Hier nog niemand verteld. Ik zat gisteren wel heel erg in twijfel om het mijn zusje te vertellen maar toch niet gedaan. Vorige zwangerschap had ik het al vroeg aan m'n moeder verteld waardoor daarna al snel het hele gezin doorhad wat er was. Dat gaan we nu dus niet doen. Bij m'n miskraam wisten trouwens ook wat mensen ervan af, maar je moet er toch alleen doorheen dus ik haalde daar ook niet veel steun uit. Hoewel iedereen heel lief was hoor! Nu houden we het dus nog een paar weken voor ons, vlos heb ik ook nog niet gebeld. Ik weet wel al hoe ik het aan mijn zoontje ga vertellen, en daar kan ik dan weer bijna niet mee wachten. Maar juist voor hem moet dat wel!
Omdat bij mij bij de eerste de placenta niet is meegegroeid met de kleine, moet ik vanaf ongeveer 8 weken aan de ascal (kinderaspirines) Daardoor mag ik ook niet thuis bevallen en gaan wij naar een gynaecoloog en geen verloskundige. Ik hoop zelf dat ik voor 22 mei daar terecht kan, dan kunnen we het dan mooi vertellen aan de moeders en broer en zus, we zijn dan precies een half jaar getrouwd Mooi excuus om uit eten te gaan!
Al die poespas van rompertjes en lijstjes en tshirtjes voor nichtjes hebben we vorig jaar allemaal wel gedaan. Gek genoeg voel ik daar nu weinig voor, omdat als ik zon lijstje zie met je kunt mij nog niet horen of zien.. denk ik maar, ja en misschien gebeurd dat wel nooit.. Dus maakt mij meer verdrietig dan dat ik het leuk vind, dus dit keer houden we het simpel door het gewoon alleen te vertellen!
Hoi! Mag ik ook meekletsen? Ik heb anderhalve week geleden positief getest. Geheel onverwachts. Dit wordt ons derde kindje. Ik ben ergens tussen 26 december en 4 januari uitgerekend. Ik woon in Duitsland dus heb de meeste controles bij mijn eigen gynaecoloog. 11 mei heb ik mijn eerste afspraak en wordt er ook een echo gemaakt.
Ik heb net een enorme bloeding gehad.. voelde het al aankomen. Voel me nu enorm schuldig want dacht vanmorgen.. pff 3 kindjes, gaat me toch niet lukken etc... en nu dit.. Helaas pindakaas en denk dat ik nog even paar maanden wacht met de volgende ronde.
Nee Justme! Dat meen je niet! Weet je zeker dat het over is? Dat hoeft niet he! Maar ook als het wel zo is moet je je niet schuldig voelen.
Thanks ladies. Ja weet het wel echt zeker.. heb veel kramp erbij en heb dit ook vaker gehad. Ik ga er meteen uit. Succes jullie allemaal!!!
Ooohno justme wat erg zeg! Hopelijk is het toch nog goed. Wij hebben het al verteld aan de ouders en beste vrienden. Met de rest wachten we nog. Ik ben ook erg moe, ben ook een aantal keer wakker om te plassen of gewoon klaar wakker haha
Ah wat verdrietig justme, sterkte! Hier vanmiddag bezoek gehad van moeders voor moeders, geen knaltest maar mooi duidelijk voor deze termijn. Mag vanaf volgende week woensdag echt meedoen. Nog meer meiden die meedoen met mvm?
Sterkte Justme!! Goed dat sommige al begonnen zijn met mvm! Ik heb het de vorige keer 10 weken gedaan. Dit keer ben ik tevreden als ik het iets korter doe, dus geen haast met aanmelden.
Ja hoor! Hier doen de kwalen ook hun intrede. Moe, misselijk, moe, honger, maagzuur. Pfoe, niet handig de dag voordat je op vakantie gaat en er een to-do list hangt van hier tot het einde van de keuken.
Dankje Gitaartje sterkte met jouw kwaaltjes. Niet fijn Als Je op vakantie gaat . Ik heb echt extreem dorst vandaag, kan beter bij de kraan blijven en daardoor weer Bij de wc Maar ik klaag niet Hihi, veel te Blij om zwanger te zijn
Sterkte Gitaartje, maar wel een lekker vooruitzicht dat je straks op vakantie gaat! Waar ga je heen? Wij hebben in augustus geboekt naar Ibiza, en nu blijkt dat dat gelukkig in een goede periode valt.