Hallo meiden, Vandaag heb ik positief getest. Heb getest met clearbleu (digitale test) binnen 20 sec. stond er op het venstertje zwanger. Op de gebruiksaanwijzing stond dat je 1 min. tot 3 min. moet wachten op het resultaat. Omdat mijn resultaat veel sneller te zien was, geloof ik niet (misschien stom) dat ik hem niet goed heb uitgevoerd! Vandaag is mijn nod dag, heb ook telkens het gevoel in mijn buik dat ik elk moment ongeteld kan worden! Wie herkent dit nog meer....
gefeliciteerd meid en dat gevoel dat klopt wel hoor omdat je normaal gesproken ongi zou worden en dat word je dus niet maar het gevoel blijft wel een beetje ik heb dat gevoel iedere maand gehad tijdens de zwangerschap geen zorgen maken en gewoon gaan genieten van deze bijzondere dag en zwangerschap
nogmaals gefeliciteerd! ik heb ook nog afentoe die ongikrampen hoor. Maar een net pas geworden mama vriendin zei dat dat heel normaal is. Soms is het ongi krampen, dan weer eisprongachtige krampjes en dan weer trekkerig. Is volgens mij de baarmoeder dat zich aan het gereed maken en alles is
he meis, nou ik ben ook nog maar net zwanger,maar ik heb ook steeds het idee van ongesteld worden en heb soms lage rugpijn maar ze zeggen hoort erbij. maar in ieder geval gefeliciteerd. groetjes
Iedereen bedankt voor de felicitatie! Het "rare" gevoel in de buik heb ik nog steeds. Het is al wel een stuk minder geworden. Mijn borsten zijn al wel behoorlijk gegroeid en doen veel pijn. Misselijkheid word ook steeds erger. Hoort er nu eenmaal bij hé!