertellen, maar wil de echo eerst afwachten.
    Als ik t m'n schoonvader en m'n moeder vertel wil ik t ook graag aan m'n zusje en broertje zeggen en schoonzus en zwager!
    20 aug hebben we een bbq georganiseerd, dus misschien dan een leuk moment haha...

Ik kan t nog steeds niet bevatten, gaat allemaal zo snel!
    M'n vriend moet t ook nog bevatten, praat gewoon veel over de baby haha...
    We zijn er wel heel blij mee en trots op.

16. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ lien
    Kan me voorstellen dat je het dan gelijk de rest van naaste familie wil vertellen. Als ik zwanger ben wil ik ook wachten tot de 1e echo. Dan is de kans op een mk veel kleiner en ben ik zekerder van de zaak ;)
    gisteren hebben wij heerlijk geknuffeld, hopelijk vanavond ook nog eventjes. Manlief vindt alleen dat ik er iets teveel mee bezig ben.
    Jullie hebben wel erg goed gemikt zeg! hopelijk is het bij ons ook snel raak.
    En wat goed dat jij je aangemeld hebt voor MvM, heb daar eigenijk nog helemaal niet over nagedacht :(

17. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    We waren nog niet bezig deze maand en vanwege m'n onregelmatige cyclus heb ik geen flauw idee wanneer m'n eisprong was.
    Dus puur geluk!
    Nu maar hopen dat t goed blijft gaan!

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lien26: Knap hoor dat je het tot de eerste echo stil kan houden!! Liefst zou ik dat ook willen, maar ik ken mezelf. ;) Hihi... Je hebt dan inderdaad meer zekerheid.
    Ik ben bang dat ik er teveel mee bezig ben en dat het daarom misschien wel lang kan duren bij ons. :( Maarja... het is toch ook iets heel bijzonders.

@ Brondy: Ben jij ook zoveel met de zwanger worden bezig? Of valt dat wel mee?

19. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoor hier gaat alles top. Vandaag weer bij mijn schoonmoeder op visite geweest. Ze heeft ene hele grote hond. Maar Beau was niet bang die ging er mee spelen en doen. ZO leuk om te zien. Ik moet erg echt beter om gaan denken om mijn fotocamera mee te nemen.

20. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    HaiHai,

Vandaag ff lekker wezen zwemmen met manlief. Wel lekker om even te ontspannen!

@Lientje26 wat knap dat je het na de echo pas gaat vertellen. Ik denk dat ik dat niet zou kunnen hoor! Ik kom best vaak bij mijn ouders dus ik ben bang dat ze er zo achter zou zijn!

Nu nog stoppen met roken. Ben bang dat dit niet gaat lukken! En anders het maar beperken tot 2 per dag!

Deel Deze Pagina